۸ تکنیک فوق العاده از فنگ شویی جذب ثروت و فراوانی

Inspiring-Home-Design-Feng-Shui-

“۸ پند از فنگ شویی که برایتان فراوانی را به ارمغان می آورد”

خوب، بهتراست قبل از اینکه مقاله رو شروع کنم، تعریفی از فنگ شویی برای کسانی که با این دانش آشنا نیستند ارائه دهم.


ابتدا پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه بفرمایید: “اسرار اعجاب انگیز فنگ شویی


فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی یک سیستم چینی هماهنگ‌سازی محیط با استفاده از متعادل‌سازی عناصر برای ایجاد یک محیط خاص، پاکسازی انرژی های منفی و در مقابل آن به وجود آوردن انرژی‌های مثبت است. ۸ دستورالعمل زیر نه تنها به شما کمک می‌کنند تا امواجی از کامیابی را به ارمغان آورید، بلکه باعث می‌شوند تا جریان فراوانی و برکت در زندگی‌تان ادامه داشته باشد و روز به روز بر حجم این فراوانی و جذب ثروت افزوده گردد.


برای پاکسازی و حفاظت از انرژیهای منفی بسته جامع مقابله با نیروهای منفی را پیشنهاد میکنیم.

به محصولات حفاظتی و محصولات جذب ثروت فروشگاه سنگچین هم نظری بیاندازید.


  1. بر روی تکه‌ی کوچکی از کاغذ، عدد ۸را یادداشت کنید و سپس این تکه کاغذ را در کیف پول خودتان قرار دهید. عدد ۸ (البته عدد ۸ در زبان انگلیسی) نشانه‌ی “بی‌نهایت” نیز هست، و هنگامی‌که شما این نماد را در کیف پول خودتان قرار می‌دهید، به ایجاد جریانی خواهید پرداخت که از شما جاری می‌شود و دوباره به سمت شما بازخواهد گشت. می تونم به معنای ساده‌تر بگویم که، یعنی، هر مبلغی که از کیف پولتان خارج شود، دوباره به کیف شما باز خواهد گشت و راهی است برای جذب ثروت و فراوانی.

  2. یک کریستال زرد رنگ مانند عقیق زرد، سیترین، کلسیت زرد یا چشم ببر را در گوشه‌ای از اتاق، خانه و یا محل کسب‌وکار خودتان قرار دهید. بهترین مکان برای قرار دادن این کریستال، دور دست‌ترین گوشه‌ی چپ اتاق، خانه و یا محل کارتان است. برای تهیه کریستال های شارژ شده جذب ثروت با مهرواژه حروف پرقدرت فرشتگان به فروشگاه سنگچین مراجعه کنید.
  3. هرگونه شیر آب نشتی دار موجود در محیط خود را تعمیر کنید. این نشتی می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نشتی پولی باشد که در حساب بانکی و یا کیف پولتان قرارگرفته است و از جذب ثروت جلوگیری می‌کند.
  4. از شر درهم و برهم ریختگی ها خلاص شوید. در هم ریختگی موجب سکون در فضای شما شده و در نتیجه موجب عدم حرکت و جاری بودن فراوانی در محیط شما می شود.
  5. در هر کدام از اتاق های مکان تان، یک گیاه زنده قرار دهید زیرا گیاه زنده نشان دهنده ی محیط رشد و رونق است. انجام چنین کاری به کلی حال و هوای اطرافتان را تغییر می دهد.
  6. ظرفی از آب را در گوشه ی فراوانی خود قرار دهید. حرکت مداوم آب سبب حفظ جریان انرژی و جنبش می شود.Untitled
  7. Feng-shuiمی توانید یک مجسمه ی  قورباغه و سکه در جلوی درب ورودی و یا در گوشه ی ثروت محل سکونت خودتان قرار دهید. این مجسمه را میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید.
  8. سه تا ماهی قرمز، دو تا نارنجی و یک ماهی مشکی خریداری کنید. ماهی نارنجی ثروت را برای شما به ارمغان می آورد و ماهی مشکی رنگ به جذب انرژی های منفی که ممکن است مانع از فراوانی برای شما شوند، می پردازد.

نکات بالایی بدین منظور برای شما مطرح گردیدند که با آگاهی از آن‌ها بتوانید، انرژی را در محیط خودتان بشناسید و موجب انتقال آن شوید. شما می‌توانید هر دفعه به امتحان یکی از این تکنیک‌ها بپردازید تا ببینید که کدام یک برای شما کارکرد بهتری دارند. البته یادتان باشد که مهم‌ترین مزیت این تکنیک‌ها این است که با اعمال کردنشان به طور منظم، باعث تغییر انرژی در فضای خودتان می‌شوید.

https://rastmard.com/product/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%87%DB%8C%D9%BE%D9%86%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%88%DA%98%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA/

نوشته‌های مشابه

73 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    با تشکر از مقاله خوب و بسیار مفیدتون
    من با توجه به این مقاله جنوب شرقی منرلم رو پیدا کردم اما متاسفانه گوشه ثروت بر اساس جهت اتاقی هست که در حال حاضر اتاق خواب هست و همراستا با او در همون جهت آشپزخونه قرارداره. لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم کنج ثروت رو طبق توصیه های این مقاله درست کنم .

    سپاس

  2. خیلی جالب . دوستان ٬من چند موردشو قبلأ از سایت فنگشویی امتحان کردم ٬واقعأ جواب داد ٬یکی عدد۸ ٬ محیط منظم تر ٬دور کردن وسایل و هر لباسی که اصلأ استفاده نمیشده ٬وسایلی که احتیاج به تعمیر دارن یا تعمیر بشن یا دور ریخته بشن. با آرزوی موفقیت تیم راستمرد .

  3. ♥ بسیار عالی و مفید بود ♥
    امیدوارم با انجام این تکنیک ها و روش ها در کنار دیگر آموزه های استاد بتوانیم جریانی از نعمت و ثروت و فراوانی و خوشبختی را وارد زندگی خود کنیم تا بتوانیم رسالت شخصی خود را بهتر انجام دهیم.
    با تشکر و سپاس فراوان از استاد کاظم پور و سایت راستمرد که واقعا بهترین مکان برای خود شناسی و شکوفایی استعدادهای نهفته درونی مان است.

دیدگاهتان را بنویسید