چطور از راستمرد حمایت کنم و اهمیت آن از نگاه گردنندگان سایت

درود بر خوانندگان درجه یک راستمرد

در این پست کوتاه می خوام به صورت مختصر بگم چه چیزهایی برای ادامه حیات و بقای راستمرد ضروری هست و اگه دوست دارید فعالیت راستمرد ادامه پیدا کنه و تولید محتوای ما بیش از پیش بشه میتونید برای کمک به ما این کارها رو انجام بدید.

نویسندگان اصلی راستمرد تقریبا به صورت تمام وقت روی سایت کار می کنن و خیلی از محتواها اعم از ویدئوها که شاید برای کاربران مشاهده اش فقط ۵ دقیقه وقت بگیره برای تیم راستمرد گاهی یک هفته یا بیشتر تولید و تدوینشون طول میکشه. به همین خاطر برای ما خیلی مهم و حیاتی هست که شما سایت و مطالب اون رو خصوصا از طریق اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به دیگران معرفی کنید. تا سایت ما بیشتر و بیشتر شناخته بشه.

هر چند شاید خیلی ها خدمات و مطالبی که در راستمرد ارائه میشه رو بدیهی بدونن اما در واقع ما برای تولید محتوا و حفظ کیفیت سایت در بالاترین حالت به صورت روزانه با چالش های زیادی از قبیل تامین هزینه ها، ارائه ی خدمات و پشتیبانی به کابران و… مواجهه هستیم.

در مقابل همه زحماتی که می کشیم تنها چیزی که از شما می خواییم اینه که در معرفی سایت و خدماتش به دوستان و آشنایانتون کوشش کنید. متأسفانه کار ما طوری نیست که بشه اونو با تبلیغات به دیگران معرفی کرد و چون راستی و درستی رو سرلوحه کارمون قرار دادیم نمی تونیم با دروغ ها و تبلیغات اغراق آمیز بعضی سایت ها و کانال های مشابه رقابت کنیم و تنها سرمایه ی ما شما کاربران عزیز هستید که با مطالب ما از نزدیک آشنایی دارید.

متأسفانه خیلی از دوستان کم لطفی می کنن و اکثراً در حال ایرادگیری و درخواست مطالب و خدمات مجانی هستن بدون اینکه کوچکترین کمکی به راستمرد بکنن. در حالی که بیش از ۹۰ درصد مطالب قرار گرفته روی سایت راستمرد رایگان هست  و در حال حاضر بعد از یک سال فعالیت مداوم و تولید محتوای صد در صد اصیل بدون هیچ گونه کپی برداری هنوز کانال تلگرام ما زیر ۳ هزار نفر عضو داره در حالی که خیلی ها که با خرید عضو دروغین و تبلیغات جنجالی و دزدیدن مطالب ما فعالیت دارن به تعداد اعضای خیلی بیشتری رسیدن!

کوتاه سخن اینکه بیایید چیزهای خوب زندگی مون رو بدیهی فرض نکنیم و بین افرادی که سعی دارن جامعه بهتری بسازن با کسانی که اصلاً به دیگران اهمیت نمی دن فرق بذاریم و تا جایی که میتونیم از افراد درست حمایت کنیم.

با سپاس از وقت گرانبهایی که در اختیار ما گذاشتید
مدیریت سایت

اسفند ۹۵

نوشته‌های مشابه

46 دیدگاه

  1. سلام اهالی راستمرد دوساله که میشناسمتون و لذت میبرم متاسفانه اکثر افرادی که اطرافم هیتند با وجود اینکه ریکی کار میکنن اما از مطالب بقیه استفاده میکنن و نمیشه بهشون برای معرفی سایت اعتماد کرد ای کاش مطالب یا رایگان نبود یا به نحوی محافظت میشد من خیلی از مطالب و در کانالهای دیگه میبینم و نه فقط سایت خوب شمامتاسفانه سایتهای این قبیل که مورد سواستفاده هستن زیاد میبینم

  2. با عرض سلام و خسته نباشید و هزاران درود و سپاس از تیم حرفه ای و معنوی سایت راستمرد و با تشکر قدردانی از همه مدیران و استاد عزیز گرانقدر و دوست داشتنی آقای کاظم پور و همچنین استاد خانوم روناک که ما همیشه شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که رسالت الهی شخصی خودشون رو بر مادیات دنیوی و پول و زرق برق این جهان مادی ترجیح دادن و این واقعیتی آشکار و حقیقتی اِنکار نشدنی که نمیشه از زیرش فرار کرد و هیچ جوری نمیشه این همه لطف و معرفت و آگاهی و تجربه ای که تا الان با ما به این صورت اینگونه رایگان به اشتراک گذاشتید رو نادیده گرفت و من به شخصه هرگز این لطف شما رو فراموش نمی کنم و این تلاش های شما هرگز بی ثمر نمیمونه و قطعا یه روزی نتیجه زحمات خودتون رو در این دنیا و دنیاهای دیگر و آخرت حتما خواهید گرفت.
    کسانی که از این سایت دارن کپی برداری میکنن حتما کارمای اعمال خودشون رو پس میدن و هرگز با این کارهاشون به هیچ جایی هم نمیتونن برسن این کار دقیقا مثل خوردن حق دیگران و دزدی در ملا عام میمونه که تاوان سخت و بهای سنگینی هم داره که باید پرداخته بشه به امید روزی که آگاهی های این سایت با نام ( راستمرد مکانی برای خود شناسی و خود شکوفایی ) در اختیار همه مردم فارسی زبان قرار بگیرد. که انسانهایی مثل من که راه زندگی خودشون رو گم کرده بودن و از راه راست درست زندگی و مسیر اصلی خارج شده بودن توسط هدایت الهی به این سایت الان در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اند و راه و هدف اصلی خودشون رو در زندگی پیدا کنند به عنوان افرادی که بتونن از همه نظر در تمامی جنبه های زندگی الگویی خوب درست باشند برای دیگران نه درس عبرتی برای مردم. امیدوارم بتونیم این لطف شما دوستان عزیزان رو یک روزی برای شما در حقتون جبران کنیم.
    ( کسی که تا زمانی زنده بود خوب و درست و پاک زندگی کرد و زمین را جای بهتری برای زندگی دیگران کرد )
    بهترین دعاهای قلبی و بهترین آرزوها رو از ته دلم برای همتون دارم سپاسگزارم
    ♥ ( زنده باد انسانیت ) ♥

  3. سلام و عرض تشکر بابت سایت مفید و پویاتون ، واقعا توی این سایت هر مطلبی که برای شروع رشد روحی و خودشناسی لازم هست هر فردی بدونه وجود دارد، فقط ایکاش آقای کاظم پور یه مقدار هم راجع به تجارب سفرهای معنویشون برای ما مطلب میگذاشتند….اینکه کجاها سفر کردند و با چه کسانی دیدار داشتند به نظرم خیلی می تونه جالب باشه و شایط راهنمایی باشه برای کساییکه می خواهند از طریق سفرکردند رشد معنوی داشته باشند!

    1. سِر او دانست آن آزاد مرد لیک چون حلم خدا پیدا نکرد

      بر لبش قفلست و در دل رازها لب خموش و دل پر از آوازها

      عارفان که جام حق نوشیده‌ اند رازها دانسته و پوشیده‌ اند

      هر که را اَسرار حق آموختند مُهر کردند و دهانش دوختند

  4. بهترینها رو واسه ی همه ی شما عریزان آرزو میکنم.سپاس از استادان بحق ،که با وجود تمام مشکلات و بی توجهی از طرف مسعولان ،باز هم دلسوزانه هستید و ما رو به حال خودمون رها نکردید ، بلکه راه و مسیر درست رو نشون میدید.سپاس ،سپاس.بدون شک همونطور که شما عاشقانه این همه انرژی و حس خوب رو با ما تقسیم کردید همه ی ما راستمرد یها ،با الگو گرفتن از این کار بسیار قشنگتون ،این درسها و توصیه ها رو به گوش همه خواهیم رسوند.به امید روزی همه ی کره ی زمین به این اصل واقعی زندگی پی ببرند.دوستون دارم استادان عزیزم.

  5. چطور میشه از کسانی که راه اصلی زندگی رو نشون میدن تشکر کرد. به نظر من هیچ طور نمیشه جبران کرد. واقعا کارتون سراسر روشناییه و من به شخصه سعیم اینه که واقعا راستمرد رو به دیگران معرفی کنم.
    باز هم سپاس از کارخوبتون.
    راهتان پر ره رو

  6. با سلام _ شما کارتون درسته و بهترین تبلیغ برای سایت شما همین صداقت و راستیه که در پیش گرفتید , کیفیت فایلها و مطالبتون هم خیلی خوبه . دستتون درد نکنه به خاطر اینهمه زحماتی که برای ارتقا سایت و افزایش سطح معلومات جامعه میکشید . اون کانالهای تلگرامی هم که از افزایش بازدید کاذب استفاده میکنن بالاخره دستشون رو میشه و از لحاظ تولید محتوا هم قابل مقایسه با شما نیستند . به امید موفقیت روز افزون شما

دیدگاهتان را بنویسید