فایل صوتی خودهیپنوتیزم افزایش اعتماد بنفس و اقتدار درون

فایل صوتی خود هیپنوتیزم تقویت اعتماد بنفس و اقتدار درون

آیا تا بحال فرصت شغلی ای را بخاطر کمبود اعتماد بنفس از دست داده اید؟ آیا این تجربه را داشته اید که مایل به ابراز نظر خود در جمعی بوده اید ولی اقتدار و اعتماد بنفس کافی برای آنرا نداشته اید؟ یا اینکه به کسی علاقمند بوده اید ولی قادر نبودید با او ارتباط موثری برقرار کنید؟ آیا کمبود اقتدار درونی را در به ثمر رسیدن اهداف خود احساس می کنید؟ 

اهمیت اعتماد بنفس و اقتدار در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست اما چیزی که دست یابی به آنرا دشوار می کند این است که ریشه اعتماد بنفس در ناخودآگاه و تجربیات دوران کودکی هر فرد قرار دارد و تقویت آن تنها با نفوذ به عمق ناخودآگاه و برنامه ریزی مجدد ذهن ممکن می شود.

این فایل صوتی خودهیپنوتیزم دقیقا به همین منظور تهیه شده که با استفاده از علم روانشناسی و NLP به صورت تخصصی به افزایش اعتماد بنفس و اقتدار درون شما می پردازد.

تنها کافی ست زمانی که استراحت می کنید و احساس آرامش و وانهادگی دارید به این فایل صوتی گوش فرا دهید. هرچه بیشتر این کار را تکرار کنید، تاثیر قویتری دریافت خواهید کرد. (توصیه می کنم حداقل یک ماه به صورت مداوم به این فایل گوش دهید.)


جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت

 صفحه اصلی فایل های صوتی خود هیپنوتیزم را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده مقالات علمی در رابطه با اثربخشی هیپنوتیزم حتما مشاهده کنید.


برای نتیجه گیری مطلوب لازم است حداقل یک ماه در زمان استراحت به این فایل صوتی گوش فرادهید.

لینک دانلود:

دانلود امتیازی:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۹۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


همراهان گرامی، قویا توصیه میشود بجای فایل تکی بالا بسته جامع اعتماد به نفس را تهیه کنید که هم جدیدتر و موثرتر است و هم بصرفه تر:

نوشته‌های مشابه

49 دیدگاه

    1. سلام. من استفاده كردم.خودم تفاوتي احساس نكردم ولي يكي از آشنايانم كه استعداد خاصي در اين موارد و مراقبه ها داره تجربيات جالبي داشت و بر اساس تعريف هايي كه كرد ميشه فهميد كه تاثير خوبي داره.

  1. روناک عزیز
    این فایل با سابلیمینال بالا بردن اعتماد بنفس تفاوت داره؟
    چون من اون یکی را تهیه کردم ۲۱۰ امتیاز و حداقل باید ۳ ماه گوش بدهم
    اما این ۵۰ امتیاز و ۱ ماه می شه لطف کنید تفاوتش را بگید؟
    اگه لازمه این را هم تهیه کنم
    ممنون

    1. سلام. این فایل های تجسم خلاق از روشی متفاوت به شما کمک میکنن به نتیجه برسین. در این فایل ها شما تلقینات رو آشکار میشنوین و نفشی فعال دارین و به دنیای درونتون سفر میکنین. توضیحات مفصل در مقاله https://rastmard.com/15096 اومده.
      هزینه این فایل ها برای این پایین هستن که دوستان بتونن با امتیاز راحت تهیه کنن ولی چیزی از ارزششون نسبت به سابلیمینال کم نمیکنه.
      میتونین هردو نوع رو تهیه کنین و در یک دوره با هم کار کنین تا با هرکدوم بیشتر ارتباط گرفتین، اون رو ادامه دار گوش کنین.

  2. سلام

    فایل فوق العاده ای بود. خیلی قشنگ تونستم در اون فضای جنگ و اقتدار خودمو ببینم. به همه دوستان توصیه می کنم حتما این فایل رو گوش بدن از 21 تا 40 روز.
    از روناک عزیز خیلی ممنونم و قدردان زحماتش هستم و سپاس از استاد رایت که این فضا رو بوجود اوردن.
    در نور الهی باشید.

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون راستش شاید مطلبی که میگم براتون جالب نباشه و موضع بگیرید من قبلا یه فایل صوتی دانلود کردم صدای یه خانوم محترمی بود ولی با صدای ایشون نتونشتم ارتباط برقرار کنم بیشتر تمرکزمو بهم زد آیا امکانش هست فایل های صوتی رو با صدای اساتید آقا هم داشته باشید ؟؟؟(مطالب سایت خیلی عالیه ولی من بدلیلی که گفتم از فایل های صوتی نمیتونم استفاده کنم و نتیجه کار برام ناقص میشه )

    1. نه دوست عزیز نیازی به موضع گیری نیست.
      به هر حال خانوم روناک از نظر شما بهترین صدا رو برای این فایل ها دارن، در صورتی که با ایشون حس خوبی میگیرید میتونید از فایل ها استفاده کنید، در غیر این صورت طبیعتا کمکی نمیتونیم بهتون بکنیم

      موید باشید

  4. فوق العاده است خیلی ممنون متشکرم
    ببخشید یه سوال داشتم من امروز برای اولین بار استفاده کردم در حین استفاده یه لحظه یه نیرویی از وسط ستون فقرات منفجر شد و به سمت پایین رفت و در پا هام پخش شد و یه حس فوق العاده عجیب در من ایجاد کرد میشه راهنماییم کنید این چه معنی میده ؟ با تشکر

    1. باید در سایت عضو باشید وارد اکانتتون بشید در صورت لینک باز کردن دانلود رو میبینید. البته حتا اگه عضو نباشید هم باید لینکی رو ببینید که میگه برای مشاهده باید وارد سایت بشید.

  5. باسلام من از مدت زمانی که با این مجموعه اشنا شدم با توجه به اموختهای قبلی خودم بسیار پیشرفت داشتم ومطالب خوب این سایت همراه موارد گذشته نظم گرفتند وموارد خاصی را به صورت شخصی تجربه کردم وبسیار لذت بردم .
    با تشکر از مدیر ونوشتهای زیبای دوستان

دیدگاهتان را بنویسید