تحقق خواسته ها

روش تحقق خواسته ها در سریعترین زمان

حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی از موقعیت کنونی خودتان خسته شده اید و بدنبال راه فراری برای رهایی از آن هستید. در واقع برای خودتان خواسته ای خلق کرده اید اما متوجه نمی شوید چرا زود تر به این خواسته نمیرسید؟
در این مقاله علت این موضوع به شما توضیح داده خواهد شد و شما را با روش تحقق خواسته ها در سریعترین زمان آشنا خواهیم کرد.

درک ارتعاش

مهم نیست در کلاس هدف گذاری یا در کلاس های مشابه شرکت می کنید یا بیشتر به قلب و شهودتان برای انتخاب هدف اعتماد دارید، حتی اگر انسان معنوی هم باشید، بازهم برای تحقق خواسته ها باید خودتان را هم ارتعاش کنید.
معادل همین اصطلاح در کلاس های ویژه هدف گذاری، کشف مسیر و درک دقیق خواسته شماست.


مقاله مرتبط: بررسی قانون ارتعاش و ارتباط آن با سلامت و رشد معنوی


چطور باید هم ارتعاش با خواسته شویم؟

برای هم ارتعاش شدن با یک خواسته، ابتدا باید تصویری واضح از آن خواسته در ذهن مان داشته باشیم.در واقع روشن بودن منظور ما برای کائنات بسیار مهم است.


مقاله مرتبط: ۸ گام برای بالا بردن ارتعاشات و سطح انرژی

تحقق خواسته ها

وضوح به چه معناست؟

شاید در ذهن ما که محدود است، درک نامحدود بودن دشوار باشد ولی تا همین اندازه بدانید که تفاوت درک ذهن محدود و نامحدود در ذهن من و شما با کائنات متفاوت است.

کائنات یکپارچه فراوانی و بیکرانگی و نامحدود است. پیش از ما و پس از ما بوده و وجودی شگفت انگیز دارد و با ذات سخاوتمند خود همان چیزی که طلب کرده اید را به شما میبخشد و به تحقق خواسته ها کمک مینماید. اگر نیت شما کسب سلامتی است،  از عبارت مثبت “من عاشق سلامتی هستم” و یا “من ذهن و بدنی سالم را تا آخر عمر طلب میکنم” استفاده کنید. به این شکل شما نیت خود را بصورت شفاف و واضح و همانطوری که میخواهید، بی نقص و تمام و کمال به کائنات بصورت کلامی عرضه داشته اید.
به این ترتیب کائنات که پیش تر گفتیم، ذات سخاوتمندی دارد، به شما همانی که طلب کرده اید، یعنی سلامتی را (پس از مراحل دیگری که در ادامه میگوییم)، خواهد بخشید.

تحقق خواسته ها در سریعترین زمان

تجسم خواسته

پس از درک وضوح و گفتن درست خواسته، میتوانیم خواسته را تجسم کنیم و این نکته ای عالی برای تحقق خواسته ها ست که شما را چندین پله به جلو سوق میدهد. اما اگر بدلائلی قادر به تجسم آن نیستیم، فقط باید بدانیم و آگاه باشیم که دقیقا چه میخواهیم.
اگر میتوانیم، با جزئیات خواسته را مجسم کنیم ولی اگر نمیتوانیم فقط کلیات را در ذهن داشته باشیم و در حد تلاش برای پرورش نیت (خواسته) عمل کنیم و جزئیات را به ذهن الهی بسپاریم. اما همچنان باید به قدرت بی نهایت کائنات برای جذب خواسته خود ایمان داشته باشیم‌.

چطور نیت خود را پرورش دهیم؟

برای این منظور، باید با خودمان تصور کنیم که اگر هم اکنون آن خواسته را داشتیم، چه حسی پیدا می کردیم؟
قطعا احساساتی مانند شکرگزاری، قدرتمندی، خوشحالی، عشق، آرامش، لذت و مانند اینها را خواهیم داشت. این احساسات همان احساسات متعالی هستند که باید با آن تصویر ذهنی که داریم، در هم آمیزیم و آن را در طول روز حفظ کنیم. همین انرژی مثبت چراغ راه ما برای تحقق خواسته ها خواهد شد.


مقاله تکمیلی: چطور اهداف تان را تعیین کنید و به زندگی رویایی تان دست یابید!


تحقق خواسته ها به بهترین شکل

نکته مهم در روند رسیدن به خواسته

حتما به یاد داشته باشید که باید امیدوار باقی بمانید و در تمامی مراحل شکر خداوند را فراموش نکنید چراکه این کار تنها با ایمان ممکن است و ایمان و عشق، دشمنان ضعف و نا امیدی و سستی هستند و ایمان به قادر متلق است که شما را در این مسیر به تحقق خواسته ها تمام و کمال خواهد رساند.

گام نهایی برای رسیدن به نیت

پس از مراحل شفاف سازی خواسته، پرورش خواسته و درک ارتعاش، نوبت به گام آخر یعنی رهایی میرسد. مفهوم رها بودن از نتیجه و همینطور زمان رسیدن به خواسته، آن است که شما به خداوند توکل کنید زیرا این کار به مفهوم اعتماد به ذهن الهی ست و رها نبودن ممکن است نوعی مقاومت در برابر ورود خواسته ایجاد کند.

سخن آخر

اگر ایمان داشته باشیم و تمام کارهای گفته شده را به صورت درست انجام دهیم، خواسته هایی که داریم در کمترین زمان به زندگی مان جذب خواهند شد و موجبات سرور ما را فراهم خواهند آورد.
به یاد داشته باشید پس از این مراحل، کار شما تمام نشده و هنوز مرحله سپاسگزاری از خداوند وجود دارد که حتما این کار را باید عمیقا و با حضور قلب پس از تحقق خواسته ها انجام دهید.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید