راهنمای عملی برون فکنی
| |

راهنمای عملی برون فکنی(سفر روح)- فیلم و جزوه

راهنمای عملی برون فکنی یا پرواز روح

برون فکنی، خروج از کالبد، سفر روح یا پرواز روح فرآیندی ست که طی آن کالبد اثیری از بدن فیزیکی جدا شده و به عالم اثیری سفر می کند. بسیاری از افرادی که این سفر را تجربه کرده اند، بیمارانی نزدیک به مرگ بوده اند اما این امکان وجود دارد که شخص با اراده خویش برون فکنی کند. خروج از کالبد تجربه ای منحصر بفرد است که شخص را با توانایی های روحی خود، جهان های دیگر و موجودات و امکانات موجود در آنها آشنا می سازد. در میان جویندگان معنوی کسی نیست که خواهان تجربه این سفر نباشد.

این راهنما حاوی اطلاعاتی کاربردی و عملی برای پرداختن به این سفر و شروع تجربه آن می باشد.

پیش نمایش فیلم برونفکنی

لینک دانلود جزوه و فیلم کامل:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

 خرید مستقیم :

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


محصول مرتبط:

نوشته‌های مشابه

87 دیدگاه

  1. سلام.خسته نباشید
    من توی خلسه مهارت لازم رو دارم.خلسه رو شرطی کردم و با 10 ثانیه میتونم وارد خلسه بشم.ولی توی کتاب دینامیک اختری برای پرواز روح نوشته که باید هنگام برون فکنی چاکرا ها پاکسازی و تحریک بشن و من چند تا سوال دارم.
    آیا منظور از این پاکسازی همون به روش مانترا ها چاکرا و تصورات و .. هست؟
    آخه هم با تست کنزیولوژی و هم با تست های سایتتون و هم با تست شاقول فهمیدم که همه ی چاکرا هام باز هست.ولی منظور از پاکسازی و تحریک رو نمی فهمم.
    میشه توضیح بدید؟

  2. سلام میشه لطف کنید قبل از خرید هر دوره اول درسایی که تو اون دوره باید پاس بشن رو فهرست کنید. مثلا این درس برون فکنی در کدوم دوره گنجونده شده? من به خروج روح از بدن خیلی علاقه دارم.چند بار برام پیش اومده اما میخام تحت کنترل خودم باشه وهروقت اراده کنم بتونم برونفکنی کنم. هیچ لذتی بهتر از پرواز روح وکشف ناشناخته ها نیست.?

    1. سلام
      درصحفه ی اول مربوط به هر دوره سرفصل های دروس اومده.
      برون فکنی جزو دوره های آموزشگاه نیست.یک بسته ی راهنمای عملی هست شامل یک فیلم وجزوه.بهترهست همراهش فایل صوتی سابلیمینال رویابینی شفاف وراهنمای رویابینی هم استفاده بشه

  3. سلام
    با توجه به اطلاعاتی که دریافت کردم به نظر من اگه کسی بتونه برون فکنی رو انجام بده دیگه نیازی به استاد یا راهنمایی دیگه ای نیاز نخواهد داشت چون میتونه با برون فکنی به همه علوم دسترسی داشته باشه.
    به نظرم بهتر بود این آموزش رو خیلی جدی تر تلقی میکردین
    برونفکنی واقعا سخت و در عین حال محشره !

    به عقیده من هیچ آموزشی و یا تجربه ای نمیتونه بهتر از برونفکنی باشه

  4. سلام من دیروز برای اولین بار سعی کردم این کارو انجام بدم که ستون فقراتم و سرم دچار لرزش شدید شدن
    خیلی به برون فکنی علاقه دارم اما میترسم نکنه بدنم آسیب ببینه یا مثلا موجودات عجیب غریب ببینم یا اینکه دیگه نتونم برگردم
    لطفا راهنمایی کنید

      1. سلام خانم روناک عزیز بله از طریق ویندوز دانلود کردم البته با لینک دوم و ممنونم فقط یک سوال دارم، چرا وقتی به مرحله ارتعاش میرسم و تقریبا تمام بدنم رو خارج می کنم ولی دیدم از سرم خارج نمیشه و نمی تونم از طریق خروج دید داشته باشم تمامی حس ها رو دارم و تمامی کارهای ذهنی رو انجام دادم اما دیدم خارج نمیشه یعنی نمی تونم از روحم به اطراف نگاه کنم ممنون میشم مشکل کارم رو بگید

  5. سلام, خسته نباشید.
    من هنوز این آموزش رو تهیه نکردم اما… قبلا چندین روش از روش های موجود در اینترنت رو امتحان کردم که البته موثر واقع نشد یا من نتوستم به درستی انجام بدم…
    امروز داشتم خوابی می دیدم که فکر میکنم درخواب زمان 4-5 سال عقب رفته بود…
    بعد مدتی داستان خواب خارج شدم و یکهو دیدم که داخل خونه ام…
    وقتی چشمهای خود را باز کردم یک کامپیوتر حدود 2 متر جلوتر از من روشن بود (در واقعیت کامپیوتری آنجا حضور ندارد اما در خواب اصلا به این توجه نکردم)
    رفتم از طریق کامپیوتر با چند تن از افرادی که در خواب دیده بودم ارتباط برقرار کردم و هردرباره سال و … پرسیدم انگار جوابشان همان حدود 4-5 سال پیش بود!
    بعد تصمیم گرفتم از خانه خارج شوم به حیاط که رسیدم اینکه در خانه قدیمی مان هستم متعجب شدم و ایندفعه واقعا بیدار شدم!
    (4-5 سال پیش ما در خانه دیگری زندگی می کردیم…)
    میخواستم بدونم این برونفکنی بوده؟ چون از آنجا که گفتم چشمهام رو باز کردم انگار اختیار دست خودم بود و خودم خودم رو کنترل میکردم!
    و اینکه در هنگام خواب دیدن مشاهدات و نحوه دیدن ما با واقعیت کمی تفاوت داره اینطور نیست؟ بیشتر انگار حس کردن هست تا دیدن!
    میخواستم بدونم هنگام برونفکنی نحوه دیدن ما مثل واقعیته یا مثل وقتی که خواب میبینیم!؟
    چون من در تمام این مدت که گفتم نحوه دیدنم مثل خواب بود نه واقعیت!
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. با توجه به توصیه های کسانی که تجربه داشتند بهتر است اول سعی کنین افکار و انرژی های منفی را از خود دور و خود را (به روش های مختلفی) پاکسازی کنین سپس اقدام به برون فکنی کنین تا تجربه ی لذت بخشی داشته باشین

    1. دوست گرامی ما دو جور سوال داریم یه سری سوالات که به دنبال رشد و تعالی هستن و یک سری دیگه از سوالات که به دنبال اتلاف وقت و به اصلاح استمناء ذهنی با مسائل ماورائی هستن.
      حالا اینی که زمان کندتر میگذره یا تندتر دردی رو از شما دوا نمیکنه. توصیه میکنم سعی کنید به جای پرداختن به بازی های ذهنی تمارین رو انجام بدید و خودتون این پدیده یا پدیده های مشابه رو تجربه کنید.
      موفق باشید

      1. ممنون…
        من pdf رو خوندم یه مشکلی داشتم نتونستم درست قسمت برگشت به بدن رو درک کنم…
        شما گفتید برای بازگشت بگذاریم نیروی اتصال رشته نقره ای مارو برگردونه…
        این پروسه رو چطور ایجاد کنم فقط بخوام و منتظر بمونم یا تصور کنم که ریسمان من رو به کالبد برمیگردونه یا راهی دیگه هست…؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید…

دیدگاهتان را بنویسید