راهنمای عملی برون فکنی
| |

راهنمای عملی برون فکنی(سفر روح)- فیلم و جزوه

راهنمای عملی برون فکنی یا پرواز روح

برون فکنی، خروج از کالبد، سفر روح یا پرواز روح فرآیندی ست که طی آن کالبد اثیری از بدن فیزیکی جدا شده و به عالم اثیری سفر می کند. بسیاری از افرادی که این سفر را تجربه کرده اند، بیمارانی نزدیک به مرگ بوده اند اما این امکان وجود دارد که شخص با اراده خویش برون فکنی کند. خروج از کالبد تجربه ای منحصر بفرد است که شخص را با توانایی های روحی خود، جهان های دیگر و موجودات و امکانات موجود در آنها آشنا می سازد. در میان جویندگان معنوی کسی نیست که خواهان تجربه این سفر نباشد.

این راهنما حاوی اطلاعاتی کاربردی و عملی برای پرداختن به این سفر و شروع تجربه آن می باشد.

پیش نمایش فیلم برونفکنی

لینک دانلود جزوه و فیلم کامل:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

 خرید مستقیم :

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


محصول مرتبط:

نوشته‌های مشابه

87 دیدگاه

  1. خوب بود. پیشنهاد میکنم دوستان کتاب دینامیک اختری و کتاب 70 تکنیک برونفکنی نوشته ی اقای سید محمد کمالی رو بخونن. کتاب هایی هستن که برای برونفکنی توضیحات خوبی دادن. ممنون از سایت خوب راستمرد

  2. سلام . با تشکر از سایت خوبتون ، واقعا به همچین مرجعی نیاز داشتم تا بتونم با اطمینان تمرین ها رو انجام بدم .دیشب یه اتفاقی مشابه عمل برونفکنی برای من رخ داد. فقط تنها مشکل من این هست که متوجه نشدم ایا واقعا برونفکنی انجام شده یا من فقط خواب دیدم که این اتفاق افتاده؟! دم سحر گاه که این اتفاق رخ داد من به جاهای مختلف دنیا سفر کردم ، حتی با یک سرخپوست هم صحبت شدم ، اسرار تاریخی عجیبی رو بهم گفتن که وقتی به هوشیاری برگشتم از شدت شوک شدن نمیتونستم با کسی دربارش حرف بزنم و فقط فکر میکردم که ایا واقعی بود یا رویا بود؟ اما الان بعد از گذشتن چند ساعت حقیقتا به وضوح مکالمات رو به یاد نمیارم و چیزی که یادم میاد از اتفاقات کمی محو هست، همین باعث میشه که شک کنم ایا واقعا عمل برونفکنی بوده یا خیر؟ ممنون میشم کمک کنید.

  3. خسته نباشید ، در رابطه با برون فکنی از کسی که تو این زمینه و خیلی چیزای دیگه تجربه داشت فهمیدم که یه استعداده خاص و یا نیروی درونی منحصر به فرده که عده کمی دارا هستنش ، با این حساب فرد عادی مثل من هیچ جوره نمی تونه از این نیرو استفاده کنه؟

  4. سلام.ببخشید. با توجه به توضیحات شما برون فکنی هیچ خطری نداره ولی من از هرکی پرسیدم گفته به هیچ سایتی اعتماد نکن و همه به من میگن که برون فکنی بسیار خطرناکه..حالا من موندم که چیکار کنم. من خودم یه تجربه ی برون فکنی ناقص داشتم ولی خب ترسم مجبورم کرد که دیگه ادامه ندم..

  5. فقط wikiHow رو ترجمه كرديد!!
    به نظرم قبل از اينكه آدم پول بده و بخره بايد اين موضوع رو بگيد يا حداقل منبع بزنيد.كسي كه انگليسيش خوب باشه يك سرچ ساده بكنه اولين صفخه گوگل همين رو رايگان مياره.
    خب اگر كسي نفهمه انگليسيش رو باز هم ازتون ميخره ولي اينكه نگيد باعث ميشه آدم ناراضي بشه.
    شكايتم از سايت نيست.اتفاقا اگر اين سايت نبود خيلي هم عقب تر بودم اما بعضي چيز ها ارزش كم كردن كيفيت كارتون رو نداره واقعا. :(
    اميدوارم اين كامنت رو منتشر كنيد كه حداقل بقيه بدونن.

دیدگاهتان را بنویسید