بایگانی آکاشیک چیست و چگونه می توان به آن دست یافت؟

آیا تابحال عبارت بایگانی آکاشیک به گوشتان خورده است؟

آکاشا واژه ای سانسکریت بوده و به معنی کتابخانه ی نهان است. اگر بخواهم خیلی راحت تر چنین چیزی را برایتان توضیح دهم باید بگویم که بایگانی آکاشیک آنگونه که توصیف شده است مانند کتابخانه ای بزرگ است که افراد مختلف و با قابلیت های معنوی می توانند وارد این بایگانی شده و از دانش آن استفاده به عمل آورند. گفته می شود که بایگانی آکاشیک اطلاعات دانش کهن و عظیمی را از بدو خلقت تاکنون در خود جای داده است.

دانشی که در بایگانی آکاشیک یافت می گردد چیزی فراتر از تصورات ساده ی عامیانه است. بایگانی آکاشیک واقعیت داشته و آنگونه که بعضی تصور می کنند چیزی خیالی و ساخته ی ذهن خیال پرداز بشر نیست. باید بدانید که بایگانی آکاشیک این قدرت و قابلیت را دارد که هرچیز و هرکسی را به هم مرتبط کند.


کلیپ مرتبط: “فیلم دنیاهای درون دنیاهای بیرون- بخش اول: آکاشا – اختصاصی راستمرد


 شما می توانید بایگانی آکاشیک را به عنوان محل تلاقی پدیده های خلقت در نظر بگیرید. اجازه ی دسترسی به این بایگانی به همه ی انسان ها داده شده است اما برخی از انسان ها با تمرکز بسیار بر مسائل دنیوی و مادی، خود را از دسترسی به آن محروم می کنند.

انرژی آکاشیک در همه جا حضور دارد و برای کشف آن تنها نیاز است که توقف کرده و به آن بیندیشیم. برای درک انرژی آکاشیک باید به عمق درون خودمان نگاهی بیندازیم. اینگونه متوجه آن خواهیم شد. روش های زیادی برای دستیابی به بایگانی آکاشیک وجود دارند و در هر لحظه افرادی وجود دارند که در حال رفت و آمد درون بایگانی آکاشیک هستند. به عنوان مثال، با مراقبه های عمیق و یا برون فکنی می توان به بایگانی آکاشیک دسترسی پیدا کرد.
زمانی که از زندگی روزمره ی خودمان پا فراتر بگذاریم توانسته ایم به بایگانی آکاشیک دست یابیم.


ذخیره سازی اطلاعات در بایگانی آکاشیک چگونه است؟

اطلاعات هر موجود زنده ای در عالم در بایگانی آکاشیک ذخیره می شود. به عبارتی کتاب زندگی هر کسی در بایگانی آکاشیک وجود داشته و در بردارنده ی دانش مربوط به آن فرد است.

البته در ادیان مختفی در این باره صحبت شده و این بایگانی و نحوه ی ذخیره ی اطلاعات در آن به طرق مختلفی بیان گردیده است. برای مثال می توان به ادیان اسلام، مسیحت و غیره اشاره کرد.

اما نباید استفاده از دانشی که در بایگانی آکاشیک موجود است را با پیش گویی های کوته فکرانه و ساده اشتباه گرفت. استفاده از دانش این بایگانی به منظور ارتقا رشد روحی و جسمی فرد صورت می گیرد.


چگونه می توان به سوابق آکاشیک فرد دسترسی پیدا کرد؟

کلید معمای استفاده از بایگانی آکاشیک، در دستیابی به ذهنی هرچه عمیق تر نهفته است. بدین گونه هرچه چقدر بتوانیم آرامش بیشتری کسب کرده و عمق مراقبه ی خودمان را بیشتر کنیم شانس بیشتری برای استفاده از بایگانی بسیار کهن آکاشیک در دسترس ما قرار داده می شود. یک ذهن سطحی و درهم و برهم نمی تواند آن قدر عمیق شود که چنین توانایی ای را در اختیار فرد قرار دهد.

بگذارید برایتان ساده تر صحبت کنم و بگویم که پیدا کردن اطلاعات در بایگانی آکاشیک درست مانند تنظیم کردن رادیو بر روی موج مورد نظرتان است.  تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با فرکانس روح خودتان هم راستا شده و به آن دسترسی پیدا کنید.

بایگانی آکاشیک علاوه بر رویدادهای گذشته، حاوی انرژی های احتمالی آینده بوده و تمامی آن ها را در خود جای داده است. انرژی های احتمالی از رویدادها، اعمال و اندیشه های گذشته و حال نشات می گیرند و توسط آنها ساخته می شوند.

اطلاعات بایگانی آکاشیک در بعضی از موارد به صورت تصادفی و درست در لحظه ای که انتظارشان را نداریم در اختیار ما قرار داده می شوند.
کتابخانه ی آکاشیک می تواند بنابر میل درونی مان، آنچه که مورد نیازمان است را در اختیار ما قرار دهد، حال میخواهد رویدادی مربوط به گذشته باشد و یا رخدادی مربوط به آینده که هنوز در زمان فعلی، به وقوع نپیوسته است.

دسترسی به بایگانی دانش آکاشیک تجربه ای بسیار مفید است که یک بار به دست آوردن آن اثرات مثبتی در پی دارد که تا آخر عمر همراه با شما خواهد بود. این دانش به شما کمک می کند تا درک عمیق تری از زندگی به دست آورده و معنویت خودتان را بسط و گسترش دهید.


منبع: www.bibliotecapleyades.net

نوشته‌های مشابه

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید