دانلود کتاب انرژی درمانی

کتاب انرژی درمانی با روشهای نوین کار با انرژی – ۱۲۰ امتیاز

انرژی درمانی

این کتاب یکی از ساده ترین، در عین حال پیشرفته ترین و کاربردی ترین کتابهای موجود در دنیا برای یادگیری کار با انرژی و انرژی درمانی میباشد که از نویسنده معروف کتاب دینامیک اختری، رابرت بروس منتشر شده است. برای استفاده از این کتاب نیاز به هیچ گونه پیش زمینه ای نیست و هر فرد مشتاق در زمانی کوتاه میتواند نتایج حاصله را تجربه کند.

دستاوردهای روشهای این کتاب بسرعت برای اغلب افراد قابل احساس میباشد. چه مبتدی باشید و چه پیشرفته میتوانید از روش ها بهره کافی ببرید. حتی تمرین کنندگان حرفه ای یوگا، تای چی، چی گونگ، پرانیک هیلینگ و ریکی نیز این روش ها را بسیار مفید یافته اند و توانسته اند باکمک آنها سیستم کاری خود را ارتقا دهند. همچنین برای تقویت هر گونه تمرین درونی و معنوی، تقویت سیستم ایمنی بدن و شفایابی نیز توصیه میشوند.

تمرکز این روش ها بیشتر روی مراکز انرژی فرعی بدن میباشد که با کار روی آنها و پاکسازی کانال ها و مدارهای انرژی، افزایش جریان انرژی به وضوح در مراکز اصلی انرژی بدن (چاکراها) نیز محسوس خواهد بود. بدین طریق میتوانید بدون کمک یک شفاگر، به درمان بسیاری از مشکلات و بیماریهای غیر جدی خود بپردازید.

خرید مستقیم:

۴۵.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

نوشته‌های مشابه

20 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید