توانایی شفابخشی خود را ارزیابی کنید

قدرت شفا بخشیهمه انسان ها پتانسیل تاثیرگذاری روی سایر افراد را به شکلی که می خواهند دارا هستند. بدیهی ست که همه ما خصوصیات و توانایی های منحصر به فردی نیز داریم که بایستی شناسایی شده و مورد استفاده قرار گیرند. استعداد شفابخشی یکی از این توانایی هاست.

شفاگران از دیرباز در هر تمدن و فرهنگی وجود داشته اند. با این وجود، بسیاری از آنان شناخته شده نیستند و ما معمولا زمانی آنها را می یابیم که در نیاز هستیم. این اغلب زمانی ست که از معالجات پزشکی و درمان های مکرر دارویی ناامید شده ایم و راه دیگری جز روی آوردن به این گونه افراد نداریم. امروزه نیاز به درمان های تکمیلی و سنتی در اغلب جوامع به خوبی احساس شده و باور و اعتمادی که طی خرافات انگاشتن هر حوزه غیر علمی در سالیان گذشته بین مردم از دست رفته بود، در حال برگشت و قوت گرفتن است.

شمن شفاگر

 در ادامه به ذکر خصوصیات مشترک موجود در شفاگران می پردازیم تا بتوانید آنها را بهتر شناسایی کنید و نیز درون خود به جستجوی این مشخصات بپردازید تا شاید شما نیز به جمع آنان بپیوندید.


نشانه های قدرت شفابخشی

۱- مردم می گویند چقدر بودن در کنار شما تسکین دهنده و آرامش بخش است.

۲- افرادی که در کنار شما زندگی می کنند، به ندرت بیمار می شوند.

۳- شما همیشه به این فکر می کنید که چطور زندگی دیگران و شرایط زیست محیطی را بهبود بخشید.

۴- شما فرد درونگرایی هستید و معمولا وقتی در فضای عمومی هستید، عصبی و مضطرب می شوید و یا احساس خفگی می کنید.

۵- شما می توانید به خوبی احساسات، ارتعاشات و مشکلات دیگران را احساس کنید. برای مثال وارد اتاقی می شوید و به سرعت متوجه یک دعوا، تنش و عدم توافق در آن قبل از ورود خود می شوید.

۶- در شجره نامه خانوادگی شما افراد شفا دهنده وجود داشته اند.

۷- هنگامی که در طبیعت هستید احساس بودن در خانه را دارید.

۸- شما ارتباط عمیقی با حیوانات و کودکان دارید. آنها به شما جذب می شوند و از بودن در کنار شما احساس شادی می کنند.

۹- افراد غریبه به شما اعتماد کرده و داستان زندگی خود را بدون آنکه درخواست کنید، برای شما تعریف می کنند. بطور کل افراد برای حل مشکلات خود و آرام شدن به شما روی می آورند.

۱۰- شما به علوم معنوی و درمان های سنتی مانند انرژی درمانی، گیاه درمانی، طب سنتی، شمنیزم، طب سوزنی، ماساژ و غیره علاقه دارید. حتی ممکن است یک پزشک، دامپزشک و یا مشاور سلامتی باشید.

۱۱- شما دارای قدرت های روحی هستید. ممکن است شهود هایی از شفا بخشی داشته باشید و احساس کنید که می توانید انسان ها و حیوانات را با دست یا از راه تله پاتی شفا دهید.

۱۲- شما به کریستال ها و خصوصیات متافیزیکی آنها علاقمندید.

۱۳- شما در ماساژ دادن استعداد دارید و حتی اگر آموزشی ندیده باشید، به خوبی آنرا انجام می دهید.

۱۴- شما فرد حساسی هستید و بطور کل، حواس شش گانه قوی دارید.

۱۵- گاهی اوقات بصورت اتفاقی مرکز بدن شما لرز گرفته یا داغ می شود. کف دستهایتان نیز خارش، احساس سوزن سوزن شدن و ضربان دار شدن می گیرد.

۱۶- شما همیشه احساس می کنید که به هیچ کجا تعلق ندارید، بویژه در دنیای مدرن، زیرا که یک واسطه و مجرا هستید.

۱۷- در انتهای روز، بخصوص روزهایی که فعالیت های اجتماعی زیادی داشته اید، از انرژی خالی می شوید.

۱۸- اغلب اوقات در ناحیه گردن، شانه ها، سر و دستگاه گوارش احساس درد و مشکل دارید.

شفا بخشی

تمرین برای فعال کردن چاکراهای کف دست در انرژی درمانی:

کف دست های خود را روی هم قرار داده و برای چند دقیقه به سرعت و قوی آنها را به هم مالش دهید. بعد از اینکه دست ها داغ شدند، آنها را به آرامی به اندازه حدودا ۲۰ سانت از هم دور و بهم نزدیک کنید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا جایی که احساس کنید یک توپ مغناطیسی بین آنهاست و گرما و انرژی ای که بین دو دستتان کشیده می شود را احساس کنید. این تمرین را با فاصله در دفعات زیاد می توانید انجام بدهید تا چاکراهای فرعی در کف دستان شما فعال شوند.

قدرت شفا بخشی

 پس از این که این توانایی را در خود یافتید، اولین گام برای تقویت این توانایی و استفاده از آن ، شناخت دقیق و بازکردن چاکراهای بدن می باشد. در حقیقت بازکردن و متعادل ساختن چاکراها در سلامتی و برخورداری از یک زندگی سالم و موفق برای هر فرد ضروری ست.

**  استفاده از کریستال های هفت چاکرا یکی دیگر از روش های موثر برای تنظیم و متعادل کردن چاکراها ست. این کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:

*جهت شرکت در دوره خوددرمانی با انرژی های شفابخش روی عکس زیر کلیک کنید:

برای مشاهده دوره مربوطه روی عکس دوره کلیک کنید.
برای مشاهده دوره مربوطه روی عکس دوره کلیک کنید.

منابع

http://www.sarahpetrunoshamanism.com

http://www.spiritualunite.com

نوشته‌های مشابه

50 دیدگاه

  1. سلام
    خب…
    من در دومین باری که تلاش کردم تونستم چاکرای دستمو باز کنم و توپ مغناطیسیو احساس کنم، خیلیم قوی هس تا نزدیک یه متر هم بزرگ میشه. برامم خیلی جالب بود
    ولی خب الان که چاکرای کف دستم باز شد چطوری شفابخشی کنم؟ همینطوری دستمو بزنم به فرد بیمار؟؟

  2. وای واقعا از داشتن تقریبا همه موارد خصوصا اینکه احساس تعلق نداشتن شوکه شدم چون همیشه این حس اذیتم میکرد اتفاقا دیروز داشتم به مادرم میگفتم ک من ب هیچ جا تعلق ندارم ن خونه خودم ن خونه تو مادرم دهنش باز مونده بود بنده خدا

    1. من ۱۴سالمه و در مدرسه دوستام برای رفع مشکلات زندگی پیش من می ایند و من به شون کمک میکنم بیشتر اونا میگن وقتی با من حرف میزنن احساس ارامش دارن و الان چند تا از اون دوستام کاملا تغییر کردن این یعنی من قدرت شفا بخشی دارم؟ من الان حدود دو سال هست بیمار نشدم این هم نشانه شفا بخشی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید