پیوند روحی ناسالم در ارتباط جنسی

پیوند روحی ناسالم در ارتباط جنسی میان دو انسان

رابطه جنسی یک تجربه در سه بعد است: روح، روان و جسم. هر زمان با شخصی رابطه برقرار می کنید در واقع با او پیوند روحی برقرار کرده اید. اما پیوند روحی ناسالم به چه معناست؟

پیوند روحی ناسالم در ارتباط جنسی چیست

دکتر دانیل آمن در کتاب خود با عنوان “با تغییر مغز خود، زندگی خود را تغییر دهید” می نویسد:

“هرگاه فردی در رابطه جنسی با شخص دیگری قرار گیرد، تغییرات عصبی شیمیایی در مغز آن دو رخ می دهد. این تغییرات منجر به پرورش پیوندهای عاطفی و عصبی احساسی می شود. به دلیل همین پیوندهای عصبی احساسی است که برای بسیاری افراد رابطه جنسی غیر متعارف و متعدد در سطح کلی ذهن و بدن مؤثر عمل نمی کند و تنها در آن سطوح نخواهد ماند.

ممکن است دو نفر تصمیم بگیرند که رابطه جنسی برقرار کنند، تنها برای سرگرمی و لذت از آن، “با این حال چیزی در سطح دیگری رخ می دهد که شاید آن ها اصلاً تصمیمی در مورد آن نگرفته اند: رابطه جنسی خواه آن را بخواهند یا نه، یک پیوند عاطفی و در واقع روحی در میان آن ها شکل می دهد. اغلب زن، یک وابستگی را متحمل می شود و با پایان یافتن ارتباط جنسیِ گاه به گاه یا اتفاقی (غیر متعارف)، صدمه میبیند. یکی از دلایلی که معمولاً زن بیشتر صدمه می بیند آن است که سیستم عصبی احساسی زن بزرگتر از مرد است. “

این همان چیزی است که ما پیوند روحی می نامیم. ارتباط جنسی مانند چسباندن دو تکه چوب به هم است و روز بعد جدا کردن آن ها از هم. موقع جدا کردن، مقداری از چوب هر تکه روی دیگری باقی می ماند. به همین شکل بخشی از وجود شریک جنسی شما تا آخر عمر در وجود شما می ماند و برعکس.

شما می توانید اثرات این را زمانی که با شرکای مختلف ارتباط جنسی برقرار می کنید متصور شوید. پیوند روحی ناسالم غالباً پیامد داشتن شرکایی است که شما از طریق یک برخورد جنسی با آن ها رابطه برقرار می کنید، اما با آن ها فقط رابطه کوتاه مدت دارید. پیوند درونی (پیوند روحی یا انرژیک) مدت ها پس از پایان رابطه باقی می ماند و هر دو شریک جنسی را در حسرت و اشتیاق به تمامیت، رها می سازد.


راهنمای جامع کنترل میل جنسی در این زمینه بسیار کمک کننده است.


سه دلیل رایج برای وقوع پیوند روحی ناسالم

۱_ افراد به دلایلی به اشتباه متقاعد می شوند که رابطه جنسی یک عمل کاملاً جسمی و تک بعدی است و هیچ ارتباطی با ارتباط عاطفی و پیوند روحی و روانی ندارد. علیرغم این، پس از رابطه جنسی، خود را از درون به طرز عجیبی برای شخصی که حتی ممکن است وی را دوست نداشته باشند، مشتاق می یابند.

۲_  شخص (اغلب زن)، طرف مقابل خود را به طرزی مشتاقانه در موقعیت ارتباط جنسی قرار می دهد. وی انتظار دارد این عمل باعث ایجاد پیوندی با سطوح عمیق تر و تعهد در روابط آن ها گردد. اما به زودی می فهمد که در واقع از احساس نیاز او سواستفاده شده است و شریک جنسی وی، قصدی جز تجربه جنسی نداشته است. این باعث می شود فرد از نظر عاطفی و روحی از کسی که ارتباط برقرار کرده بشدت رنجیده خاطر گردد و دچار شکست عاطفی شود.

۳_ دو نفر به ازدواج متعهد می شوند اما زمانی که  که تعهد فقط تشریفات است. بنابراین در کنار هم زندگی می کنند اما از روابط جنسی خارج از تعهدشان لذت می برند. بعدها (به هر دلیلی) تصمیم می گیرند که نمی خواهند در یک رابطه مادام العمر متعهد بمانند و سرانجام از هم جدا می شوند. آن ها درک نمی کنند یکدیگر را چقدر عمیق زخمی کرده اند، زیرا روحشان از هم جدا شده است و تمام وجود آن ها در جدایی پاره پاره می شود.


مراقبه باز پس گیری تکه های گمشده روح در اینجا مفید بنظر میرسد.

ممکن است این مقاله را نیز بپسندید: چطور با همسر و شریک زندگی خود، رابطه معنوی عمیق برقرار سازیم؟


میدانم که صدها دلیل دیگر برای ایجاد پیوند روحی ناسالم وجود دارد اما من تنها سعی می کنم چند مثال برای شما بیان کنم.

۷ علامتی که نشان می دهد شما یک پیوند روحی ناسالم دارید

  1. شما روابط جسمی یا عاطفی و یا روحی غیر متعارف دارید، اما چنان به آن ها خود را وابسته کرده اید که از قطع ارتباط و تعیین مرز با آن ها خودداری می کنید.
  2. شما یک رابطه را ترک کرده اید (شاید مدت ها قبل)، اما همچنان به فرد مقابل تان مشتاقانه فکر می کنید و نمی توانید او را از ذهن خود خارج کنید.
  3. هر وقت هر کاری می کنید، تصمیمی می گیرید، با کسی گفتگو می کنید یا … احساس می کنید که این شخص در کنار شما است یا شما را تماشا می کند.
  4. هنگامی که با شخص دیگری رابطه جنسی دارید، به سختی می توانید خود را از تجسم شخصیتی که با او پیوند دارید رها سازید.
  5. در خواب، رویاهای تمام نشدنی از طرف مقابل خود می بینید. حتی اگر مدتهای زیاد است که رابطه تمام شده ست و میخواهید او را فراموش کنید.
  6. شما از حق خود برای ماندن در رابطه با شخصی که روح شما به آن گره خورده و پیوند روحی با آن دارید دفاع می کنید، حتی اگر این امر تأثیر منفی بگذارد یا حتی روابط مهم زندگی شما (همسر، بچه ها، خانواده و غیره) را نیز از بین ببرد.
  7. به عنوان شخصی که روح تان با طرف مقابل تان گره خورده است، تجربه ها و یا حالات مشابه دارید. این حتی می تواند شامل بیماری، تصادف، اعتیاد و غیره باشد.

پیوند انرژیک

شخصی که با او رابطه جنسی برقرار می کنیم با هاله ی انرژی خود ما در ارتباط می باشد. هاله ها در زمان ارتباط جنسی در هم می پیچند و اگر ماهیت انرژی شریکمان منفی باشد، می تواند هاله ما را کاملاً تحت تاثیر قرار دهد.

هرچه بیشتر با کسی تعامل برقرار کنید، ارتباط انرژیک عمیق تر شده و هاله وی بیشتر با شما در هم تنیده می شود. تصور کنید هاله مغشوش کسی که با چند نفر ارتباط جنسی برقرار کرده و حامل این انرژی های متعدد است چه تاثیراتی میتواند روی انرژی و حال شما بگذارد! احتمالا بدون اینکه متوجه باشید انرژی های منفی و مغشوش و سنگینی های زیادی را به زندگی خود جذب می کنید. هنگامی که رابطه جنسی را یک عمل ساده تلقی می کنید و به طور مرتب شرکای جنسی متعدد دارید، هاله انرژی شما شکسته می شود. شما انرژی های افرادی را که با آنها صمیمی شده اید مصرف می کنید و هر بار در ارتباط جنسی بخش هایی بیشتر از انرژی های آنها را جذب میکنید و این انرژی ها را با خود خواهید داشت. اکنون می توانید مقدار تخریب را تصور کنید؟


روش های رهایی از پیوند روحی ناسالم

روش های بسیاری برای رهایی از یک پیوند روحی ناسالم وجود دارد. بهترین روش، شروع پاکسازی کل بدن و چاکرای جنسی است. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد از جمله مراقبه مخصوص چاکراها، کریستال درمانی، دوش آب نمک، مراقبه قطع پیوند کارمیک با افراد و …

[۲۶۹۵۷,products ids=”61770,62067,62069″]

اما بارزترین و مهمترین اقدامی که باید انجام شود، قطع ارتباطات است. با شخص تماس نگیرید. به تماس های تلفنی آن ها پاسخ ندهید. جاهایی که می دانید آن ها هستند حضور نداشته باشید. با آن ها تنها نباشید. پیام هایشان را حذف کنید و هدایایی که به شما داده اند، هرچقدر با ارزش را رها کنید. ممکن است مجبور شوید اقدامات عظیمی را انجام دهید تا آزاد باشید، اما من به شما قول می دهم، ارزش آن را دارد.


منابع:

https://www.moralrevolution.com/blog/7-signs-of-an-unhealthy-soul-tie

http://evome.co/sex-and-aural-energy-how-sexual-contact-swaps-your-energy-with-your-partners/

https://www.terri.com/breaking-soul-ties-2/

نوشته‌های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید