پیام بیدار باش – ما انسان ها واقعا داریم به کجا می رویم؟

پیام بیدار باش – ما انسان ها واقعا داریم به کجا می رویم؟

پیام بیدار باش

جامعه همه ما را به مصرف گرایی تشویق می کند، خریدن هر چه بیشتر وبیشتر، بدون توجه به اینکه منابع طبیعی زمین بی پایان نیستند و برای اصلاح این رفتارمان زمان خیلی اندکی در دست داریم، چرا که منابع طبیعی زمین در حال پایان یافتن هستند و ما حتا به آنها فرصت تجدید و باززایی را نمی دهیم.  

درست است که امروزه امکانات بسیاری در اختیار ما قرار گرفته اند ولی در حقیقت، زندگی از عمق به سطح نزدیک شده است.

شاید این ویدئوحامل پیام بیدار باشی باشد که هر انسانی نیازمند شنیدن آن است:


این مقاله را نیز از دست ندهید:

مصرف می کنم، پس هستم! (قسمت اول)

مصرف می کنم، پس هستم! (قسمت دوم)


نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

  1. با سپاس. کلیپ بسیار تاثیر گذاری است. چند نفر از هزاران انسانی که ان را دیده اند متوجه داستان شده یا تا اخر (همین چند دقیقه) ان را تماشا کرده اند انسان امروزی را چنان با حمایت کامل علم و تکنولوژی (فن اوری!!!) در ورطه ای گرفتار نموده اند که به این زندگی گوسفندوار افتخار می کنند انچنان در چرخه جهالت و توهم گرفتار شده ایم که نمی دانیم حتا برای خرید یک دستمال کاغذی گرفتار ذهن تاثیر گرفته از تبلیغات هستیم. دچار توهم نشده ام تلاش می کنم حقیفت زندگی را از زیر واقعیت تلخ, اشغال مصرف هایمان بیرون بکشم. انتخاب جناب ترامپ و یا… چه چیزی را ثابت می کند؟ که من خیلی سیاسی هستم اصلا چنین نیست و از چرخه کثیفی که در سراسر دنیا سعی می کند با هر ترفندی, انسانهای هم شکل و جاهلی بسازد بیزارم. شعار جدید را شنیده اید؟ من مصرف میکنم پس انسان هستم یا من انسان هستم چون مصرف می کنم. انتخاب شخص من برای یک زندگی شاد همراه با خوشبختی, شیوه زیستن مرا مشخص می کند نه کسی دیگر…

  2. یکبار به دوستم گفتم ماشین لباس شویی وسیله خوبیه ولی شوینده مناسب براش تهیه نشده که محیط رو آلوده نکنه، ما هم خوشحال از این رفاه بیشتر و بیشتر ازش استفاده میکنیم و همچنان گند میزنیم به طبیعت.
    دوستم گفت عزیزم!! تو استفاده نکن، برو با خاکستر لباساتو بشور!!! :/
    حالا سوالم اینه که آیا واقعا امکان تهیه یک شوینده قابل تجزیه و مناسب برای طبیعت وجود نداره؟؟؟؟
    یا این امکان وجود داره ولی اقتصادی نیست؟؟؟؟
    یا اقتصادی هم هست ولی به دلایلی بناست تا جای ممکن این قبیل خرابکاری ها ادامه پیدا کنه؟؟؟؟

    1. متاسفانه همه ی شوینده هایی که واقعا تمیز میکنن این خراب کاری ها رو دارن
      قدیما که پودر و این چیزا نبود برای لباس های سفید از یه پودری استفاده میکردن به اسم لاجورد. که یه ته رنگ آبی به لباس سفید میداد که لکه رو میپوشوند. چون در هر صورت نمیتونستن کامل تمیزش کنن.

      حالا خوشبختانه پودرهای جدید خیلی کمتر از پودرهای قدیمی به محیط زیست آسیب میزنن چون با میزان کمتری پودر میتونید مقدار بیشتری لباس بشورید

      اگه میخواید آسیبتون به محیط زیست کمتر بشه میتونید باز میزان پودر مصرفی رو کمتر کنید و یکم جوش شیرین باهاش قاطی کنید که یه ماده ی کاملا بی ضرره.

دیدگاهتان را بنویسید