همزمانی ماه سرخ، ماه گرفتگی و ابَر ماه کامل ۳۰ دی ۱۳۹۷ + مراقبه رایگان ماه کامل

در روز یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ ( ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ ) بار دیگر ابَر ماه کامل را در آسمان شب شاهد هستیم. این پدیده که یک همزمانی نادر بین ابرماه کامل و ماه گرفتگی کامل است، آخرین ماه گرفتگی کامل تا سال ۲۰۲۱ خواهد بود.



ماه قرمز

هنگام ماه گرفتگی، هنگامی که کم کم سایه‌ی زمین روی ماه می افتد، رنگ آن در اثر پدیده‌های فیزیکی خاصی (ریلی اسکترینگ) به صورت قرمز دیده می‌شود. این پدیده‌ی فیزیکی دقیقا مشابه همان پدیده‌ای است که باعث می‌شود خورشید در هنگام غروب قرمز دیده شود. این ماه که به ماه خون نیز معروف است، درواقع هر بار هنگام ماه گرفتگی شاهد چنین پدیده‌ای هستیم.


ابَرماه

این ماه کامل، یک ابرماه کامل نیز هست! به علت بیضی شکل بودن مدار ماه به دور زمین، نقاطی از مدار هست که در آن فاصله‌ی ماه تا زمین کمتر می‌شود. وقتی این نقاط با ماه کامل همزمان شود به آن ابرماه می‌گویند. در ابرماه، همه‌ی تاثیرات ماورایی عوالم بالاتر بر عالم ما بسیار بیشتر می‌شود. همانطور که در سری مقالات «سیارات در مکاتب ماورایی» گفته شد تمام انرژی‌هایی که از عوالم بالاتر به عالم ما می‌رسند، باید از آسمان اول که نماد آن ماه است بگذرند.


هم اکنون بخوانید: “۵ راه استفاده از انرژی قوی ماه کامل”



راستمرد در همین شب راس ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران، مراقبه جمعی برگزار می کند. فایل صوتی این مراقبه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید و تا آنجا که می توانید به اشتراک بگذارید.


دانلود فایل صوتی رایگان مراقبه ماه کامل


‍ و اما هوروسکوپ امشب

همانطور که گفتیم این پدیده یک پنجره آسمانی به روی ساکنان زمین خواهد بود.

? این ماه گرفتگی در نشان لئو اتفاق می افتد و تحت تأثیر انرژی های سیاره اورانوس است؛ بنابراین رهاوردهای آن می‌تواند خشم، سرکشی و عدم قطعیت باشد.
? اخباری که در این زمان به گوشمان می‌رسد ممکن است تغییراتی در اوضاع و احوال ما بوجود بیاورد و ما را نسبت به آینده مردد کند.
? اما همانقدر که این پدیده بی ثباتی و احساسات منفی را در ما بیدار می‌کند، می‌تواند یک فرصت نادر باشد برای خودشناسی، درون نگری و دسترسی به ناشناخته های وجودمان.


? توصیه های راستمرد برای این زمان:

به درون بنگرید:
در گذشته پادشاهان از رخ دادن این پدیده وحشت داشتند چراکه باور داشتند این پدیده به معنای پایان دوران حکومت شان است.

? احتمالا مدتهاست که احساس بی قراری و کم طاقتی دارید. صبر، آرامش، تعادل و تمرکزتان کم شده. شاید احساس می‌کنید از دنیای درون و روحتان دور شده اید.
☁️ گذشته مدام به سراغتان می‌آید و نمیتوانید تصویر روشنی از آینده داشته باشید.
? طی این چند روز از خشونت پرهیز کنید؛ مخصوصا در روابط تان سعی کنید پذیرش و درک خود را بالا ببرید. پیش از صحبت کردن حتما خوب فکر کنید و عجولانه عمل نکنید.
? در این زمان ایگو برای اثبات خودش بر می‌خیزد. در مکالمات سعی کنید متواضع باشید و برای اثبات حقانیت خودتان تلاش نکنید. بیشتر از هر زمان دیگری سعی کنید به ذهنتان آگاه باشید و تمرکز و حواستان را در لحظه نگاه دارید.


پاکسازی و مراقبه کنید:
یکی از مهمترین اصول اولیه در معنویت، پاکسازی محور انرژی است.
? برای آنکه از نیروهای شر و افکار و اتفاقات مزاحم دور بمانید بهتر است امشب هاله و چاکراهایتان را پاکسازی کنید.
? می توانید دوش آب نمک بگیرید و سپس به مراقبه بنشینید.
♨️ برای دسترسی به روش های بیشتر پاکسازی، می‌توانید راهنمای جامع انرژی های منفی و پاکسازی راستمرد را تهیه کنید


?  حتما در مراقبه امشب شرکت کنید و آن را با هر چند نفر که می توانید به اشتراک بگذارید تا انرژی های جمعی این مراقبه قدرتمند را بیشتر و بیشتر کنیم.
? این مراقبه می‌تواند دریچه ای برای رهاسازی تمام بندها و گرفتگی های درون باشد.
? خود را ریلکس کنید و پس از ساکت شدن ذهنتان، سعی کنید بر روی آنچه که در این مدت آزارتان میداده تمرکز کنید.
❌ تمام آن نیروها و افکار منفی که نمیخواهید در زندگی‌تان جایی داشته باشند را به یاد بیاورید. تک تک احساساتی که شاید تا کنون از آنها فرار می‌کردید را به خاطر بیاورید و بر روی آنها تمرکز کنید.
? پس از آنکه خوب در آن احساس، فکر یا اتفاق غرق شدید، شروع کنید به رهاسازی آن.
? خودتان را نجات دهید و از مرداب احساسات منفی قدیمی به سمت سعادت پرواز کنید.


✅ همه ما ممکن است در زمان هایی از زندگی مان، مسیر را گم کنیم. احساس ناتوانی داشته باشیم. تنها و سردرگم مانده باشیم.
⚜ اما بدانید که منجی هر یک از ما کسی نیست جز خودمان. به نیرو و انرژی عظیمی که درونتان نهفته است ایمان داشته باشید و به یاد داشته باشید که راه دستیابی به این نیروی شگرف، آرامش و پذیرش، تمرکز و سکوت و عشق و شفقت است.


نوشته‌های مشابه

14 دیدگاه

  1. مراقبه ی ماه عالی بود ،اسرار آمیز و جذاب ،صدای خانوم روناک و صدای پس زمینه رو خیلی دوست داشتم و آرامش بخش بودند ،من این فایل رو خیلی زیاد توصیه می کنم که گوش بدید با چشمان بسته و در آرامش ،ممنون از راستمرد

  2. سلام
    خیلی ممنون مراقبه خیلی خوبی بود
    من موقع مراقبه دو تا چیز رو هی میدیدم یکی سه تا چشم گربه سسبز با مردمک های افقی بودن یکی دیگه هم یک انسان بود با لباس راهبان بودایی و صورت زشت ترسناک یک اژدها میتونه اینا نشونه باشه؟اگه هست چه نشونه هایی؟اینو تو مراقبه های قبلی هم میدیدم ولی کم تر

دیدگاهتان را بنویسید