سنگ جذب ویژه سنگچین
| |

نحوه ساخت سنگ های جذب با حروف قدرتمند باستانی

نحوه ساخت سنگ های جذب با حروف قدرتمند باستانی

سنگ های جذب ویژه سنگچین

همان طور که احتمالا از قبل با شرکت در دوره منحصر به فرد جذب راستمرد با مهرواژه آشنا شده اید، می دانید که میتوان با ترکیب برخی حروف و علائم روی ناخودآگاه تاثیر گذاشت. همچنین انرژی های یک حالت یا زمان مشخص را در وسیله ای فیزیکی مثل سنگ ذخیره کرد. در این کلیپ جذاب و آموزشی، همکاران ما در گالری سنگچین نحوه ساخت سنگ های جذب با استفاده از حروف باستانی را برای شما شرح می دهند. دیدن این ویدئو را حتما به شما توصیه می کنیم:


در صورت علاقه به سفارش سنگ های اصل و با کیفیت جذب یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت گالری سنگچین (تحت نظارت راستمرد) مراجعه بفرمایید:

سنگ جذب

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. سلام همراه گرامی
    مسلما هر محصول یا خدمتی که در هر سایتی عرضه میشه روش تهیه ش جاهای دیگه آموزش داده میشه ولی همه نمیتونن همه چیز رو آموزش ببینن و خودشون بسازن، اینه که از وخدمات افراد دیگه استفاده میکنن.
    ما هم چیز غریبی نگفتیم که شما بی لطفی کردین و حمل بر ناصادق بودن ما گذاشتین. این طراحی ها روی سنگ های مخصوص هر مورد، ابتکار خود ماست و شما در ایران جای دیگه نمیتونی اونو پیدا کنی

  2. من سنگ هفت چاکرا ازشون گرفتم و واقعا انرژی به شدت بالا و قوی ای داره که کاملا میشه حسش کرد اول باورم نمیشد که اثرات سنگه ولی با مشورتی که باهاشون کردم تایید کردن،همین باعث شد که ازشون محصولات دیگه مثل رودراکشا و سنگ جذب ثروت هم سفارش بدم که مطمعینم اونها هم انرژی بالایی دارن و قراره همه چیو خیلی بهتر کنن

دیدگاهتان را بنویسید