|

۴ نشانه رایج رشد معنوی

۴ نشانه رایج رشد معنوی

همه ما در راه سفر معنوی و روحی مان، وارد بازه های زمانی رشد معنوی خواهیم شد. در این بازه ها، سریع تر از همیشه دچار تغییرات درونی می شویم. اما چه نشانه هایی به ما میگویند که داریم این فرآیند را در مسیر سفر معنوی مان تجربه میکنیم؟ مهم است زمانی که این رشد را تجربه می کنیم، متوجه آن شویم. اما بدون مشاهده نشانه های ملموس، از کجا بدانیم که در حال پیشرفت هستیم؟


ما یک لیست از رایج ترین نشانه هایی که میتوانید به دنبال آن ها بگردید آماده کرده ایم:

1 – نوسانات و ارتعاشات انرژیک در بدن و ذهنتان احساس می کنید.

واضح ترین نشانه – هم برای ما و هم اطرافیانمان – افزایش ناگهانی انرژی معنویمان است. این انرژی در سرتاسر بدنمان طی دوره های زمانی رشد معنوی جریان پیدا میکند.

این اتفاق همانطور که تصورش را میکنید آشکار میشود.

احساس مور مور شدن یا سوزش خفیف در اطراف مراکز انرژیتان (چاکراها) شایع است. همچنین احساس انرژی توقف ناپذیر و نامحدود و افزایش عزمتان برای بهبود فردی.

در این بازه، احساس نیرو و قدرتی سرشار و گاهی فعالیت بیش از اندازه میکنید. اما حواستان باشد – سرپایینی هایی هم در این صعود انرژی وجود دارد. اگر در این زمان از خود به خوبی مراقبت نکنید، ممکن است خودتان را در حالی که بیمار شده اید یا از پا افتاده اید، بیابید.

یادتان باشد که مراقبه کنید. آب کافی به بدنتان برسانید. تا جایی که ممکن است خودتان را در این زمان حبس کنید (در خانه بمانید).


مقاله مرتبط: “۳ نشانه ی تغییر ارتعاشات انرژی که باید حتما بدانید!


2 – در مقابل انرژی های منفی مقاومت میکنید.

ارتعاش هایتان دارند به فرکانس های بالاتری ترقی پیدا میکنند. سطح آگهی شما ارتقا می یابد. این مقداری محافظت و مقاومت در برابر انرژی های منفی ایجاد میکند.

از درون متوجه میشوید که احساسات منفی با قدرت کمتری احساس میشوند. دیگر آنقدر دوام نمی آورند. عصبانیت، ترس، اضطراب، حسادت، تمام آن احساسات بی پایه و اساسی که فایده ای برای موجودات تکامل یافته ندارند. همگی به دشواری جای پای ثابتی پیدا میکنند و ریشه میدوانند.

از بیرون متوجه میشوید که انرژی های منفی ساطع شده توسط دیگران، تاثیر بسیار کم یا اصلا هیچ تاثیری روی شما ندارند.

شما صبر و فهم و درک را نمایش میدهید. حتی وقتی آن ها غیرمنصفانه و با خشونت با شما رفتار میکنند. در واقع دیگر مانند سابق حساسیت به انرژی نمی تواند انرژی شما را ببلعد. کنترل اوضاع دست شماست.


هم اکنون از راستمرد دریافت کنید:


3 – شما انرژی مثبت ساطع میکنید.

فضیلت های موجودات با انرژی بالاتر، راحتتر شروع به حرکت به سمتتان میکنند.

بخشیدن دیگران، اشتباهاتشان و نقص هایشان آسانتر میگردد. احساس راحتی بیشتری میکنید برای مقاومت در برابر وسوسه های آن دسته از افرادی که میخواهند شما را از مسیرتان منحرف سازند. عشق ورزیدن به آنان خیلی خیلی آسان تر میشود.

در واقع، در حین رشد معنوی چاکرای قلب تان بسیار گشوده می شود. احساس میکنید شادی، مهربانی و سخاوتمندی بسیار آسانتر میشوند. این عشق است که دارد به طور طبیعی برایتان رخ میدهد.

عشق متعالی ترین فرکانس احساسی است. هر چقدر که از نظر روحی و معنوی رشد میکنیم، بیشتر و بیشتر در درون عشق میورزیم.


مطلب مرتبط: “مراقبه جمعی برای افزایش عشق و مهربانی از راستمرد


4 – معنویت برایتان طبیعی تر و آسان تر میگردد.

در آخر، رایج ترین نشانه این است که شما به سادگی احساس معنویت بیشتری میکنید.

متوجه میشوید که انجام دادن تمارین معنویتان بسیار آسان تر شده است و میتوانید آن ها را گسترش دهید و تقویت کنید.

میتوانید به مدت زمان بیشتری مراقبه کنید. خلسه بیشتری را تجربه می کنید. عمیقتر به دنیای معنوی برای راهنمایی و کمک دسترسی پیدا کنید. با خود برتر و راهنمای درونتان ارتباط می گیرید. ماموریت الهی و افسانه شخصی شما کمی واضح تر میشود. و به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.


مقاله مرتبط: “تست خودشناسی: طرح و رسالت الهی (دارما – افسانه شخصی) شما چیست؟


هر دوره زمانی از رشد معنوی ، یک تعهد تازه برای رهرو است. به خوبی می دانید که مرحله بعد از مرحله قبل چالش برانگیز تر خواهد بود. اما تفاوتی ندارد چقدر دشوار باشد. تجربه این راه و مسیری که تا اینجا طی کرده اید به شما حقیقت بزرگ تری را اثبات کرده. شما از درون میدانید که با چالش های رو به رویتان هم ترازید. هر چقدر مسیر سخت تر باشد، شما هم استوارتر خواهید بود.


نوشته‌های مشابه

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید