مراقبه بالون قرمز
| |

مراقبه بالون قرمز برای رهایی از بار مشکلات و وابستگی ها

آیا شما هم احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات، مسئولیت ها، وابستگی ها و فشارهای زندگی را بر دوش می کشید؟ آیا از حمل این کوله بار طاقت فرسا خسته شده اید و تصمیم دارید آنها را روی زمین بگذارید و نفسی تازه کنید؟ اگر به دنبال راهی مناسب برای رهایی از بارها و فشارهای زندگی هستید، مراقبه بالون قرمز به کمک شما می آید.

پیشنهاد می کنم درون خودتان خوب جستجو کنید و تمامی وابستگی ها، افراط کاری ها، مسئولیت های اضافی که برعهده گرفته اید، احساس گناه، فشارها، تنش ها و عادات دست و پاگیرتان را شناسایی کنید و هربار با گوش دادن به این فایل صوتی، یکی از آنها را رها کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا احساس کنید سبکتر شده اید و دیگر مانند قبل از آنها ناراحت نمی شوید.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب، مراقبه بالون قرمز را در زمانی که برای استراحت خود درنظر می گیرید گوش کنید و حداقل یک ماه آنرا تمرین کنید.

از اینجا گوش کنید

لینک دانلود مراقبه بالون قرمز


 سایر فایل های مراقبه و خود هیپنوتیزم را از صفحه فایل های خود هیپنوتیزم دریافت کنید. 

جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


نوشته‌های مشابه

37 دیدگاه

        1. سلام دوست عزیز
          دریک روزحداکثر3باربایدبه فایل صوتی سابلیمینال گوش بدید.وشب که خوابتون میبره وهندزفری هم داخل گوشتون هست دراون حالت دیگه فایل صوتی سابلیمینال تاثیری نداره.بیش از حد گوش دادن به سابلیمینال اثرش رو بیشترنمی کنه درنتیجه بهتره بیش ازسه بار به سابلیمینال گوش ندید.

  1. تازه در این سایت ثبت نام کردم و دو تا از فایل های رایگانتونو گوش دادم و بنظرم اصلا مفید نیستن.و اینکه سایتتون رو جوری طراحی کردین که خیلی بد و سخت میشه چیزی یا فایلی رو پیدا کرد.کنجکاو بودم و داشتم تو سایت ها میگشتم راجب زندگی گذشته م که چطور بوده که به سایت شما رسیدم.اصلا راجب این موضوع تو سایتتون چیزی پیدا نکردم

    1. سلام
      باتوجه به گفته ی خودتون که نوشتین تازه درسایت ثبت نام کردین وازفایل های صوتی ما استفاده کردین پس در مورد فایل های صوتی نمی تونین نظر درستی داشته . چون نتیجه حاصل ازاین فایل ها چن روزه بدست نمیاد .
      اینکه سایت مابخش های مختلفی داره وکمی حوصله باید داشته باشین تابرخی مطالب رو پیداکنین درضمن می تونین در نوار سرچ که بالای صحفه ی اول سایت هست کلمه ی موردنظرتون رو بنویسید تا مطلب ومحصول مرتبط براتون نمایش داده بشه.

  2. سلام من این محصول را استفاده کردم و خیلی عالیه یه حس خیلی خوب و آرامش بخش به آدم میده یه جورایی از تمام مشکلات فارغ میشی ممنون که این همه برای آرمش همنوعان خودتون تلاش میکنید امیدوارم زندگی پر از خیر و برکت و شادی و سلامتی داشته باشید

  3. سلام فایل های شما عالیه فقط میشه بفرمایید چند بار باید این فایل های صوتی مراقبه را انجام داد؟ آیا اینها هم مثل فایل های خود هیپنوتیزم هستند که باید در یک دوره سه تا شش ماهه مداومت در گوش دادن داشته باشیم یا خیر
    با تشکر از سایت خوبتون

      1. می شه در اینمورد بیشتر تو ضیح بدهید؟ اگه موقع گوش دادن به فایل خوابمون ببره دیگه فایل خود هیپنوتیزم تاثیری نداره؟
        فکر می کردم در حالت تتا تاثیرش رو نا خود آگاه بیشتر باشه و همیشه موقع گوش دادن به فایل ها خوابم می بره اینکه مقاومت نا خود آگاهه را اصلا متوجه نشدم منظورتون چیه؟

        1. ببینید مثلا وقتی که شما بخواید درس بخونید و ناخوداگاهتون با این کار موافق نباشه حواستون پرت میشه،یهو برنامه های تلویزیون به نظرتون خیلی جذاب میشه.یهو به خودتون میاید و میبینید چند صفحه ورق زدین و اصلا گویا اینجا نبودین..صفحات باقی مونده رو میشمارین..و خواب آلودگی رایج سر درس ها این ها همش نشونه ی مقاومت ناخوداگاهه.در اینجا هم ممکنه ناخوداگاه شما مقاومت کنه و نخواد تلقینات رو بپذیره که در این صورت برای رهایی از این تلقینات شما به خواب میرید.
          منظور از مقاومت ناخوداگاه اینه

دیدگاهتان را بنویسید