سابلیمینال موفقیت در کنکور
|

سابلیمینال موفقیت در کنکور

سابلیمینال موفقیت در کنکور چیست؟

برای موفقیت در کنکور (کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا در کلیه رشته ها) تنها اطلاعات و دانش ما کافی نیست. بلکه به تقویت مهارت ها و توانایی های ذهنی مانند دقت و تمرکز، حافظه بالا و نیز اراده و پشتکار قوی برای درس خواندن فشرده نیاز است. در این فایل صوتی سابلیمینال موفقیت در کنکور تلقیناتی پنهان برای بهبود تمامی این توانایی ها بعلاوه کاهش استرس و اضطراب و تقویت باور به قبولی در کلیه مقاطع تحصیلی کلیه رشته ها گنجانده شده که همگی به شدت برای موفقیت در کنکور مورد نیازند.

konkurجامع ترین مقاله در اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت

 صفحه اصلی فایل های صوتی خود هیپنوتیزم را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما مشاهده کنید


مزایای سابلیمینال موفقیت در کنکور

green-tick-1  افزایش تمرکز و حافظه
green-tick-1 تقویت اراده و پشتکار

green-tick-1 کاهش استرس و اضطراب
green-tick-1 تقویت باور به خود و قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه


مشخصات فایل سابلیمینال موفقیت در کنکور

زمان: 30 دقیقه

فرمت: MP3

حجم: 30 مگ

نوع: کوانتومی: نسل جدید سابلیمینال بدون امواج مغزی

مدت زمان پیشنهادی برای گوش کردن: هر روز 1-3 بار تا زمان کنکور

* حتما فایل را با هدفون گوش کنید.


عبارات تاکیدی و تلقینات مثبت موجود در سابلیمینال موفقیت در کنکور

من به خودم و توانایی هام باور و اعتماد کامل دارم

من هرکاری رو بخوام میتونم با موفقیت به انجام برسونم

من بااراده و انگیزه هرچه قویتر درس میخونم و برای کنکور امسال آماده میشم

من لیاقت و استحقاق قبولی در رشته و دانشگاهی که میخوام رو دارم و براش میجنگم

من باانرژی و با استعداد و پرتوان هستم

من با تمرکز زیاد درس میخونم و هرروز به دقت و تمرکزم اضافه میشه

درس ها برام راحت هستن و بخوبی اونها رو بیاد میارم

زمان درس خوندن تمام آگاهی و توجه من فقط و فقط بروی درسهام متمرکز میمونه

هرروز قدرت حافظه و به یاداوری مطالب در مغزم بیشتر و بهتر میشه

من در کمال آرامش و به دور از هر استرس و نگرانی هستم

آرامش درونیم هرروز بیشتر و بیشتر میشه

باور من به قبولی در رشته و دانشگاهی که میخوام هر لحظه قویتر میشه

من به خودم باور دارم و اونچه که میخوام رو بدست میارم

من ایمان دارم خداوند و کائنات بامن همراه میشن و من رو به خواسته م میرسونن


لینک دانلود :

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۱۴۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

جواب بسیاری سوالات خود را در مورد استفاده از فایل های سابلیمینال از اینجا بشنوید

نوشته‌های مشابه

66 دیدگاه

  1. با سلام بر راستمردی های عزیز. من دو روزه فایل کنکور رو تهیه کردم و گوش میدم. آیا امکان دراه در ابتدا حواس پرتی افزایش پیدا کنه؟ چون من حس میکنم این دو روز بیشتر شده. و اگه چنین چیزی ممکنه لطفا دلیلش رو بفرمایید.

    1. سلام دوست عزیز
      با دو روز استفاده نمیشه قضاوت کرد ونظر خاصی داد …بنظرم صبر کنید وفعلا زمان بگذارید. ولی فایل صوتی سابلیمینال باعث حواس پرتی نمیشه در هرصورت.یه نکته ای که هست اینه که این فایل صوتی رو نباید هنگام مطالعه کردن گوش بدین وکلا هنگام انجام کارهایی که به تمرکز احتیاج داره به فایل سابلیمینال گوش ندید.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من فایل موفقیت در کنکور رو گرفتم و دارم گوش میدم.از کجا بفهمم تاثیر گذاشته؟؟؟
    سوال دوم اینکه برای بی انگیزه بودن این فایل میتونه موثر باشه؟؟؟

    1. سلام
      وقت بخیر
      حدود سه ماه باید زمان بگذارید تا نتیجه بگیرید .این فایل صوتی برای افزایش تمرکز و دقت و توانایی های لازم برای کنکورتون هست اگر درشما تاثیر گذاشته باشه خودتون می تونین مشاهده کنید که قدرت یادگیریتون و تمرکزتون بیشترشده و سرعت عمل بیشتری نسبت به قبل دارین.
      فایل صوتی سابلیمینال افزایش اراده و پشتکار برای رفع بی انگیزگی موثر هست گرچه تلقینات داخل همین فایل نیز می تونه برای داشتن انگیزه هم کمک کننده باشه.

  3. سلام

    من یه هدفون دارم که کیفیتش خیلی خوبه اما یه مشکلی داره و اون اینه که میزان صدای یکی از گوشی‌هاش مقداری کمتره (میزان صدای دو گوشی کاملاً یکسان نیست). البته به نظرم خیلی محسوس نیست.

    می‌خوام بدونم آیا این مسئله تاثیری در کیفیت اثر فایل‌های صوتی سابلیمینال با نواهای ایزوکرونیک یا باینورال داره یا نه؟ آیا باعث کاهش اثرگذاری میشه؟ آیا اینطوری هم بیشترین تاثیر را دارند یا نه؟

    بسیار سپاسگزارم

    1. درود.من دو ماه میشه هر روز به این سایت سر میزنم.من فایلشو خریدم.استفاده میکنم البته تلاشمم میکنم،قیمتش بالا نیست،در روز چند برابر این پولی که اینجا میخوایم بدیمو هزینه میکنیم،البته با توجه به فایلای دیگه ای که دیدم باید به این امر باور داشته باشیم،سال بعد میام نظر کاملمو میدم که جواب میده یا نه….میدونم جواب میده،من از این سایت چیزای زیادی یاد گرفتم….خدا خیر بده به همشون..دمشونم گرم

    2. سلام
      این فایل صوتی سابلیمینال حدود یک سال هم نمیشه که داخل سایت قرارگرفته البته بازخوردهای مثبتی داشتیم ازطرف افرادیکه استفاده کردند. می تونین بازخورد های استفاده از محصولات مارو در کانال تلگرامی با آیدی rastmardAds@ببینید.
      نمی تونم یک درصد خاص یگم برای اینکه چقدر حافظه و تمرکزتون افزایش پیدامی کنه اما این فایل صوتی تاحدود زیادی به افزایش دقت وتمرکز وحافظه کمک می کنه .

    1. سلام. در حالت ریلکس و آرامش به فایل گوش کنین. سعی کنین در حین انجام کار دیگه و تمرکز روی چیز دیگه نباشه. اگر منظورتون از مراقبه، فقط آرامش و سکوت ذهنی هست خیلی هم خوبه ولی اگر روی چیزی تمرکز یا تمرین میکنین خوب نیست

  4. سلام من یک ماه اینده کنکور دارم و با توجه ب نیاز فایل هاتون ب دوره ۳ تا ۶ ماه و کلا استرس و تنبلی و هنه چیزایی ک هست کدوم فایل برای این ماه توصیه میکنید لطفا یک فایل باشه چون وقت گوش دادن ب فایل زیاد ندارم

    1. کلا در طول یکماه بهتره روی مشکلی که بیشتر و جدی تر احساس میکنین کار کنین. اگر استرس زیاد دارین از فایل یا بسته پیشنهادی رفع استرس کمک بگیرین. اگر میخواین این یک ماه رو پرتلاش تر باشین فایل تنبلی رو بگیرین. به نیاز خودتون بستگی داره. این فایل کنکور هم تا اندازه ای میتونه روی همه مواردی که در تلقینات گفته شده کار کنه.

  5. سلام

    من دو تا فایل صوتی سابلیمینال از سایت شما خریداری کردم؛ یکی “موفقیت در کنکور” و دیگری “رویای شفاف”؛ می‌خواستم بدونم که اینها فقط حاوی نواهای ایزوکرونیک هستند یا اینکه نواهای باینورال هم دارند؟

    موقع استفاده با هدفون یا هندزفری، آیا رعایت گوشی چپ و راست مهمه یا فرقی نمی‌کنه؟

    1. سلام
      این فایل ها بسته به هدفتون براتون توصیه میشه.
      درکل بدونین می تونین چند فایل سابلیمینال رو باهم گوش بدین فقط باید بین گوش دادن به فایل ها چندساعت فاصله بدید.
      اگرکنکور دارید فایل های موفقیت در کنکور وغلبه برتنبلی اگر احساس می کنید درانجام برنامه هاتون سست هستید بهتون توصیه میشه.

  6. سلام واقعا ممنونم .چند وقتی بود که فایل موفقیت تحصیلی رو گرفته بودم اما برای تقویت حافظه دقت و تمرکز و حتی افزایش نظم رو نمیدونستم کدوم انتخاب کنم چون چند تا فایل همزمان وقتگیر و خسته کننده بود. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید