|

راهنمای دریافت انرژی از درختان +روش اساتید تائو (راهنمای تصویری)

درختان به عنوان شفاگران و دوستان شما

درختان بزرگترین و از لحاظ باطنی، پیشرفته ترین گیاهان کره زمین هستند. آنها به طور مداوم در وضعیت مراقبه به سر می برند و انرژی ظریف، زبان طبیعی آنهاست. همان طور که شما رفته رفته این زبان درختان را یاد میگیرید، شروع می کنید به برقراری ارتباط با آنها. آنها به شما کمک می کنند که کانال های انرژی تان را باز کنید و در خودتان حس آرامش، حضور و سرزندگی ایجاد کنید. شما در مقابل می توانید به آنها در رفع موانع انرژی و قسمت های مرده شان کمک کنید. در واقع این یک ارتباط دو سویه است که برای هر دوی شما سودمند است.

درخت و انرژی چی 1


دید تائو به درختان

اساتید تائو مشاهده کردند که درختان، گیاهان بسیار قدرمندی هستند. آنها نه تنها می توانند دی اکسید کربن را جذب و به جای آن به محیط اکسیژن پس دهند بلکه به همین شیوه می توانند انرژی های منفی را جذب و آن را به انرژی های مثبت تبدیل کنند. ریشه های یک درخت عمیقا در زمین نفوذ دارد به همین خاطر می تواند انرژی چی زمینی را جذب کند. همچنین درختان با کمک برگ هایشان که در آسمان و مقابل نور خورشید است می توانند انرژی چی آسمانی را نیز جذب کنند و هر دوی این انرژِی ها را در خود ذخیره کنند. به خاطر همین قدرت جذب انرژی و تعادل و هماهنگی است که درختان عمرهای بسیار طولانی دارند.

درخت و انرژی چی 2





 

 



انتخاب یک درخت برای تمرین

در طول تاریخ انسان ها از همه اجزای درختان برای شفابخشی و کارهای طبابت استفاده کرده اند. بهترین درختان برای شفابخشی، درخت های خیلی بزرگ هستند خصوصا درخت کاج. درخت های کاج از خود انرژی چی منتشر می کنند، که در بدن انسان ها باعث خونسازی، تقویت سیستم اعصاب و طول عمر می شود. آنها همچنین روح و روان انسان ها را تغذیه می کنند. کاج ها درخت “فناناپذیری” می باشند.

نوشته های سده های آغازین چینی پر از ستایش این درخت می باشد. هر چند درخت کاج بهترین انتخاب است اما سایر درختان هم می توانند گزینه های خوبی باشند. هر چه درخت بزرگتر باشد قدرت های شفابخشی و انرژی بیشتری را داراست. همچنین قدرتمندترین درختان آنهایی هستند که در کنار آبهای روان می رویند.


مقاله مرتبط برای شما: “چگونگی برقراری اتصال به زمین و بازگشت به طبیعت + مراقبه طبیعت


درخت و انرژی چی 3

برای ارتباط با درختان نیازی نیست که به جای خیلی دور مثلا اعماق جنگل ها سفر کنید. بلکه می توانید یک درخت در نزدیکی محل کار یا زندگی تان را انتخاب کنید. درختها عاشق این هستند که ارتباطهای نزدیکی با انسان ها برقرار کنند. برای انتخاب درخت مناسب بهتر است به حس مکانی که در درخت در آن قرار دارد و همچنین حسی که از خود درخت می گیرید توجه کنید.

درخت و انرژی چی 4


برقراری ارتباط با یک درخت

راه ها و روش های زیادی برای برقراری ارتباط با درختان وجود دارد. ساده ترین راه این است که در سکوت در کنار یک درخت بنشینید و تصور کنید که این درخت یک موجود زنده دارای عواطف و احساسات است و سپس اجازه دهید احساسات درونی، شما را در برقراری ارتباط راهنمایی کند. درخت ها هم مثل انسان ها دارای شخصیت و خلق و خوهای ویژه خودشان هستند. بعضی درخت ها آسانتر با شما ارتباط می گیرند و برخی به زمان بیشتری نیاز دارند. تکرار ملاقات با یک درخت باعث می شود که در طول زمان رابطه شما عمیق و عمیق تر شود و ارتباط انرژی بهتری بینتان برقرار گردد.

درخت و انرژی چی 5

درختان و انرژی چی 6

* فرصت را از دست ندهید. همین حالا “بسته جامع آموزش تصویری تای چی” را از راستمرد تهیه کنید.


منابع:

 

نوشته‌های مشابه

33 دیدگاه

  1. خیلی عالیه من انرژی رو از مرکز زمین جذب کرده و به همسرم ک توی کشور عراق مبتلا ب کرونا شده بود ارسال کردم از طریق خود زمین و انرژی خورشیدو جذب کردم و گرما و نور رواز طریق زمین بهش ارسال کردم و واقعا و واقعا حالش خیلی بهتر شد تا اینکه الان کاملا خوب شدو از عراق برگشت،به نظرم با درخت ک میشه لمسش کرد خیلی راحت تره و تلاش کمتری نسبت ب خورشید لازم داره مطالبتون عالیه ،متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید