کتابچه جامع معنا و نمادهای حیوانات
|

راهنمای جامع معنا و نمادهای حیوانات

راهنمای جامع معنا و نمادهای حیوانات

اگر تا بحال قدرت های خارق العاده حیوانات را در ذات آدمی مشاهده کرده اید و یا از طریق مطالعه کتاب ها و مقالات مختلف شمنیزم نظیر کتاب های کارلوس کاستاندا، و یا هر روش دیگری، به آموزه های شمنی و نمادپردازی حیوانات علاقمند شده اید، به شما نوید کتابی جامع و کامل به زبان فارسی را می دهم که به کمک آن می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود پیرامون سمبل های حیوانات را بیابید. “کتابچه جامع معنا و نمادهای حیوانات “، مجموعه ای از نام های بیش از 300 حیوان در طبیعت است که سمبل و نماد هر یک، از نگاه شمنیزم، در آن جمع آوری شده. این سمبل ها در موارد زیر برایتان مفید خواهند بود:

  • کمک برای یافتن توتم براساس ویژگی های شخصیتی و روحیات فعلی تان.
  • کمک برای یافتن معنای خواب ها و رویاها.
  • کمک برای یافتن پیغام حیوان پیام رسان.
  • کمک برای دوست شدن با حیوان سفر!
  • کمک برای رویارویی با حیوان سایه.
  • نمادپردازی اسطوره های حیوانات.

جهت شناختن انواع حیوانات اقتدار و مفاهیمی از قبیل توتم، حیوان سفر، حیوان سایه و… و همچنین جهت استفاده هر چه بهتر از این کتاب، پیشنهاد میکنیم ابتدا مقاله زیر را مطالعه نمایید:

حیوانات اقتدار و حکمت شمنیزم + کتابچه معنا و نمادپردازی حیوانات و توتِم ها

لینک دانلود :

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

نوشته‌های مشابه

38 دیدگاه

  1. سوال دیگه‌ای که برام پیش اومد اینه که حیوان سفر توی رؤیا خودشو نشون می‌ده یا توی واقعیت هم می‌شه؟
    چون من یع بار که از طریق یه درخت به طبیعت متصل شده بودم، یه بچه گزار دیدم که با این که با دیدنم مسیرشو تغییر داد و رفت تو جنگل و دیگه ندیدمش (لبه‌ی جنگل نشسته بودم) ولی هیچ ترسی توی چشماش حس نکردم و اتفاقا یه حس آشنایی توی چشم‌هاش بود و دقیقا همون لحظه‌ای که تغییر جهت داد، از چشم‌هاش حس کردم که مسیرشو تغییر داد که خلوت منو به هم نزنه، نه که ترسیده باشه!
    ویژگی‌های گراز آمریکایی رو از کتاب خوندم ولی راستش چیزی متوجه نشدم!

  2. سلام
    چجوری می‌شن درمورد این حیوانات اقتدار اطلاعات بیشتری جمع کرد؟
    چون من مقدمه‌ی کتاب رو که خوندم یه حدسایی درمورد حیوانات اقتدار خودم می‌زنم؛ حیوونایی که هر کدوم به نحوی توی زندگی من خودشونو نشون دادن، یا تو خواب، یا حین کَنده شدن، یا به صورت الهامی.
    دوست دارم که درموردشون بیشتر بخونم و مطمئن شم.

    1. درسته گفتم ازتون دوبار امتیاز کم شده اما به این خاطر بوده که دوبار روی خرید کلیک کردید و سیستم اتوماتیک هست کاریش نمیشه کرد. چون همین سیستم هم برای ما وقت و هزینه خیلی زیادی رو میگیره و هیچ سودی برامون نداره و فقط برای کمک به عزیزان ساخته شده. اگه بخوایم براش خدمات هم اضافه کنیم باید فقط یک نفر برای این مورد استخدام بشه که اصلا مقدور نیست.
      انشالا سعی کنید برای دفعات بعد به اون شکل که گفتم صفحه رو ریفرش کنید تا این مشکل تکرار نشه
      آگر هم خیلی براتون مهمه میتونید به خانوم روناک پیام بدید تا ایشون دستی از امتیاز خودشون بهتون منتقل کنن
      https://rastmard.com/members/roni-shiny

  3. سلام
    بنده دو بار خواب ماهی تو زندگیم دیدم که پایم ماهی یا ماهیها برای من کاملا محقق شده است.دفعه اول خواب دیدم دارم از یک برکه پر از ماهی ماهی می گیرم بدون زحمت که نتیجش این شد که استخدام شدم.
    دفعه دوم خواب دیدم که دارم از یک دره خوش اب و هوا عبور میکنم. تا رسیدم به یک لوله آب بزرگ.ناگهان لوله باز شد و ازش مخلوطی از ماهیهایی که بیشترش مرده بودند ریختند بیرون.ناراحت بودم.اما آخرش ماهی گرفتم و پختم و برای کسان دیگه آوردم که بخورن.ضمنا لوله آب مربوط به شغل من هست.
    به نظر شما ماهی توتم من هست؟

      1. برای توتم مفاهیم مختلفی ذکر شده. اصل کلمه از اشیا مقدس سرخپوستان باستانی میاد که معتقد بودن دارای قدرت جادویی هستن و برای قبیه خوش شناسی میاره.
        در اینجا منظور از یافتن توتم، یافتن یک حیوان به عنوان روح راهنما و حامی شماست.

          1. درسته بعضی اوقات ریفرش صفحه اتوماتیک کار نمیکنه. در چنین مواقعی باید دستی با کلیدهای ctrl+f5 صفحه رو ریفرش کنید تا لینک باز بشه. چون این سیستم اتوماتیک هست ما نمیتونیم دخل و تصرفی توش داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید