تست شخصیت شناسی بر اساس ماندالاها

ابتدا از عکس زیر ماندالایی را انتخاب کنید که بیش از همه آن را می پسندید (سعی کنید زیاد فکر نکنید و شهودی انتخاب کنید) سپس از دفترچه زیر تعبیر آن را بخوانید. همین طور اگر نتیجه تستتان جالب بود آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید..

تست شخصیت بر اساس ماندالا

لینک دانلود پاسخ تست:

برای دانلود بروی این لینک کلیک کنید.


می توانید از لینک زیر، مقاله مربوط به چگونگی استفاده از ماندالاها جهت رسیدن به اهداف برترتان و همچنین فیلم نحوه ساختن ماندالای شخصی خود را بیاموزید:

ساختن ماندالا برای آشکار کردن هدف شما_ بهمراه ویدئوی نحوه ساخت ماندالا

نوشته‌های مشابه

75 دیدگاه

  1. سلام خوب وعالی بود.
    مثلث محکمترین شکل و دایره کامل تزین شکل است 360درجه کامل و بالا وپایین ندارد بی نهایت قطر دارد فاصله هر نقطه از مرکز تا محیط برابر است.

    شاید برای همین تمام ستارگان سیارات کروی هستند کامل ترین حالت و یک نکته مهم دایره این است که:
    360=3+6+0=9
    180=1+8+0=9
    90=9+0=9
    45=4+5=9
    22/5=2+2+5=9
    :
    :
    :
    تشکر عالی بود

  2. ببخشید دوتاش واقعا زیادی جالب بود برام
    8 و 15
    و جدا نتونستم بینشون انتخاب کنم
    تست چاکرام بییشر به 15 میخورد (چون فقط چاکرای دوم فعال بود) اما 8 هم زیادی برام جذاب بود
    الان این یعنی چطوریه؟

  3. خیلی عجیب و جالب بود.من 3 رو انتخاب کردم. مواردی که توش اعلام کرده خیلی مشابه با چیزیه که از درون خودم اطلاع دارم و روح جغد که خیلی برام عجیب بود چون من علاقه ویژه ای به جغد دارم و اون رو نماد خرد میدونم
    با سپاس

  4. راستمرد سلام
    من از مطالب سایتتون خیلی خوشم اومده. مطالبتون بروز و نابه. این تست هم خیلی جالب بود و به نظر من اگر کسایی هستن که دنبال فال و از این طور مطالب هستن( که من باهاش موافق نیستم) بیان و این تست رو انجام بدن و مطالب این سایت رو بخونن بهشون بیشتر کمک می کنه. چون با شناخت از خود و انتخاب جواب بر اساس اون برداشتی که از سوالات یا اشکال موجود در تست ها صورت می گیره به این نکته می رسیم که ریشه همه چیز رو در خودمون می تونیم بهبود و ارتقا بدیم .
    براتون آرزوی موفقیت می کنم

  5. با درود و سپاس
    مطالب اموزنده و جالب بودن و سوالي كه برام پيش امد اينكه ايا شماره ١٥ كه روح مار را انتخاب كردم نشاندهنده شخصبت و خلق و خوي منم هست ؟ مثلا مي گن فلاني زبانش مثل مار نيش داره ايا اين به معني داشتن روح مار تعبير ميشه ؟

  6. من بین 6 و 15 گیر کردم. جالبه عدد 6 عنصر آب و مونث بود که عنصر ماه تولدم هم هست (اسفند) و روح نهنگ…
    عدد 15 عنصر آتش و روح مار. بیشتر با 6 ارتباط برقرارکردم ولی تو زندگیم خیلی وقتها هم مثل روح مار عمل میکنم. :)
    مرسی بابت این مطلب جذاب :)

  7. یه سوال دیگه ام برام پیش اومد. جایی گفته ” اگه به این ماندالا عمیق نگاه کنید و بیندیشید” . منظور یه نگاه معمولی عمیق و با دقته یا منظورش اینه که روی تصویر تمرکز کنیم و باهاش مراقبه کنیم

  8. خیلی جالب بود ،مرسی:-)
    من 1 رو انتخاب کردم .به نظرم تعبیر درستی داشت،فقط تو بخش آخر تعبیر جمله ای هست که متوجه منظورش نمیشم :” ممکن است روحتان از شما بخواهد توجهتان را معطوف به ایجاد نیروی هماهنگ تری درون روح و بدن و ذهن تان کنید” . نمیدونم نیروی هماهنگ تر چی میتونه باشه ! ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید