چگونه انرژی های منفی اطرافمان را دفع کنیم؟ “سریع ترین راهکارها”

چگونه در برابر انرژی های منفی اطرافمان از خودمان حفاظت کنیم؟

photo_2018-01-18_02-54-33انرژی های منفی همیشه در اطراف ما وجود دارند. انرژی های منفی اطرافمان ، هاله های ما را بدون این که متوجه شویم تحت تاثیر خود قرار می دهند. زمانی که حجم انرژی های منفی اطرافمان زیاد می شود، قدرت مثبت ما تخلیه شده و احساس غم و اندوه شما ما در بر می گیرد.


مقاله مرتبط:۵ راه برای جلوگیری از تخلیه انرژی


مقاله جامع مقابله با انرژی منفی و موجودات منفی را حتما مطالعه کنید.


قرار گیری بیش از حد در معرض انرژی منفی نه تنها بر سطح ذهنی ما تأثیر می گذارد بلکه می تواند ما را ضعیف و بیمار کند. اگر می خواهیم که یک زندگی شاد و سالم داشته باشیم، بسیار ضروری است که خود را از شر انرژی های منفی اطرافمان محافظت کنیم.


هم اکنون “بسته ویژه پیشنهادی حفاظت از انرژی های منفی” را از راستمرد دریافت کنید.


در ادامه شما را با 5 تا از کاربردی ترین تکنیک ها برای مقابله با انرژی های منفی اطرافمان آشنا خواهم کرد:

1-هاله خود را محدود و کوچک کنید.

هاله شما منبع اصلی جذب انرژی های منفی است. هنگامی که شما در حال استراحت هستید، هاله شما می تواند تا عرض شش فوت (سه متر و نیم) اطرافتان گسترش پیدا کند. حالا با این تعریفی که براتون کردم، خودتون رو در یک جمع مملو از آدم های دیگه تصور کنید. می تونید تصور کنید که هاله چند نفر دیگه با هاله شما در تماس است؟ در چنین شرایطی واجب است که محدوده فراگیری هاله خود را کوچک و بسته نگه دارید.

 می توانید این کار را با دست به سینه نشستن و قرار دادن یک پا بر روی پای دیگر، در هنگامی که نشسته اید، انجام دهید. این کار باعث بسته شدن هاله شما می شود. هم چنین می تونید از هاله خودتون درخواست کنید که کوچیک بشه و فقط حد و حدود بدن خودتون رو بپوشونه. هاله کوچک از ورود انرژی های منفی اطرافمان جلوگیری میکند.


مقاله مرتبط: رنگ های هاله به چه معنا هستند؟


2-محیط اطراف خود را بشناسید.

وقتی می خواهیم خود را از انرژی های منفی اطرافمان محافظت کنیم، ضروری است که از افراد و انرژی های منفی آنها دوری کنیم. برای مثال در یک گردهمایی استرس زا و یا در کمپین معتادان، قادر نخواهید بود که به جذب انرژی مثبت برای خود بپردازید. پس برای شما بسیار مهم است که زمان وقت گذرانی در چنین مکان ها و یا با چنین افرادی را کوتاه نگه دارید.


“پنج راه برای جلوگیری از جذب انرژی منفی دیگران” را از اینجا بخوانید.


3-در برابر منفی بافی واکنش نشان ندهید.

در طول یک بحث، به انرژی منفی واکنش نشان ندهید و آرام و متین بمانید. افکار مثبتتان را حفظ کنید، بدین صورت تحت تاثیر منفی بافی های بحث کننده قرار نمی گیرید. هنگامی که شما واکنشی نشان نمی دهید،  توسط یک انرژی خنثی یا مثبت احاطه می شوید که به اندازه کافی قدرتمند است تا انرژی منفی را دفع کند.


برای مقابله با افراد منفی میان خانواده و دوستانمان چه کنیم؟” را از اینجا بخوانید.


4-به مراقبه و تمرینات روزانه بپردازید.

همانطور که جسم انسان برای پرورش یافتن به فعالیت فیزیکی نیاز دارد، ذهن انسان هم برای تناسب یافتن نیازمند فعالیت هایی نظیر مراقبه است. همانطور که ورزش با بالا بردن میزان اکسیژن در خون، به تصفیه آن می پردازد، مراقبه روزانه هم با تزریق انرژی مثبت، ذهن آدمی را پالایش می کند.


5-یک سپر محافظتی انرژیک در اطراف خود ایجاد کنید.

auraبا تصور چنین محافظی در اطراف بدن خود، می توانید از جذب انرژی های منفی اجتناب کنید. شما باید با استفاده از قدرت ذهنتان، چنین سپری را ایجاد کنید. با استفاده از قدرت درونیان، به ذهنتان دستور صادر کنید، به ایجاد سپری بپردازد که توانایی مقاومت در برابر انرژی های منفی را دارا باشد.

برای مثال می توانید بر اساس میل خودتان به ایجاد سپر محافظتی ساعتی بپردازید، مثلا به ذهنتان دستور دهید که “این سپر، تا شش ساعت آینده در برابر انرژی منفی از من محافظت خواهد کرد”.

اکنون نیاز دارید تا برای محافظت از خودتون؛ به تصور این سپر بپردازید، به صورتی که نفوذپذیری این سپر از داخل باشد، یعنی شما قادر باشید انرژی را از خود ساطع کنید اما انرژی دیگران توان عبور از سپر شما را نداشته باشد. شما می تونید از رنگ های مختلف برای تصور سپر استفاده کنید و از رنگ های متنوع برای قدرت های گوناگون بهره ببرید. پس قبل از این که از خانه خود خارج شوید و در اجتماع حضور یابید، این کار را انجام دهید.


اساتید راستمرد به سوالات شما درباره انرژی های منفی پاسخ می دهند:

https://rastmard.com/26885


منبع: www.spiritualunite.com

 

نوشته‌های مشابه

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید