5 راه برای جلوگیری از تخلیه انرژی

اگر احساس می کنید تخلیه انرژی شده اید پنج عمل زیر را انجام دهید

“تخلیه انرژی زمانی ست که انرژی شما از بدنتان خارج و مکیده می‌شود و این اتفاق بیش از یک‌بار در زندگی هر فردی رخ می دهد”.

برای مثال ممکن است که وارد یک مهمانی یا یک گردهمایی شده و با انبوهی از آشنایان و یا افراد غریبه در آنجا روبرو شوید، در این میان امکان دارد که هر فرد موجود در این جمع، انرژی شما را به خودش جذب کند و بیش ازآنچه که شما دوست دارید تخلیه انرژی شوید. در اینجا شما تبدیل به یک طعمه مناسب برای تخلیه انرژی تبدیل‌شده‌اید. پس از اتمام مهمانی به خانه برمی‌گردید و احساس خستگی دارید، اما کار به اینجا ختم نمی‌شود، شما نه‌تنها خسته اید بلکه احساس سنگینی عجیبی در بدنتان وجود دارد و شما هم از علت آن خبر بی‌خبرید.


احساس سنگینی به خاطر انرژی افراد دیگری است که در آن جمع حضورداشته‌اند و شما با آن‌ها روبرو شده‌اید، شما باید این انرژی منفی را از کالبد انرژیک خود رها کنید. اگر بخواهید واقعاً می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید. شما به اندازه‌ کافی بار حمل انرژی افراد دیگر را بر دوش کشیده‌اید.

همه ما هنگام رویارویی با دیگران شروع به جذب انرژی آنان می‌کنیم، ولی برای پس زدن جذب این انرژی‌ها یک‌راه فرار وجود دارد.  باید بگویم که هرکسی قادر به انجام این کار نیست، ولی برای کسانی که می‌توانند آن را انجام دهند بسیار آسان خواهد بود زیرا این افراد توانایی دارند تا جریان انرژی را مسدود کنند. اما برای بقیه چطور؟ ممکن است این توانایی را نداشته باشند.

تا پایان روز ما از همه اشخاصی که با آن ها در تماس بوده ایم انرژی دریافت می کنیم، چه خوب، چه بد، چه زشت.

حال این سوال پیش می آید که باید چه کار کنیم؟

چگونه می توانیم این انرژی دریافتی را تخلیه کنیم؟

یا خیلی ساده تر، چطور می توانیم از در برابر این موج انرژی محافظت کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که شما به سادگی می توانید یک سپر محافظ را اطراف بدن خود تصور کنید. این سپر محافظتی می تواند به رنگ دلخواهتان باشد. بنابراین با تصور چنین چیزی در اطراف بدن خود دیگر انرژی هیچ کسی توانایی گذشتن از آن را ندارد. این راحت ترین راهی است که من برای محافظت از خود می شناسم. اما ممکن است پیش بیاد کسی که توانایی انجام این کار را نداشته باشد از خود بپرسد ، حالا با این همه انرژی سمی چه کار کنم؟


توصیه می کنم برای جلوگیری از تخلیه انرژی راه کارهای زیر رو مطالعه کنید:

1-تنفس عمیق

تا زمانی که می تونید شروع به نفس کشیدن به این سبک کنید، با هر دم، انرژی های مثبت رو به داخل بدنتان وارد کنید و با هر بازدم انرژی های منفی را خارج کنید. این کار ساده به نظر می رسه نه؟ این تکنیک برای شما موثر است زیرا چیزی که اکنون شما واقعا به دنبال آن هستید، خلاص شدن از انرژی های منفی است.

یک روش موثر دیگر این است که انرژی های منفی را از طریق دهانتان به داخل یک محیط مجازی پف کنید. بدین طریق اون انرژی نمی تواند به هیچ کسی آسیبی وارد کند.

2-نادیده بگیرید

ممکنه به نظرتون برسه که معنی این کار یعنی فردی که همراهمونه رو به کلی فراموش کنیم و نادیده اش بگیریم اما اینطور نیست. برای مثال شما همراه با دوستتان در یک اتاق قرار دارید، شما به صحبت های او گوش می دهید، البته این فقط بخشی از شماست که دوستتان را همراهی می کند، واقعیت امر این است که شما به همان اندازه ای که دوست دارید از دوستتان انرژی جذب می کنید و در حالی که شرایط به خوبی پیش می رود، ممکن است قسمت هایی از صحبت ها و یا اعمال دوستتان را نادیده بگیرید.

شما به همان اندازه ای که دوست دارید و مورد نیازتان است، با اطرافیانتان درگیری پیدا می کنید، و زمانی که اطرافیانتان به حالت انرژی منفی میرسند، می توانید به طور مودبانه از آن محیط دور شوید یا به طوردیپلماتیک از آنها بخواهید که موضوع بحثشان را تغییر دهند. زیرا هیچ کس لایق شنیدن چنین مزخرفاتی نیست.

3-خودتان را ایزوله کنید

یک ساعت؟ یک روز؟ یک هفته؟ یک ماه؟

چقدر زمان طول می کشه تا در تنهایی به سر ببرید و همه ی انرژی هایی رو که از شما خارج شده به سمت خودتون برگردونید. اینطوری دیگه اعضای خونواده و یا دوستانتون با ظاهر عصبانی شما روبرو نخواهند شد.

شما میتونید توی اوقات تنهایی تان، به ذن بپردازید، موسیقی های مناسب گوش دهید، مطالعه کنید و یا به انجام هر کار دیگری که آرام و مناسب است بپردازید.

فقط با خودتون باشید، در لحظه و آگاهی تان را در همان جا جمع کنید. این یک تمرین موثر خواهد بود.

4-دودافشانی کنید

اگر بخواهم دودافشانی را به بیانی ساده تر برایتان توضیح بدهم باید بگویم که این عمل برابر با دود کردن همان “اسپند” خودمان است.

شما نه تنها می تونید فضای اطرافتون رو دودافشانی کنید بلکه می تونید این کار رو با کل بدنتون هم انجام دهید. در برخی مواقع انجام این کار لازم و یا حتی ضروری است. هنگامی که ما اقدام به دریافت موج عظیمی از انرژی توسط اطرافیانمان می کنیم، به خصوص اگر در یک مهمانی شرکت کرده باشیم، باید برای بلوکه کردن این انرژی ها بدنمان را به طور کلی دودافشانی کنیم.

با انجام چنین کاری، شما یک میلیون بار احساس بهتری خواهید داشت و همونطور که گفتم می توانید خانه خودتان را هم دودافشانی کنید.

5-کمک بخواهید

شما برای برقراری ارتباط با دوست مورد اعتمادتان تنها یک تماس فاصله دارید، به قول خودمون رفیق آفتابه و گرمابه شما حتما به حرفتون گوش می کنه و به شما کمک می کنه.

پس اگر به یک دوست احتیاج دارید او را خبر کنید.

چون، گاهی اوقات فقط صحبت کردن در مورد این مسئله کمک می کند تا تمام ارتعاشات منفی ای که در داخل شما انباشته شده است آزاد شود. با این کار متوجه می شویم که بیشتر و بیشتر حس بهبودی در ما ایجاد می شود.

در پایان می تونم بگم که:

“هیچ کسی دوست ندارد از انرژی بقیه تغذیه کند، بعضی اوقات، وقتی پی به این مسئله می بریم که دیگر دیر شده است، پس قبل از این که انرژی افراد دیگه رو آلوده کنید، به پالایش خودتون بپردازید. شما بعد از این کار بهترین احساس رو خواهید داشت”.

https://rastmard.com/19035


منبع: www.spiritualunite.com

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. ی جورایی مبحث چشم زخم رو در لفظ عامه مربوط میشه ب حیطه انرژی میشه اینطور تعریفش کرد خیلی برام جالب بود من خیلی وقته ک بدنبال این سوال بودم ک چشم زخم ک در باور عامه برخی اون خرافه میدونند در دنیای انرژی چگونه میشه تعریفش کرد..

  2. کاش قسمت سرچ میزاشتین بالا سایت من دنبال اون پکیج خرید چند دوره باهم بودم قبلا ی جا سایت دیده بودم 7 تا دوره باهم بود ک جدا هر یک 20 ه تومن بود ولی باهم تخفیف داده بودین بازکردن چاکراها و خودشناسی یونگ و دفع انرژی منفی و اینا اغلبش اینا اون تو بود ممنون میشم لینکشو کمکم کنید پیدا کنم

    1. سلام همراه گرامی
      فکر می کنم مراقبه های مخصوص چاکراها منظورتون هست.
      مراقبه های مخصوص باز کردن چاکراها بر اساس موثرترین روش ها برای فعال سازی، هماهنگ سازی و متعادل کردن چاکراها تهیه شده اند. در این مراقبه ها از روش هیپنوتیزم و تکنولوژی سابلیمینال (تلقینات پنهان)، sound healing یا همان درمان باکمک ارتعاشات صوت و مانترا گویی و تجسم خلاق استفاده شده که ترکیبی قدرتمند برای افزایش میزان نتیجه گیری شما را فراهم می آورد. 
      قیمت هر مراقبه به تنهایی 20 هزارتومان هست، واگر همه رو خریداری کنید با تخفیف 99 هزارتومان هست، اگر درنوار سرچ سایت بنویسید (مراقبه های مخصوص هفت چاکرا) صحفه ی مربوط به این محصول براتون نمایش داه میشه.
      هرزمان هم برای پیدا کردن محصولی به مشکل خوردین به بخش پشتیبانی در تلگرام یا به ایمیل ما پیام بدین.همکاران ما دراون بخش ها راهنمایی تون می کنند.
      آیدی بخش پشتیبانی در تلگرام
      Rast_ham@
      ایمیل های پشتیبانی
      rastmard@yahoo.com
      dozdakaneh@gmail.com

  3. درود
    همکار و دوستی دارم که با حضور و کلماتش کاملا من رو تخلیه انرژی میکنه گذشته از این با اینکه 20 ساله با هم دوستیم دانسته یا ندانسته به کرات با کلمات و حرفهاش باعث پایین آوردن اعتماد به نفس دیگران میشه متاسفانه صحبتها و تلاشها برای اینکه به این کار ادامه نده مفید واقع نشده و ایشون فقط به این حرفها میخنده …. خیلی از دوستانش ترکش کردند و من جزو آخرین افرادی هستم که باقی مونده ولی من هم کم کم دارم خسته میشم از اینهمه رفتارهای عجیب به نظرتون چکار کنم من هم از ایشون فاصله بگیرم؟؟؟؟

  4. سلام
    مطالب جالب و آموزنده ای هست مثل همه مطالب سایتتون. فقط ذز بند 5 مطلب فوق اگر بجای “رفیق آفتابه و گرمابه” جمله “رفیق گرمابه و گلستان ” قرار میگرفت به نظر پسندیده تر بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید