چشم روح شما کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

تست شخصیت شناسی تصاویر: از تصویر بالا چشمی را انتخاب کنید که بیشتر از همه به آن گرایش پیدا می کنید. سپس ویژگی های چشم روح خود را براساس تست بخوانید:

۱. شما دارای چشم روح مهربان و آزاد هستید. به هر کسی که وارد زندگی‌تان شود خوشامد می‌گویید. فرقی نمی‌کند که این شخص همراه باشد یا رهگذر! شما ریسک کردن را ترجیح می‌دهید و اگر دور از دیگران باشید، آسیب می‌بینید. کمک و مهربانی به دیگران یک اولویت مهم برای شما ست.

۲. شما چشم روح آگاهی دارید. همیشه به دنبال انجام کار درست برای جامعه و دنیای‌تان هستید. باور دارید که کارهای‌تان تاثیرگذار هستند، حتی اگر کوچک باشند. شما معتقد هستید برای زندگی در این سیاره، کنش‌گرایی بهایی است که باید پرداخت کنید.

۳. چشم روح شما توفانی است. گذشته‌ی شما احتمالا جنجال‌آمیز بوده‌است و هنوز هم روی زندگی امروزتان تاثیر می‌گذارد. شاید احساس کنید زندگی یک شوخی ناگوار است و برای پیدا کردن صلح و آرامش در آن مبارزه کنید. با این وجود، شما توانایی صعودِ پس از سقوط را دارید و می‌توانید آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید.

۴. روح شما چشمی فیلسوف و اندیشمند دارد و می‌کوشید مفاهیم عمیق‌تر زندگی را بیابید اما وقتی چیزها را آن‌طور که هستند می‌پذیرید، آرامش دارید. شما به توانایی خودتان برای حل معمای این زندگی ایمان دارید. شاید نتوانید همه چیز را کشف کنید، اما اشکالی ندارد.

۵. شما مرموز هستید. هنوز چشم روح حقیقی خودتان را کشف نکرده‌اید و همین باعث می‌شود که برای اطرافیان‌تان نسبتا مبهم باشید. در صحبت کردن پرده‌پوشی نمی‌کنید و اهل عمل هستید. و هیچوقت حرفی نمی‌زنید مگر این‌که راجع به آن اطمینان داشته باشید.

۶. شما یک آدم حساس و باملاحظه هستید. به جزییات کوچک توجه دارید و به ندرت چیزی را فراموش می‌کنید، حتی اگر موضوعی احمقانه و بی‌معنی باشد. شکننده هستید اما هرگز آن را نشان نمی‌دهید. شهود قدرتمندی دارید و اغلب نخستین کسی هستید که مشکلات پیش رو را می‌بیند.

۷. شما یک روح پرشور دارید. پرانرژی، احساساتی و برای نقش رهبری عالی هستید. عقایدتان را به همه می‌گویید و روی آنها پافشاری می‌کنید. و از هر چیز مخاطره‌آمیزی به شدت هیجان‌زده می‌شوید.

۸. شما علائق، فعالیت و سیستم‌های اعتقادی غیرمعمول دارید. و احتمالا دیگران شما را یک آدم عجیب و غریب می‌نامند. اما نگران نباشید، شاید این‌ها توهین‌آمیز به نظر برسند اما همان چیزهای هستند که شما را خاص و متفاوت نشان می‌دهند. شما سنت‌ها را با خنده و تمسخر رد می‌کنید و هرگز آنها را تایید نمی‌کنید.

۹. شما اهل بصیرت و شهود هستید. آدم‌ها، فرهنگ‌ها و کل دنیا را به خوبی درک می‌کنید. شما می‌توانید آدم‌ها را مانند یک شعر بخوانید و می‌دانید چه زمانی به شما دروغ می‌گویند. همه‌ی کارهای شما حساب‌ شده‌است و هیچ‌ کاری را سرسری نمی‌گیرید. می‌توانید دیگران را بازیچه و ملعبه‌ی دست قرار بدهید، هرچند ما چنین رفتاری را توصیه نمی‌کنیم.


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید