چرا نمی توانیم برونفکنی کنیم؟ بررسی اشتباهات رایج در برونفکنی

چرا نمی توانیم برونفکنی کنیم؟

بررسی اشتباهات رایجی که هر کس ممکن است مرتکبشان شود

برونفکنی، به راحتی قابل فراگیری می باشد. اما حتی امروزه افراد بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که به دلیل یکسری اشتباهات رایج نمی توانند این کار را به راحتی دیگران انجام دهند.


برونفکنی به شرایط خاص ذهنی و محیط مناسب نیاز دارد. دلایل زیر اشتباهات رایجی را نشان می دهد که چرا نمی توانید به راحتی اشخاص دیگر برونفکنی کنید.

۱-عدم آماده سازی کامل جسمانی

عدم وانهادگی و آرامیدگی از رایج ترین اشتباهات ممکن است که نمی تواند منجر به برونفکنی شود. آرام کردن ذهن و رها ساختن آن از تمام افکار منفی برای انجام برونفکنی ضروری است. اگر نمی توانید ذهن خود را ریلکس کنید، پس انجام برونفکنی برای شما محتمل نخواهد بود.


مقاله کاملا مرتبط با این موضوع: “آرامیدگی و وانهادگی چیست؟ قدم نهایی قبل از مراقبه!


۲-فرورفتن به خواب

کلید برونفکنی، فرونرفتن به خواب است. ممکن است جسم تان به خواب فرورود اما این اتفاق برای ذهن شما رخ نمی دهد. مشکل بسیاری از مشتاقان برونفکنی این است که پس از ریلکس شدن کامل به خواب فرو می روند و این یک مانع بزرگ در مسیر انجام برونفکنی است.


این مقاله نیز می تواند مفید باشد: “برونفکنی و رویای شفاف _ جدیدترین بررسی های علمی درباره آنها


۳-عدم تمرین کافی

برونفکنی به تمرین نیاز دارد. اگر فرآیند انجام آن را تسریع کنید در آخر هیچ چیزی نصیب شما نخواهد شد. قدم به قدم مسیر خود را دنبال کنید و به دنبال میانبرهای سریع نباشید.


مقاله مرتبط: “تکنیک هایی عملی برای تجربه ی خارج از کالبد و برون فکنی


۴-ترس و احساس ناامنی

بسیاری از افراد دچار ترس زیادی از جهان اختری هستند. اما با این وجود بازهم به تلاش برای انجام برونفکنی دست می زنند. ترس در فرآیند آرام سازی جسمانی و ذهنی شما اختلال ایجاد کرده و برونفکنی را دست نیافتنی می کند.


مقاله مرتبط: “بختک یا فلج خواب چیست؟ تفاوت آن با خلسه و برونفکنی چیست؟


۵-خستگی بیش از حد

یک بدن خسته بسیار سریع تر به خواب فرو می رود. برای همین توصیه ی تمامی نویسندگان کتب برونفکنی، تلاش برای برونفکنی در هنگام صبح زود و پس از بیدار شدن از خواب است زیرا در این موقع بدن شما به مقدار کافی استراحت کرده است.


مقاله مرتبط: “خطرات برون فکنی و غلبه بر ترس از پرواز روح


۶-حواس پرتی

توجه داشته باشید که هر صدای مزاحمی می تواند در انجام فرآیند برونفکنی اختلال ایجاد کند. پس از قطع صدای مزاحم اطمینان حاصل کنید.


مقاله مرتبط: “۴ نشانه ی رایج تجربه ی خارج از کالبد (برون فکنی)


اما چرا برونفکنی برای انسان مدرن تا این اندازه سخت است؟

هنگامی که موفق به انجام برونفکنی نمی شوید این تصور در ذهن شما شکل می گیرد که برونفکنی بسیار دشوار است در صورتی که اصلا اینگونه نیست.

ذهن و روح ما برای برونفکنی کردن طراحی شده است اما مشکلاتی که در خلال برونفکنی گریبان گیر ما می شود برخاسته از سبک زندگی ما می باشد.

ذهن ما آنقدر با مسائل روزمره درگیر شده که نمی تواند به حالت ایده آل برای برونفکنی دست یابی پیدا کند.

آزادساختن ذهن از تمامی نگرانی ها و مسائل دنیا به شما کمک بسیاری خواهد کرد.


هم اکنون از راستمرد دریافت کنید: “راستمرد چطور- راهنمای عملی برون فکنی(سفر روح)- فیلم و جزوه- ۶۰ امتیاز


چقدر طول می کشد تا برونفکنی کنیم؟

پاسخ این سوال وابسته به توانایی های خود شماست. ممکن است برای کسی ساعت ها زمان ببرد و یا برای فرد دیگر تنها در چند ثانیه انجام پذیر باشد.

زمان ایده آل معمولا بین ۴ تا ۳۰ دقیقه برای دستیابی به برونفکنی در نظر گرفته می شود.


هم اکنون از راستمرد ببینید: “ویدئوی معرفی رویای آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!


خطرات برونفکنی چیستند؟

خطرات برونفکنی از جمله دلایل عمده و اصلی وحشت زا برای شکست یک فرد در نظر گرفته می شوند. ترس هایی که در ذهن افراد از برونفکنی و محیط آن شکل می گیرد موجب شکست فرد خواهد شد.

به عنوان مثال می توان به باورهای اشتباه زیر اشاره کرد:

۱-قطع شدن کابل نقره ای

این یک دروغ محض است. هیچ کس قادر نخواهد بود کابل نقره ای شما را در حین انجام برونفکنی قطع کند و تاکنون چنین چیزی گزارش نشده است.


مقاله مرتبط برای شما: “ریسمان نقره ای در تجربه خارج از کالبد دقیقا چیست؟!


۲-رویارویی با شیاطین

چه آن ها را شیاطین بخوانیم یا نه، می توان گفت که این شیاطین همان انرژی های منفی هستند که در جهان اختری با آن ها روبرو می شوید، چنین چیزی مانند برخورد با شخصی است که با او آشنایی ندارید. پس نباید وحشت زده باشید.

۳-فراموش کردن راه و مسیر بازگشت

این تقریبا غیرممکن است زیرا به محض تفکر در مورد کالبد فیزیکی به آن بازخواهید گشت. پس در این باره هم هیچ وحشت و ترسی وجود ندارد.

در پایان می توان نتیجه گرفت که هر سه مورد این ترس ها، دروغ و غیروافعی هستند.


منبع:https://www.spiritualunite.com/articles/why-cant-i-astral-project/

نوشته‌های مشابه

18 دیدگاه

  1. دو تا اشتباه دیگه هست اول اینکه ذهن ما تصویر درستی از مکانی که میخوایم با برونفکنی بریم نداریم و بعدیش اینه که ما نمیدونیم اونجا روزه یا شبه برای این میتونیم از سایت time is استفاده کنیم و برای تصاویر میتونیم حالت ماهواره ای مپ گوگل استفاده کنیم و برای و برای اولین برون فکنی به مقاله ۱۰مکان پر انرژی و مقدس روی زمین که حتما باید دید در راستمرد بروید و یکی از مکان ها را انتخواب کنید

    1. بعد به قصد رفتن به اونجا مرا قبه کنید حدود چند دقیقه بعد خودتون رو اونجا میبینید و میتونید وسایل اونجا رو لمس کنید و در همین زمان ناخواسته وارد حالت فلج جواب شدید بعد در اون مکان که با روحتون رفتید بشینید و مرا قبه کنید و میبینید که وارد حالت بی ذهنی شدید بعد طی این مراحل و تا پایان برو فکنی اون مکان باید کاملا ساکت باشه

  2. با سلام. چنین مواردی مثل مطلب بالا سئوالات زیادی مطرح می کند که جوابشان کلید قبول یا رد, باور به برون فکنی تنها نیست بلکه کل زیر بناهای فکری و معنوی انسان را در بر می گیرد.
    میدانم که ایمان یک باور قلبی است و هرگز نباید برای اثبات ان به دلایل عقلی رجوع شود برای همین متصورم استفاده از کلماتی مانند فلسفه مسیحیت یا… از ریشه و اساسا غلط است چون فلسفه و منطق اصولا مسیر دیگری می رود که با مسیر ادیان عموما در تقابل است و اثبات یکی با دیگری, اشتباه دردناکی است.
    راقم با وجودیکه به روح اعتقاد دارد به همان نسبت با خرافات مخالف و موضع گیری دارد.
    آیا روح به صورت مستقل از جسم دارای ذهن یا مغز است که با توجه به موارد شش گانه مثبت, اولیه, به علت ترس از بریده شدن کابل نقره ای یا وجود شیاطین نا فرم یا ترس از گم شدن, همگان بترسند و دیگر انجام نشود یا کم انجام شود. (به شخصه با همین اطلاعات اندک, تا کنون به هیچ موردی که صداقتش مورد تایید باشد بر نخورده ام و خوشحال می شوم به نمونه ای, راهنمایی شوم.)
    باور کنید تصور نمی کردم با مطلبی از کابل نقره ای برخورد کنم ولی همان استدلال قدیمی آیا کابل نقره ای از جنس ماده است که رویت می شود یا فقط برای اشخاص خاصی قابل دیدن و تشخیص است (اکنون با توجه به ازمایشگاه هایی که به تجزیه اتم می پردازند رویت و اثبات یک کابل نقره ای نباید مشکل باشد.)
    اصلا چرا این کابل نادیدنی نقره است؟ (دلایل موهوم مربوط به حداقل دو قرن و پیش از ان را می دانم باور کنید دکان و موضوع پول و شهرت در کار بوده است محکم می گویم به نوعی شعبده بازی, خاص کازینوهای نیویورک و… در هشتاد سال پیش تبدیل شده بود) ولی چرا کابل ابی یا زرد یا هر رنگ دیگری نباشد؟
    شیاطین ؟ ایا این نوع نامیدن انها خاص خرافات یهودیت و یعد از انها مسیحیت نبوده است ( طبیعی است که هیچ ربطی هم به حضرات موسی و مسیح نداشته باشد ولی وقتی سه یا دو یا… هزار سال از تولد یک مرجع مذهبی که هدفش رهایی انسان ها از مناسبات غلط ان دوره بوده تا کنون هزاران خرافات نا درست (در کنار احکام درست) اضافه شده باشد ان هم توسط کسانی که در ظاهر انسانهای مومنی محسوب می شدند غیر ممکن است؟ (لزوم شناخت ذهن و نفس که در صورت عدم شناخت, چگونه زندگی میلیونها انسان را به بازی می گیرد خیلی ضروری به نظر می رسد. انواع افراطی, در بیمارستانهای روانی, قابل مشاهده هستند.
    امکان دارد که یک روز من یا شما (در حال عادی و سلامت) پاهای خویش را گم کنیم؟ اصلا ممکن است ادرس منزل کنونی خویش را در شرایط عادی روزانه گم کنیم؟
    بدیهی است که پرداختن به مواردی که دلیل فراموشی برون فکنی است به این سادگی نباشد و علیرغم اینکه همه و خصوصا جوانان برای اقناع کنجکاویهای خویش به تمرینات زیاد یا اندکی پرداخته و با به سرانجام نرسیدن هدفشان در چند ثانیه یا چند دقیقه, فاتحه کل معنویات و… را خوانده و انها را به کناری بیاندازند وجود ندارد؟
    این دلیل واقعی پاک شدن برون فکنی, از تخته تاریخ است. خرافات در معنویات بسیار نتیجه بد و غیرقابل جبرانی دارد…

  3. سلام من یکبار که بیدار شده بودم متوجه شدم که پاهام کاملا حدود یک متر یا نیم متر بالا تر از بدنم شناور بود ولی نیم تنه بالام هنوز تو جسمم بود(نا خواسته بود) دلیلش چیه که نصف بدنم خارج شد؟یا یکبار که سعی کردم فقط دستمو از کالبد خارج کنم یه درد شدیدی پیچید تو کل دستم…دلیلش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید