مراقبه سفر به باغ درون
| |

مراقبه سفر به باغ درون برای رها شدن از مشکلات روحی و جسمی

مراقبه سفر به باغ درون و یافتن چشمه حیات بخش، یکی از فایل های قدرتمند از سری فایل های صوتی مراقبه برای شفابخشی و رها شدن از مشکلات روحی و جسمی میباشد. کافیست خود را ریلکس کنید و به این فایل گوش کنید.

از اینجا گوش کنید

لینک دانلود فایل مراقبه سفر به باغ درون 


 سایر فایل های مراقبه و خود هیپنوتیزم را از صفحه فایل های خود هیپنوتیزم دریافت کنید. 

جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


نوشته‌های مشابه

52 دیدگاه

  1. ممنون روناک جان برای این فایل عالی من تو فایلهای باز کردن 7 چاکرا را تهیه کردم و در دوره بی نظیر کندلینی یوگا هم شرکت کردم فایلهای سابلیمینال را هم هر شب گوش می دم می تونم همزمان از این فایل هم استفاده کنم هر شب؟

  2. فایلهای صوتی که بسیار هوشیارانه و تخصصی عرضه می شود اگر بدرستی کار گرفته شود به یقین مفید است. دو اشکال عمده ای که در فرهنگ ما وارد گردیده و متناسب با هر دوره ای (تاریخی) تشویق و انتشار یافته است (در حوزه فردی و حاصل از خرده فرهنگهای اجتماعی) عبارتند : یکی عدم شناسایی هدف یا عدم فرصت انتخاب ان. – و دوم عدم پشتکار در رسیدن به همان هدف نصفه و نیمه ای است که برایمان تعیین کرده اند. همانطور که دوستان گرامی متذکر شده اند کمکهای اصلی این فایلها : 1- ابتدا به ذهن فرصت استراحت داده می شود تا صداهای بیرونی و متعاقب ان فریادهای ذهنی, قطع شوند. 2- ذهن اماده می شود تمرکز کند و به فواید سکوت دست یابد. 3- مرحله سوم و نهایی “تلقین” است تا در حالتی که تقریبا همه چیز در سکوت و ارامش است به ناخوداگاه, فرمانهای مثبتی را القا کنیم. ایا این پایان کار است با قاطعیت می توان گفت “نه”. این اغازی بر پایه اتمام دوره ای است, که نوید اگاهی را می دهد. یادمان نرود سکوت کلاس درس خداست.

    1. بله، بنظر من هم این میتونه نشونه ای از وجود مشکلی در چاکرای گلو یا قلب شما باشه، برای مثال مشکلات عاطفی یا ارتباطی. اگر با فرد یا افرادی مشکلات جدی حل نشده دارین میتونین از فایل صوتی تصفیه کارما کمک بگیرین و برای باز کردن چاکراها و تقویت اونها میتونین در دوره کندالینی یوگای آموزشگاه شرکت کنین.

دیدگاهتان را بنویسید