|

قطع رشته های انرژی حاصل از روابط و بریدن پیوندهای کارمیک

قطع رشته های انرژیرشته های انرژی

رشته های انرژی به نیروهای نامرئی گفته می شود که بر اثر رابطه بین افراد به وجود می آیند. در هر رابطه ای چه کوتاه مدت و چه بلند مدت این رشته های انرژی ایجاد می شوند. به این رشته ها پیوندهای کارمیک نیز گفته می شود. رشته های انرژی، تصویر و شَمای اثیری رابطه ایست که شما با یک فرد دیگر برقرار می کنید و بسته به میزان قدرت آن رابطه، پیوندها نیز سست یا محکم هستند.

پیوندها همچنین می توانند مثبت یا منفی باشند. پیوندهای منفی حاصل از روابط ناسالم، رشته هایی هستند که باید بریده شوند. البته قطع پیوندهای کارمیک ضرورتا به برهم زدن روابط یا به افرادی که ترک میکنیم برنمیگردد. به بیانی ساده یعنی قسمت هایی از روابطتان را که برایتان نفع و فایده ای ندارند رها می کنید.


این ریسمان ها را با چه افرادی میبندیم؟

پیوندهای کارمیک در هر ارتباطی وجود دارند و بسته به میزان قدرت آن رابطه، پیوندها نیز سست یا محکم هستند. هر رابطه ای که برایتان خاص باشد، پیوند کارمیکی محکم است و رشته های انرژی قوی دارد. به عنوان مثال ممکن است با رئیستان رشته ای محکم داشته باشید در حالیکه با خواهر یا برادر مورد علاقه تان پیوند سست و کوچکی دارید. گاهی اوقات این ریسمان ها آنقدر ضعیف هستند که هرگز اثری بر شما نمی گذارند.

محکم ترین رشته ها، با این افراد بسته می شوند:
عاشق (یا معشوق)، همسر (پیشین و کنونی)، فرزندان، والدین، خواهران و برادران، دوستان صمیمی، شریک جنسی، متجاوزین جنسی.

رشته های سست تر معمولا با این افراد بسته میشوند:
آموزگاران، رؤسا، همکاران، مراجعین، دوستان، آشنایان و خویشاوندان.


پیوندهای کارمیک مثبت و منفی

رشته های انرژی شَمای اثیری رابطه ایست که شما با یک فرد دیگر برقرار می کنید. روابط سالم و مناسب، به معنای به اشتراک گذاشتن پیوندهای کارمیک مثبت و برقراری انرژی ارزشمند هستند. اما روابط ناسالم می توانند تخلیه ای بزرگ از انرژی و یا ابزاری برای کنترل فرد باشند. شما همیشه قادر هستید تشخیص دهید که با چه کسی خطرناک ترین و سمی ترین رابطه را دارید؛ چرا که رابطه با آنها قطعا حجمی از بار منفی ست که درون شما جمع شده.

معمولا این رشته ها با توافقی درونی و مشترک میان افراد بسته شده اند. یعنی خود افراد بطور آگاهانه پا به یک رابطه می گذارند. اما راه های مافوق طبیعی و جادویی نیز برای برقراری چنین رشته هایی بکار گرفته می شوند. به این صورت که ممکن است شما بطور ناآگاهانه و ناخواسته، وارد پیوند کارمیکی شوید که توسط یک طلسم یا چیزی شبیه به آن برقرار شده باشد.

هدف چنین اعمالی معمولا مثبت نیست چراکه این روش ها به نوعی دستکاری در طبیعت و روند مقدر شده روابط به حساب می روند. اغلب این راه ها کارآمد هم هستند اما دوام ریسمان هایی که با این روش ها شکل گرفته اند، معمولا کوتاه ترند. آنچه که باید بدانید اینست که اگر از وجود چنین رشته هایی آگاه شدید، بایستی درصدد بریدن آنها برآیید و خود را از بندهای اسارت برهانید.


شیوه ی قطع پیوند رابطه

بریدن رشته های انرژی همیشه به این معنا نیست که مثلا بگوییم: “دوستت ندارم یا دیگر برایم اهمیتی نداری.” قطع پیوندهای کارمیک ضرورتا به برهم زدن روابط یا به افرادی که ترک میکنیم برنمیگردد. به بیانی ساده یعنی قسمت هایی از روابطتان را که برایتان نفع و فایده ای ندارند رها می کنید. اما خب همانطور که گفتم بعضی از پیوندهای کارمیک کاملا منفی و مضر هستند و بایستی بطور کامل از روح شما زدوده شوند. این پیوندها جز اتلاف انرژی حیاتی و نیرو و اقتدار شما، هیچ فایده ای برایتان ندارند.

از تو چه شد حاصلم؟
همین کز دلم قرارم ربوده ای

برای قطع رشته های انرژی رابطه تان با یک فرد، ابتدا مطمئن شوید که لازم است پیوندتان با این فرد را قطع کنید و هرگز او را ملاقات نخواهید کرد و مجبورید که خط فکری او را از زندگیتان کوتاه کنید. سپس تمرینی که در ادامه آورده شده را انجام دهید:

به مکانی آرام بروید. اگر طبیعت باشد بسیار بهتر است. اگر نمی توانید، در اتاقی آرام و بدور از مزاحمت نیز می توان این کار را انجام داد. ذهنتان را آرام کنید و توجه تان را متمرکز تنفستان نمایید. به آرامی به مراقبه ای عمیق وارد شوید و اجازه دهید افکار مزاحم از ذهن تان عبور کرده و دنیای شما را ترک کنند.

خود را در فضای نورانی تصور کنید. فضایی مملو از گوی های نورانی در اطرافتان که هر گوی، یکی از خاطرات شما با شخص موردنظرتان است.

گوی نورانی حامل اولین خاطره ای که شما را به این شخص متصل میکند، در دست بگیرید. آن خاطره را بطور کامل به یاد آورید. سپس بگویید: “از تو بابت این خاطره ممنونم. چرا که این خاطره مرا به اینجایی که اکنون هستم کشاند. لحظه اکنون، حاصل گذشته ایست که با حضور تو رقم خورد. اکنون تو را رها می کنم… تو مسیر خودت را برو… من هم مسیر خودم را خواهم رفت.”

به یاد داشته باشید: “افکار قدرتمند هستند. هر چیزی که به آن بیندیشید، چه بخواهید چه نخواهید، شروع به تبدیل شدن به واقعیت میکند”.

یک ریسمان باریک نقره ای رنگ را تصور کنید که نماد آن رابطه است. طناب را به دست بگیرید و آن را با تمام خاطرات دردناکی که با این فرد داشتید مرور کنید. مدتی به آن بیندیشید و خاطرات آن رابطه را در عالم اثیری دوباره بازسازی کنید. نهایتا او و تمام خاطراتش را رها کنید و ریسمان را با دستانتان پاره کنید. هر چقدر بهتر تصورات را در بپرورید، تمرین موثرتر خواهد بود. اگر خاطره ها را یکی یکی به یاد بیاورید و ریسمان هر یک را بطور جداگانه ببُرید، معمولا موثر تر از آن است که تلاش کنید کل مجموعه را به یکباره از بین ببرید.

در نهایت چنین بیاناتی با خودتان داشته باشید:
به نام روح مقدس، به نام یگانگی مطلق، این رابطه را قطع می کنم. اکنون آن خاطرات دردناک را، اگرچه هنوز درونم هستند، اما دیگر به یاد نمی آورم و تمامشان را رها میکنم.

از تو بابت کارهایت تشکر میکنم که مرا به جایی که امروز هستم هدایت کرد اما اکنون زمان آن است که بگذارم بروی.

من از تو و سایه ی تو عاری و پاک هستم. تو دیگر به هیچ وجه در آینده اثری بر من نخواهی گذاشت. در آرامش باش.

در حالیکه از تو بابت تمام درد و رنجی که بخاطر من متحمل شدی عذرخواهی میکنم، تو را از بند خودم رها میکنم. آسوده باش.

این رشته های انرژی را برای همیشه پاره می کنم. باشد که این لحظه مقدس باشد و این اعمال به صلاح آنهایی که شامل آن هستند باشند. آمین


قطع رشته های انرژی ضخیم تر

بعضی از رشته ها به این راحتی بریده نمی شوند و شما وظیفه سنگینی برای قطع آنها دارید. لازم است به جای دست، از قیچی و یا حتی شمشیر استفاده کنید! بیشتر رشته های انرژی، روابطی هستند که با توافق مشترک بسته شده اند. اما همانطور که گفتم، در بعضی موارد این رشته ها بطور ناخواسته ایجاد شده اند. در این موارد، رشته ها معمولا از پشت سرتان با شما پیوند دارند نه از رو به رو و تیره تر و اکثر مواقع نفرت انگیزند. قطع این رشته ها سخت است.

اگر ریشه ی این روابط صرفا یک رابطه دوطرفه انسانی باشد، باید تمرین بالا را با مداومت و ایمان عمیق انجام دهید. تمارین مشابه دیگری نیز هستند. در واقع می توانید نحوه تخیل و تصویرپردازی را با خلاقیت خودتان طراحی کنید. مثلا به جای بریدن ریسمان، خاطرات را مانند بخار و ابری که محو می شود، از ذهنتان ناپدید کنید.

اگر توان انجام تمرین را به هر دلیلی نداشتید یا برای شما نتیجه نداشت، این فایل برای شماست:

مراقبه تصفیه کارمای روابط ( کارمای افراد )- فایل صوتی تجسم فعال

اگر رشته های انرژی که قصد قطع شان را داشتید، فراتر از روابط ساده انسانی است و احساس می کنید تحت تاثیر نیروهای شر هستید، می توانید از راه های قوی تری کمک بگیرید. پیشنهاد ما استفاده از بسته جامع محافظت از نیروهای منفی است:


از کجا بدانیم این کار نتیجه میدهد؟

اگر تمرین ها و راه هایی که ذکر شد را با مداومت بکار بستید، شروع کنید به مشاهده گری. با دقت احساسات و افکار خود را مشاهده کنید. اگر بتدریج احساس موهبت، بخشایش و رضایت خاطر و آسودگی از رابطه به شما دست می دهد، بدانید که در مسیر خوبی قرار دارید. این احساسات نشان می دهند که تمرین ها واقعا عمل کرده اند.

البته گاهی ممکن است هیچ کدام از این تمرین ها نتیجه ندهند. مخصوصا اگر کاری تمام نشده با آن شخص داشته باشیم. این یعنی آن شخص قرار نیست از زندگی ما پاک شود و هنوز در کارمای ما حضور خواهد داشت. اینگونه مقدر است که این رشته های انرژی همچنان برقرار باشند. اما حتی در این صورت هم ما همیشه می توانیم بخشی از بار احساسی را رها کنیم و از از دست رفتن انرژی حیاتی مان تا حد زیادی جلوگیری کنیم. حتی اگر پیوندهای کارمیک از جانب شخص موردنظر بریده نشوند، ما همچنان قادریم سهم خودمان را در پاکسازی میدان انرژی خودمان انجام دهیم.

به یاد داشته باشید که رشته های اثیری که معمولا قصد خلاصی از آنها را داریم، در اثر ترس شکل گرفته اند و ترس همواره مخالف عشق است.


منبع:

spiritualunite.com/cuttingthecordsofattachment


رابطه عاطفی آرمانی چیست؟
بایدها و نبایدها در یک رابطه عاطفی کدامند؟
آیا شریک شما واقعا مناسب شما و مسیر شخصی شماست؟ 
آیا روابط عاطفی آرمانی واقعا حقیقت دارند یا افسانه و داستانند؟!
چگونه می توان یک رابطه معمولی را به عشقی آرمانی و معنوی تبدیل کرد؟

هم اکنون مقاله رایگان پیشنهادی راستمرد برای شما:

۵ راهکار عملی برای داشتن یک رابطه عاطفی آرمانی

نوشته‌های مشابه

33 دیدگاه

  1. واقعا از شما بابت این پست موثر سپاس گزارم و تمام این کلمات درست و عالی بیان شده اند و میتوان به طور موثر از این راهکار ها استفاده کرد. خود من نیز چنین روابطی رو تجربه کرده بودم. با یکی از پسر های فامیلمان در بچگی و تقریبا در جوانی خیلی دوست بودیم
    اما چند وقتی که انگار روح هایمان با هم در تنش بود و من هر بار که او را میدیدم و یا او با من تماس میگرفت که باهم ملاقات کنیم در حین رابطه با او و بعد از رفتنش از پیش من احساس خالی شدن میکردم و به شدت احساس منفی به من دست میداد و حتی تا ساعت ها این اثر منفی روی من باقی میماند.و گاها مواقعی که خیلی پر انرژی و خوشحال بودم او یاد من میافتاد و با من قرار میگذاشت ومن با ملاقات با او کاملا تخلیه انرژی میشدم و دقیقا همان موقعی ک من بی انرژی و خسته میشدم و احتیاج داشتم با کسی سخن بگویم او مرا ترک میکرد.و یا مواقعی ک من به او احتیاج داشتم او هیچ گاه در دسترس نبود.خلاصه که ما انسان ها همه به هم متصل هستیم اما باید مراقب این که سیم اتصالمان با چه کسانی است و خودمان تا چه اندازه سیم این اتصال را قطور تر و محکم تر میکنیم باشیم و اگاه باشیم که از این سیم چه نوع انرژی رد و بدل میشود.
    در پناه حق باشید

  2. یکی از دوستای من که به زور میشناختمش خودکشی کرد. بقیه دوستام بهتر میشناختنش و یکیشون که بشدت روی من اثر بد میذاشت خیلی شلوغش کرده بود (صمیمی نبود اونقدر باهاش) من تحت تاثیر اون سعی کردم با روح توی کما رابطه برقرار کنم و بهش بگم برگرده. فرداش فک کنم از کما دراومد، و به طرز عجیبی شروع کردیم نزدیک شدن و بی دلیل عاشق شدن. یمدت توی رابطه بودیم و بعد از هم پاشید. به همون دوست تاگزیکم گفته بودم من این کارو کردم و شاید بخاطر همونه که یه بند درست کردم، اصلا میدیدم بندارو منتهی طلایی، بعد میگفت نه بابا چنین چیزی نیست وقتی تموم ‌شد گفت اونم دوستت نداشته براح😐 خلاصه که نکنین بند مصنوعی درست نکنین داغون میشین هیچکسم نمیشه سرزنش کرد جز خودتون.

  3. وای خیلی ممنون از این مطلب.چند سال پیش با یکی اشنا شدم و وارد رابطه شدیم.خیلی به همدیگه علاقه داشتیم.بعد از یه مدت اگر اون حال بدی داشت یا اتفاقی میوفتاد براش من متوجه میشدم.حتی یشب یه ناراحتی ای براش پیش اومده بود.با اینکه هزار کیلومتر فاصله داشتیم.من از خواب هراسون پریدم نمیدونستم چرا استرس دارم.بهش زنگ زدم و دیدم بعله مشکل از اونه.خیلی موارد دیگه ای هم اینجوری بود حتی بعد از اینکه جدا شدیم هنوز هم حس میکنم.کسی درک نکرد چرا.ولی الان علتش رو فهمیدم.ممنونم

  4. سلام. من وقتی به شخصی فکر میکنم یا باهاش حرف میزنم تپش قلب شدید.سرگیجه و دست و پام عرق میکنه درحالی که پاهام سرده. اگر به فکر کردن ادامه بدم بدتر میشم. حتی حالت تهوع پیدا میکنم.فکر میکنم مربوط به چاکرای قلبم و تارهای اتری هستش. لطفا یه راه پیشنهاد بدین.چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید