مراقبه پیشرفته مقابله با نیروهای منفی
| | | |

مراقبه پیشرفته مقابله با نیروهای منفی – فیلم و جزوه


همه ما هرروزه با انواع انرژی ها و نیروهای منفی در مواجهه هستیم، گاهی اوقات حجم این نیروها و تاثیرات آنها بقدری زیاد می شود که زندگی، روابط و حالات درونی ما را تحت الشعاع قرار میدهد. 

اگر شما نیز در زندگی خود دچار مشکلاتی جدی و گره هایی هستید که حدس می زنید ناشی از انباشت انرژی های منفی در اطرافتان است، اگر ناراحتی، غم، سستی و نگرانی هایی بی دلیل احساس میکنید که انرژی حیاتی شما را کاهش میدهد، و اگر دست به هر کاری می زنید مانع و گره در آن می افتد، این مراقبه پیشرفته مقابله با نیروهای منفی مشکل گشای شماست. 

لینک دانلود :

خرید با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۹۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


همراه گرامی،
دقت کنید که این مراقبه پیشرفته، تنها یک قطعه از پازل است. برای نتیجه گیری صد در صد نیاز است که روی محیط و ناخودآگاه خود نیز کار کنید. با تهیه بسته جامع مقابله با نیروهای منفی بجای این فایل مراقبه میتوانید همه محصولات لازم برای حفاظت (جزوه pdf، فایل صوتی خود هیپنوتیزم و این فایل مراقبه پیشرفته) را یکجا داشته باشید. پس 
قویا توصیه میشود بجای تهیه این مراقبه، بسته جامع  که محصولی جدیدتر؛ موثرتر و بصرفه تر می باشد را تهیه بفرمایید

نوشته‌های مشابه

17 دیدگاه

  1. ممنونم روناک عزیزم. راستش من بدون انجام دفع دو روز پیش دعوت رو انجام دادم و حالم خیلی بهم ریخت حالا نمیدونم ماله اون بوده یا نه. حالا که شما گفتی دیگه اکثرا دفع انجام میدم و شاید هفته ای یه بار پشته دفع دعوت رو انجام میدم. ممنونم از راهنماییه خوبت عزیزم

  2. سلام استاد و ممنون از این مراقبه.
    من الان یه هفته اس که مراقبه رو انجام میدم و بعد از انجام مراقبه حسه خوبی بم دست میده. فقط تا الان فقط دفع عناصر رو انجام دادم میخواستم ببینم میشه الان یه شب دعوت و یه شب دفع عناصر رو انجام بدم؟
    بعدشم اگه اون مراقبه ی الهی رم بذارین خیلی خوب میشه
    در پناه حق باشین

دیدگاهتان را بنویسید