طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت بیانگر ذات تمامی مخلوقات از جمله ما انسان هاست. جنگل ها و کوه ها و دریاها همگی در جوهره جان آدمی هویداست. شخصیت ما انسان ها با توجه به گرایشاتمان به نوع طبیعتی که ترجیح می دهیم، متغییر است. هر یک از ما نوعی از طبیعت را برای قدم زدن، اطراق کردن و صرف زمان در آن، ترجیح می دهیم. به تصاویر این شکل نگاه کنید. خود را در آنها تصور کنید و انتخاب کنید کدام مسیر را برای قدم زدن انتخاب می کنید؟ کدام راه را دوست دارید و ترجیح می دهید در آن راه بروید؟ اگر دوست داشتید می توانید بیشتر از یک تصویر را انتخاب کنید و با توجه به اولویت هایتان ویژگی های مختلف خود را بخوانید. پس از انتخاب مسیر مورد نظرتان، طبیعت‌ درون خود را براساس راه طبیعتی که برگزیدید، مطالعه نمایید.

Untitled

“تفسیرتست شخصیت شناسی طبیعت‌ درون بر اساس انتخاب مسیر”

?راه شماره ۱
شما طبیعت‌ درون آرامی دارید. مسیری که انتخاب کرده‌اید پر گل است یعنی دوست دارید از مسائل کوچک زندگی لذت ببرید. شما کمی خجالتی هستید. شما را به حجب و حیا و سکوت می شناسند اما می توانید عاشق خوبی هم باشید. کارهایی که ظرافت و تمرکز و صرف زمان زیادی می طلبند مورد علاقه شما هستند و هنگامی که در کار خود غرق می شوید انرژی کسب می کنید. هر کسی ممکن است بسادگی روی احساسات و افکار شما تاثیر بگذارد اما بایستی آرامش و ثبات خود را حفظ نمایید.


تست مشابه: “کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


?راه شماره ۲
شما طبیعت‌ درون هیجانی دارید. بدنبال احساسات و تجربه های جدید و مسائل پرجنب و جوش هستید. بازی‌ها و اهداف کوچک را دوست ندارید. و لقمه های بزرگ برمی دارید. دوست دارید رهبر باشید و همه چیز را به چالش بکشید. شما از تجربه کردن انرژی کسب می کنید و کارهایی که دیگران معمولا انجام نمی دهند، به شما اقتدار می بخشد. دوست دارید ببینید انتهای راه چه چیزی منتظر شماست. صبر چندان دلخواهتان نیست و با ولع درجستجوی اتفاقات بزرگ هستید. بسیار اهل تجربه اید و ترجیح می دهید یک معجون ناشناخته را به یکباره سر بکشید تا اینکه روزها درموردش مطالعه کنید!


تست مشابه: “کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


?راه شماره ۳
طبیعت‌ درون شما اهل تفکر است. در عین حال آزاد و رها زندگی می‌کنید. زندگی برایتان یک ماجراست که دوست دارید در آن پیش روید. شما به اطرافیانتان آرامش می‌دهید و مهر و عشق و زیادی در شما هست که باعث می شود دیگران به بودنتان دلبسته شوند؛ شما هم دل می بندید و هم دوست دارید آزاد باشید و بدون محدودیت زندگی کنید. زندگی برایتان کسل کننده نخواهد شد چراکه شما هر بار چیزی را می یابید که برایتان ارزش زیستن و تلاش کردن داشته باشد. منبع انرژی شما تعادلی است که میان درون و بیرون خود حفظ می کنید و زمانی که این تعادل بهم بریزد شما از کوک خود خارج می شوید.


تست مشابه: “انرژی کدام حیوان در شما بیدار است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


?راه شماره ۴
طبیعت‌ درون شما خوش‌ خلق و شوخ‌ طبع است. موضوعات و مسائل منحصر به فرد را دوست دارید. شخصیتتان پرشور و سرزنده است. علاقه‌ای به تعهد ندارید و دوست دارید خوش بگذرانید. پاینبد نیستید و یکجا نمی مانید. بسیار بلندپروازید و به سادگی تسلیم مسائل و مشکلات نمی‌شوید. خوش برخورد و خوش زبان هستید. به مردم و گذراندن وقت در اجتماعات انسانی علاقمندید و از این راه انرژی کسب می کنید. در جمع، اکثرا افراد دیگر مجذوب شما و کلامتان می شوند. سفر و ملاقات انسان های جدید برایتان خوشایند است و ممکن است ارزشهای انسانی را زیر پا بگذارید.


تست مشابه: “پیام روح شما در کدام پر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


?راه شماره ۵
طبیعت‌ درون شما بی‌سر و صدا، فروتن و صادق است. هر کسی و هر چیزی نمی‌تواند به سادگی ثبات شما را به هم بریزد. شما به سرعت اشتباهات اطرافیانتان را می‌بخشید و کینه به دل نمی‌گیرید. چندان طرفدار هیجانات بزرگ نیستید و در نقش خود در زندگی به خوبی جا افتاده اید. خیلی راحت می‌توانید بخندید و مارپیچ زندگی آزارتان نمی‌دهد. بطور کلی آدمی راحت و راستگو هستید که زندگی را آسان گرفتید. قدرت آرام بودن و تغییر نکردن از مهارت های شماست. شما از بودن در خانواده و رعایت قوانین و قواعد انرژی می گیرید و برای چارچوب ها ارزش زیادی قائلید.18


تست مشابه: “رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”


?راه شماره ۶
طبیعت‌ درون شما آرام، فیلسوف و متفکر است. بیشتر تنهایی را دوست دارید و اسرارآمیز و مرموز زندگی می کنید یا دست کم دوست دارید که اینطور باشید؛ اما گاهی وارد اجتماعات هم می‌شوید و از مردم گریزان نیستید. کتاب خواندن برای شما تجربه ای خارق العاده است و در تنهایی انرژی و علم بسیار بیشتری کسب می کنید تا زمانی که با دیگران هستید. بدنبال تجربه های معنوی و جادوگری می گردید و یک تعطیلات معنوی تنها در خانه تان را به گردشگری های هیجان انگیز دسته جمعی ترجیح می دهید.


سیری در طبیعت_۷ راه برای رسیدن به آرامش و تندرستی با اتصال بدن به طبیعت

نوشته‌های مشابه

23 دیدگاه

  1. با سلام و تشکر. متصورم این شکل مطالب بیشتر, یک تفریح سالم (fun) است با این دلایل که کلی گویی می کند – هیچگاه منفی نیست -می تواند شخصیت (هویت و شناسنامه ای که در این جهان گرفته ایم اکتسابی از محیط زیست و وراثت) مثبت ما (یا انچه که در باره
    خود متصوریم) در بیش از دو تا چند نمونه, پیدا شود و…
    می تواند اشکال در ابعاد وسیعتر برای شناخت بیشتر, از یک هویت و چگونگی تفسیر ان توسط همان هویت, به وسیله یک کارشناس, مورد بررسی قرار گیرد که ان داستان دیگری است…
    دلایل انتشار چنین مطالبی را هرگز منفی نمیدانم و قرار هم نیست هر چیزی که منفی نیست, درست هم باشد…
    “چشم ها را باید شست” نگرش درست ما به جهان, شیوه زیستن با خوشبختی و شادی را بیان و معنا می کند.

  2. قصد قدم زدن که باشد طبیعت جذب میشود، چه طبیعتی؟ آنچنان مطرح نیست، اما هر طبیعتی ویژگی دارد، با خواندن ویژگی عکس ۲ تمایلی به خواندن بقیه ویژگیهای عکسها نبودم چون نزدیکی روح من به عکس ۲ نه دست علاقه به این مسیر بود نه زیباییش، روح درون انتخاب کنندست و ویژگیهای عکس ۲ شگفت انگیز بود.

  3. ممنون خیلی جالب بود جواب هاهم اکثرا درست گفته بود ولی نباید غافل از تاثیر اجتماع و شرایط هم روی خودمون باشیم ممکنه ما هرکردوم از این شخصیتهارو داشته باشیم ولی به خاطر مسائل پیرامون مجبور بشیم کمی تغییر کنیم و خودمونو با شرایط هماهنگ کنیم بنابراین نمیشه کاملا دقیق گفت هرکسی چه شخصیتی داره

  4. با سلام _ خیلی ممنون بابت این مطلبی که آماده کردید . بنده هم یکی از تصاویر را انتخاب کردم و نتیجه اش با روحیاتم سازگار بود و دقیقا حالت روحی من را توصیف کرد . فقط نمیدونم این شب یا روز بودن عکسها هم میتونه نشانه میزان قوی یا ضعیف بودن احساسات فرد باشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید