سه نشانه از افزایش ارتعاش انرژی و نزدیک شدن به روشنیدگی

تغییر در سطح ارتعاش
ارتعاش و انرژی بالا

 همزمان که در طول سفر روحانی و معنوی مان پیش می رویم، فرکانس و ارتعاش انرژی خود را افزایش می دهیم. هر موقع که ارتعاش انرژی مان را افزایش می دهیم، قدمی به سمت روشنیدگی و صعود پیش بر می داریم. این هدف نهایی سفر روحانی مان است. اما در این مسیر، هیچ سیستم نمره دهی، امتیاز یا برنامه ای برای نشان دادن پیشرفت ما وجود ندارد. چیزی وجود ندارد تا به ما بگوید که اکنون در حال انجام چه کاری هستیم. آیا در راه درست قدم بر میداریم یا از مسیر اشراق دور افتاده ایم؟

برای این که بدانیم آیا در مسیر درست هستیم، ما باید نسبت به سطوح ارتعاش انرژی خود دقیق شویم. همچنین باید به نشانه هایی که حاکی از افزایش ارتعاش انرژی هستند توجه داشته باشیم.


مقاله مرتبط: “آیا شما ارتعاش انرژی بالا یا پایین دارید؟ این ۶۰ نشانه را بخوانید.


در ادامه سه نشانه قدرتمند را برایتان آورده ایم. اگر متوجه شدید که این نشانه ها را دارید، پس در راه درست هستید و به سمت روشنیدگی حرکت می کنید. این ها سه نشانه اساسی از افزایش سطح ارتعاش انرژی در شماست:

۱_ احساس ارتعاش انرژی های دیگران

 افزایش ارتعاش انرژی در ما، اثرات چشمگیری بر زندگی و رفتار و احساسات ما می گذارد. یکی از این اثرات، احساس ارتعاش انرژی دیگران است.

نخست شروع می کنیم به توجه به این که شدیدا انرژی های دیگران را احساس می کنیم. این در همدلی ما، توانایی درک مان و تجربه ی احساسات سایرین افزایش به وجود می آورد. در عمل، ما به شدت در حال احساس ارتعاش انرژی های ساتع شده ی دیگران هستیم. بهتر می توانیم  احساسات مربوط به الگوهای انرژی به خصوصی را تشخیص دهیم.  از شادی دیگران بسادگی شاد می شویم. در جایی که نیروها و انرژی های منفی وجود دارند، بزودی غمگین یا بیمار می شویم.

با افزایش ارتعاش انرژی ، در روابط خود همدلی بیشتری را تجربه می کنیم. نسبت به این احساسات، حساسیت بیشتری پیدا کرده ایم. این می تواند صرفا به معنای افزایش همدلی و ارتباطات غیر کلامی باشد. یا اینکه در ارتباطات به طور علنی قدرتمندتر و غنی تر شده ایم. همچنین، ما عشق را عمیقا احساس می کنیم. زیرا چاکرای قلب ما بازشدگی بیشتری دارد و جریان انرژی بیشتری دریافت می کند.

برای آشنایی بیشتر با این ویژگی و نحوه کنترل آن، به شما پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را مطالعه نمایید:


۹ نشانه تشخیص اینکه شما فردی حساس به انرژی هستید

آیا شما می توانید دردها و احساسات سایر انسان ها را لمس کنید؟

حساس بودن یک هدیه ست، مزایای حساسیت بالا به انرژی

۸ روش موثر برای ایجاد تعادل در افراد حساس به انرژی

انسان های حساس به انرژی و قدرت های ناشناخته آنها


۲_ مورد توجه و نگاه دیگران قرار گرفتن

با افزایش ارتعاش انرژی ، ما به عکس العمل های اطرافیانمان نسبت به انرژی و ارتعاش خودمان بیشتر توجه خواهیم داشت. هاله ی ما در حال افزایش طولی و سایزی است. ما می توانیم اثرات این موضوع را بر مردم اطرافمان مشاهده نماییم. دنیا توجه بیشتری به ما نشان می دهد. می توان این موضوع را از گوش سپردن مردم مشاهده کنیم. آن ها به هر آن چه که ما می خواهیم بگوییم توجه نشان می دهند. به طور کلی کاریزمای شما بیش از پیش خواهد بود.

کودکان از مشاهده ی ما لذت می برند. ما نسبت به حیوانات احساس نزدیکی و دوستانه ی بیشتری خواهیم داشت. سایر انسان ها ارتعاش انرژی ما را احساس می کنند. آن ها پاسخ مثبت در مقابل آن می دهند. این انرژی همچنین در طبیعت بیشتر مشهود می شود. بی تقلا زندگی را، مردم و خودتان را دوست خواهید داشت. عشق اولین احساس است. این حس قدرت بیشتری را در زندگی به ارمغان می آورد. مردم متوجه آن هستند. انرژی عشق به طور کلی جذاب و دلرباست. و اکنون شما قادرید این انرژی را احساس کنید.


۳_ زمین نهادن انباشته ها

در نهایت متوجه می شویم که چیزهای بی اهمیتی از زندگی ما حذف شده است. طی افزایش ارتعاش انرژی در می یا بیم که می بایست خود را از بار سفری که روی هم انباشته می کنیم رها سازیم. این کار پیشرفت در مسیر سفر معنوی را به ارمغان خواهد آورد. معمولا ما از گذشته چیزهایی را که به درد نمی خورند نگه داری می کنیم. این کار مسبب  گیر کردن و یا سقوط کردن ما به داخل گودال است.

امکان دارد در هنگام رها سازی خودمان از انباشته ها، در ابتدا کمی ترس لمس کنیم. تغییر، دگرگونی، رهایی و فراموشی همگی می توانند ترسناک باشند. اما چه چیزی آنقدر ارزشمند است که همراه خود ببرید؟ طی افزایش سطح ارتعاش انرژی شما متوجه می شوید که مسیر روشنیدگی، مسیری تهی ست. هیچ انباشته ای نیست که لازم باشد با خود ببرید. تمام احساسات و گره های گذشته را رها کنید و به سمت جلو حرکت کنید.

همه ما عمیقا تمایل داریم احساس آرامش حقیقی را تجربه نماییم. این تمایل، ما را به سمت روشنیدگی نزدیکتر می سازد. زیرا آنجاست که آرامش حقیقی ملموس می شود. گرایش ما به آرامش، ما را به طوفان بالا و پایین احساسات می افکند. اما همین راه درست افزایش ارتعاش انرژی است. راه روشنیدگی.

بنابراین این ها علایمی از افزایش ارتعاش انرژی در شما هستند. اگر این علایم را مشاهده می کنید، بدانید شما رشد خوبی در مسیر سفر روحانیتان داشتید. مسیر را رها نکنید و ادامه دهید.


منبع:

https://www.spiritualunite.com/articles/signs-your-vibration-is-rising/

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. من کاملا انرژی منفی افراد اطرافم رو حس میکنم… به صورت خیلی فوری.. و ب این شکله ک فشارو تنگی نفس و فشردگی قفسه سینه بهم دست میده….با چندین باز سوال پرسیدن از طرف مقابلم ک ایا تو الان استرس یا تنش یا.. داری یا نه،
    به این مورد اطمینان پیدا کردم

  2. من گزینه دو و سه رو خیلی احساس میکنم بخصوص ۲ کافی برم یه جایی هر چی بچه اونجا هس به دنبالم می افتادن قبلا برام جالب بود چرا اینطور حالا با خوندن مقالتون شاید دلیلش این باشه جوری بچه ها جذبم میشن حتی مادر خودشون که کنارشون هست رو فراموش میکنن

دیدگاهتان را بنویسید