انسان های حساس به انرژی و قدرت های ناشناخته آنها

انسان های حساس به انرژی از چه ویژگی هایی برخوردار هستند؟

انسان های حساس به انرژی با خود می پندارند که توانایی شان برای احساس انرژی های درونی افراد دیگر در یک مکان، یک نفرین است. اما تحقیقی که اخیرا در این باره انجام شده است نشان می دهد که این افراد از توانایی های پیشرفته ی روانی برخوردار هستند. انتخاب این که بخواهید توانایی تان را تقویت کنید و یا به کلی نادیده اش بگیرید، با خودتان است.


ابتدا برای آشنایی بیشتر با انسان های حساس به انرژی مقالات زیر را بخوانید:

۹ نشانه تشخیص اینکه شما فردی حساس به انرژی هستید

حساس بودن یک هدیه ست، مزایای حساسیت بالا به انرژی

۸ روش موثر برای ایجاد تعادل در افراد حساس به انرژی

آیا شما میتوانید درد ها و احساسات دیگر انسان ها را احساس کنید؟


در ادامه شما را با توانایی هایی که انسان های حساس به انرژی از آن ها برخوردار هستند آشنا می کنم:

۱-خواندن ذهن دیگران

انسان های حساس به انرژی از نوعی توانایی روانی برخورداند که به عنوان یک استعداد نادر شناخته می شود. خواندن ذهن دیگران یک استعداد نمایشی نیست. اگر توجه کنید همه ی ما تا حدودی از این قابلیت برخورداریم و اکثرا از بدن، زبان و گفتگوهای کلامی دیگران سرنخ برداری می کنیم.

 یک فرد با مهارت می تواند دروغ، شادی و یا غم اطرافیانش را تشخیص دهد. حتی اگر آن ها ادعایی مخالف داشته باشند یا بخواهند با ژست و سخنانشان چیز دیگری را ابراز کنند. همه ی ما از توانایی کشف تناقضات در میان کلمات و یا زبان بدن دیگران برخورداریم اما انسان های حساس به انرژی در این مورد یک قدم از بقیه جلوتر هستند.

بسیاری از افراد حساس به انرژی، تصاویر ذهنی، کلمات، اشکال و رایحه هایی را احساس می کنند که هر کسی نمی تواند احساس کند. این واقعیتی فراتر از آگاهی عادی آن هاست. اگر بتوانید بر روی این سرنخ ها تمرکز کنید، این قابلیت را به دست می آورید که توانایی خودتان را توسعه داده و حتی به موفق انجام ESP و یا همان ادراک از راه دور شوید. اینطوری می توانید خودتان را جای دیگران گذاشته و احساسات آنان را تجربه کنید. با خودتان فکر کنید و همه ی احتمالات را بسنجید. فایده این توانایی در چیست؟

اینکه می توانید از بسیاری اشباهات و استدلال ها دوری کنید.

اینکه چقدر می توانید از اشتباهات دیگران درس عبرت بگیرید.

اینکه می توانید دروغ گویی و یا راستگویی دیگران را تشخیص دهید.

واقعا ارزشمند است، نه؟!

پس به یاد داشته باشید که می توانید به جای نادیده گرفتن این توانایی، به تقویت آن مشغول شوید.

۲-تبدیل شدن به ابرقهرمان هیجانات و عواطف خودتان

 اگر یک توانایی فوق العاده برای ابراز همدردی با دیگران دارید پس چرا از آن به نفع خودتان استفاده نکنید؟ باید بدانید که امروزه، انسان های بسیاری وجود دارند که کاملا از احساسات درونی خودشان جدا شده اند. چنین چیزی ممکن است مانند یک بار بر دوش آدمی به نظر رسد. آگاهی از احساسات دیگران اعجاب انگیزه اما اگر می توانستید از این توانایی برای رشد عاطفی خودتان استفاده کنید، به بزرگترین ابرقهرمان زندگی خودتان تبدیل می شدید.

عملکرد گوش دادن به احساسات و اندیشه های خودتان، هم احساسی نام دارد. به چنین چیزی، همدردی در عمل نیز گفته می شود. این توانایی می تواند به طور کامل، نحوه ی ارتباط تان را با دیگران تحت تاثیر قرار دهد.

انسان های حساس به انرژی می توانند گفنگوهای درونی خود را با محترم شمردن احساسات دیگران، ابراز کنند.

۳-انرژی های منفی اطراف تان را تغییر دهید

امروزه بسیاری از آدم ها تحت تاثیر نوعی از انرژی های منفی قرار می گیرند که در دنیای امروزه قابلیت رویت شان وجود ندارد. انسان های حساس به انرژی از این امر آگاه هستند. انسان های حساس به انرژی می توانند تشخیص دهند که در یک مکان، مکالمه یا عملی منفی رخ داده و یا رخ خواهد داد.

به جای این که نقش قربانی را بازی کنید، ابتدا به دنبال انرژی مثبت بگردید و سپس به کیمیاگری بر روی انرژی منفی مشغول شوید. برای چند دقیقه به انجام مراقبه بپردازید. گیاهان و یا گل های دارای انرژی متعالی و زیاد را به مکان دارای ارتعاشات انرژیک اندک انتقال دهید و یا به کسانی که اطراف تان تحت تاثیر انرژی منفی و منفی گرایی قرار گرفته اند کلمات و افکار امیدبخش و دلگرم کننده ابراز کنید. یا بهتر، یک جک مقتضی وضعیت پیدا کنید و برای بقیه تعریفش کنید. شما می توانید از خنده برای صمیمت و رو راست بودن استفاده کنید.

۴- حساسیت به انرژی را به یک مهارت بسیار جذاب تبدل کنید

آیا به عنوان یکی از انسان های حساس به انرژی ، به زیبایی و آرامش بیشتری نیاز دارید؟ پس باید خودتان دست به کار شوید.

شما می توانید یک عطرفروش شوید و از توانایی خودتان استفاده کرده و کمپانی های تولید عطر و ادکلن را به حذف مواد شیمایی از محصولاتشان و اضافه کردن مواد طبیعی به تولیداتشان تشویق کنید.

شما می توانید به یک آشپز تبدیل شده و دیگران را از طعم غذاهای معنوی خودتان بهره مند کنید.

شما می توانید به توسعه ی مکان هایی مانند، کتابخانه ها، باغ ها و یا فضاهای مخصوص مراقبه بپردازید که نه تنها مورد نیاز شما هستند بلکه موجب لذت دیگران هم می شوند.

از استعدادهایتان برای ایجاد بهشتی صلح آمیز بر روی زمین استفاده کنید. اینگونه توانایی های شما دیگر یک نفرین نخواهند بود و برای دستیابی به اهداف زندگی تان مورد استفاده قرار گرفته اند.

انسان های حساس به انرژی می توانند در راه های مختلفی از توانایی های خودشان استفاده ی مثبت کنند. این طرز نگاه شما به زندگی است که آنرا زیبا یا دشوار میکند. پس استعدادهای خود را دریابید و دنیای زیبای خود را بسازید.

منبع: www.bibliotecapleyades.net

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید