پیام راهنمایان معنوی شما برای هفته آینده کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

راهنمایان معنوی تان چه پیغامی برای شما در هفته ی آتی به ارمغان آورده اند؟

راهنمایان معنوی ما، موجوداتی می باشند که به دقت انتخاب شده و کارشان این است که اطمینان حاصل کنند ما در مسیر زندگی مان باقی می مانیم. راهنمایان معنوی ، همانطور که خودمان هم به انجام این کار می پردازیم، موجب تکامل آگاهی مان گردند. به تصاویر بالا نگاه کنید و نمادی که دارای کشش انرژیک نسبت به آن هستید را انتخاب کنید. برای این منظور کافیست به هر یک از تصاویر خیره شوید و اگر انرژی آن را به خودتان نزدیک احساس کردید، انتخابش کنید. سپس به پیامی که راهنمایان معنوی تان می خواهند آن را به شما منتقل کنند، دسترسی پیدا کنید.


۱_ راهنمایان معنوی شما می گویند:

مواقعی وجود دارد که بهتر است اول صبر کنیم، به جمع آوری اطلاعات بیشتری بپردازیم و قبل از این که بخواهیم دست به کار شویم، از دیگران مشورت بخواهیم و نظر آنها را جویا شویم. اما اکنون یکی از آن مواقع نیست! توصیه ی راهنمای معنوی تان این است که کنش گرا باشید و دکمه ی شروع را فشار دهید.

شما قبلا هر کاری که ضروری بوده است را برای ماجراجویی خودتان انجام داده اید و چیزی که الان برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، این است که دست به عمل شوید. نیازی نیست زمان زیادی را صرف تفکر به این موضوع کنید که چه شرایطی در حال حاضر برایتان بهترین است. مقدمات نچینید. از این حالت خودتان خارج شوید و به صورت فیزیکی و واقعی شروع به گام برداشتن کنید.


۲_ راهنمایان معنوی شما می گویند:

 امروز زمان جشن گرفتن است. ما معمولا عادت داریم که تنها برای پیروزی ها و موفقیت های بزرگی که به دست می آوریم جشن بگیریم و موفقیت های به ظاهر کوچکی را که در یک روز به دست آورده ایم را نادیده می گیریم. شاید از امروز به بعد باید برای هر چیزی جشن بگیرید. شما می توانید برای دستاورد هرچند کوچک تان، شکرگزاری کنید. بخندید و یا در موردش به صحبت مشغول شوید. پس لطفا یک لحظه دست از کار بکشید و لحظه ی تحقق دستاوردهایتان را در آغوش بگیرید.

این کار ممکن است به سادگی جفت کردن جوراب هایتان پس از شسته شدن و یا تمام کردن وظایف تان قبل از پایان آن روز باشد. نکته این جاست که ما همیشه می خواهیم چیزهای بزرگی به ما اعطا شود. برای مثال، از خانه بیرون می آیید و ماشین تان را روشن می کنید و می بینید که خودروی شما به خوبی کار می کند. اما اگر خودروی شما روشن نشود، چالشی برایتان ایجاد خواهد شد، پس برای همین چیزهای کوچک هم در زندگی تان خوشحال باشید و به جشن بپردازید.


۳_ راهنمایان معنوی شما می گویند:

 از بدن خودتان مراقبت کنید و به قسمت هایی از بدنتان که به مراقبت نیاز دارند توجه ویژه ای معطوف دارید. بدن ما فراتر از آن چیزی است که از لحاظ جسمی می شناسیم. بدن ما به لحاظ عاطفی با ما ارتباط دارد. لوئیس هی، این موضوع را در کتاب خودش به نام “شما می توانید زندگی تان را التیام دهید” توضیح داده است؛ به جای نادیده گرفتن دردها و رنج های بدنمان، باید به آن ها توجه کرده و به احساسات آن قسمت از بدنمان گوش فرا دهیم.

برای مثال، اگر گوش درد دارید از خودتان بپرسید که اگر نخواهید چیزی را در جهان بشنوید و یا اگر به چیزی که دیگران سعی در انتقال آن به شما دارند گوش ندهید، چه اتفاقی می افتد و زندگی تان چگونه خواهد شد؟ همین امروز با بدن خودتان هماهنگ شوید. پس من به شما توصیه می کنم که به صدای بلند و رسای بدن خودتان گوش فرا دهید و با آن تعامل داشته باشید.


منبع: https://www.awakeningpeople.com/what-psychic-message-do-your-spirit-guides-have-for-you-at-this-time.html

نوشته‌های مشابه

16 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید