نیروی هوایی آمریکا هواپیمای گمشده اش را با کمک حس ششم پیدا کرد!

پروژه های فوق سری ارتش آمریکا

برای هزاران سال ما مسحور این ایده بوده ایم که انسان های عادی قادرند کارهای خارق العاده ای انجام دهند. ریشه ی این عقیده چه در فلسفه های باستانی باشد و چه نشأت گرفته از توانایی های خرق عادت راهبان شرقی، هنوز هم ما را مجذوب خود می کند. در ادبیات اسطوره ای متون متعددی مربوط به این موضوع وجود دارد. بالاخره دانشمندان نیز به این حیطه توجه کردند و پس از مطالعات و برنامه هایی که انجام شد، از لحاظ آماری نشان دادند که این پدیده ها حقیقت دارند.


پروژه ی دروازه ی ستاره ای

یکی از این پروژه ها برای آزمودن توانایی های خارق العاده انسان پروژه ی دروازه  ی ستاره ای (Star Gate Project) بود که توسط نیروی زمینی ایالات متحده، آژانس اطلاعات دفاعی و موسسه بین المللی SRI برای مطالعه ی توانایی های روحی به وجود آمد. انجام این برنامه دو دهه طول کشید و نتایج آن پس از اینکه تحقیقات خاتمه یافتند، از حالت محرمانه خارج شد. در دنیای ما از این گونه برنامه های مخفیانه بسیار وجود دارند. برای مثال، دولت آمریکا پانصد میلیون صفحه اسناد محرمانه در هر سال تولید می کند. حتی زمانی که برنامه ای منتشر می شود، منطقی ست فرض کنیم که اطلاعات بیشتری از عموم مردم پنهان شده است.


پروژه دید از راه دور

یکی از شاخه های پروژه ی دروازه ی ستاره ای، دیدن از راه بسیار دور بود که به معنای توانایی شخص برای توصیف مکانی ست که تا چند صد هزار کیلومتر دورتر از مکان فیزیکی او واقع است. پس از سال ها تحقیق و بررسی در آزمایشگاه های دولتی، اسناد بسیاری که مهر تایید بر این توانایی می زدند، تهیه شدند. این اسناد نشان  می دادند که اشخاص بسیاری قادر به دید از راه بسیار دور هستند. این تحقیق تا جایی پیش رفت که کارکنان CIA می توانستند بدون آشنایی قبلی این توانایی را از خود بروز دهند. (منبع)

این تحقیق به این دلیل پایه ریزی شد که CIA نگران تحقیقات جماهیر شوروی در مورد پدیده های روحی بود و اطلاعات ایالات متحده نشان می داد که آنها در چنین تحقیقاتی موفق بوده اند. (برای مطالعه بیشتر در مورد این تحقیقات، لینک های زیر را مشاهده کنید.)


دید از راه دور و هواپیمای گمشده در آفریقا

هواپیمای tu-22 روسی
A right front underside view of a Soviet Tu-22 Blinder bomber aircraft in flight. (Substandard image)

مسئولان آمریکایی که نگران شکاف تحقیقاتی خود با شوروی سابق بودند، تحقیق محتاطانه ای را در سال ۱۹۷۲ کلید زدند و طی ۲۳ سال، فعالانه مشغول تحقیقات فراطبیعی شدند. یکی از زیر مجموعه های این پروژه دید از راه دور بود و در این تحقیقات انسان هایی تربیت شدند که به دولت و ارتش در جمع آوری اطلاعات کمک می کردند. (منبع)

 جیمی کارتر، رئیس جمهور وقت امریکا به این مسئله اذعان داشت که CIA برای یافتن یک بمب افکن tu-22 شوروی با شخصی دارای قدرت های روحی مشاوره کرده است. بر اساس گزارش CNN او به دانشجویان دانشگاه Emory گفت که این هواپیما در زئیر سقوط کرده است. بر طبق گفته کارتر، خانم مورد گفتگو وارد خلسه شد و به ما مختصات جغرافیایی مکانی را داد، ما دوربین های ماهواره ای خود را بر آن نقطه متمرکز کردیم و هواپیما آنجا بود! (منبع)


راز رزماری

دکتر پل اسمیت یکی از شرکت کنندگان در پروژه ی  دروازه ی ستاره ای، در کتابش جزئیات بیشتری از این ماجرا را شرح می دهد: ” در مارس ۱۹۷۹، بانوی جوانی که در نیروی هوایی به نام رزماری اسمیت ثبت شده بود، نقشه ای از قاره آفریقا دریافت کرد. به او گفته شد یک بمب افکن TU-22 شوروی، جایی در این قاره سقوط کرده و آمریکا به شدت نیازمند کدهای فوق سری درون این هواپیماست. این خانم بقایای هواپیما را با وجود اینکه با شاخ و برگ درختان پوشانده شده بود، به دقت پیدا کرد. (منبع، ص. ۳۱)


کمربند سری مشتری

این ماجرا یکی از نمونه های متعدد موفقیت این برنامه بود. برای مثال، پیش از سفر ماهواره ی پایونیر۱۰ به مشتری، که برای اولین بار کمربند سیارکی دور مشتری را ثبت کرد، شخصی بنام اینگو سوان Ingo Swann توانست با موفقیت حلقه ای را دور مشتری توصیف کند که در آن زمان دانشمندان کاملاً از وجودش بی اطلاع بودند. این اتفاق دقیقاً پیش از پرتاب ماهواره ی پایونیر۱۰ توسط ناسا به وقوع پیوست و تایید کرد که که حقیقتاً چنین حلقه ای وجود دارد. (منبع)


به نظر شما این هیجان انگیز نیست؟ سوان به کارش با نوشتن در مورد ماه و سایر پدیده های عجیب در فضا ادامه داد و ما هنوز از آن ها آگاه نیستیم. از اینجا می توانید به کتاب های او دسترسی پیدا کنید.


Deep black programs

البته شایان ذکر است که علاوه براین پروژه های منتشر شده، پروژه هایی وجود دارند موسوم به برنامه های بودجه سیاه black budget project که کنگره ی آمریکا هیچ نظارتی روی آنها ندارد. از دید عموم این پروژه ها وجود ندارند اما قطعاً به صورت مخفیانه اجرا می شوند. به آنها برنامه های تاریک عمیق Deep black programs نیز گفته می شود. در سال ۱۹۹۷ یک نماینده سنا در مورد آنها گفت: “این پروژه ها به حدی حساس اند که از گزارش به کنگره معاف اند.” شما می توانید از اینجا در مورد آنها بیشتر بدانید.


حیاط خلوت آمریکا

وزیر دفاع سابق کانادا، پل هلیِر paul hellyer گفت: “بسیار مضحک است که آمریکا در جستجوی سلاح های کشتار جمعی جنگ به راه می اندازد، در حالی که بیشترین پیشرفت ها در این زمینه در حیاط خلوت خودش اتفاق می افتد. این قابل هضم نیست که ایالات متحده جنگ های پر هزینه ای برای ایجاد دمکراسی در عراق و افغانستان برپا می کند، در حالی که دیگر در کشور خودش خبری از دمکراسی نیست، جایی که تریلیون ها دلار، دقیقا منظورم هزاران میلیارد دلار است، صرف پروژه هایی می شود که کنگره و فرمانده ارتش هیچ اطلاعی از آنها ندارند.”

شخصاً ما فکر می کنیم این شرم آور است که چنین توانایی های مافوق انسان های عادی در مجتمع های نظامی مورد تحقیق قرار گرفته و آموزش داده می شوند. به امید روزی که این حیطه ها آزادانه و بدون هیچ پنهان کاری دسترس همگان قرار گیرند.

برای مشاهده لیست قابل دانلود از تحقیقاتی که در قرن ۲۱ام بروی پدیده های ماورایی انجام شده، اینجا را کلیک کنید.


منابع برای مطالعه بیشتر:

CIA-Initiated Remote Viewing Program at Stanford Research Institute

The Essential Guide To Remote Viewing. Paul H. Smith, PhD, Major, US Army, Ret.

۲۱st Century Intelligence -From Historic Past To High-Tech Horizons, The Intelligencer, Journal of U.S. Intelligence Studies, Volume 12, Number 1, Summer 2001.

Precognitive Remote Viewing In The Chicago AreaL A Replication Of The Stanford Experiment

نوشته‌های مشابه

11 دیدگاه

  1. سلام
    مقاله ی جالب و درعین حال موشکافانه همراه با مثال ، من رو به این فکر می بره چطور میشود کاری کرد که حس ششم را قوی و قوی تر کرد؟
    به مباحث قبلی راستمرد در سایت بر میگردم مراقبه های خوب شما رو میبینم
    به نظرم کسی که چاکرای ششم یا آجنای باز و متعادل داشته باشه، میتونه حس ششم خوبی داشته باشه
    اما این که چگونه و در چه جهتی ؟ اون رو به کار ببنده مهم است!
    از زحمات شما قبلا تشکر میکنم

  2. با سلام و تشکر
    انگار داشتم فیلم علمی و تخیلی نگاه میکردم وقتی این متن رو خوندم اما سریال فرنج رو دیدم و بر این باور رسیدم که انگار هرچی فیلم و سریال میسازند پست صحنه یک واقعیت پنهان باشه در این سریال هم مثل این متن بالا دقیقا به همچین تحقیقاتی اشاره داره
    ممنونم از پست بسیار جالبتون ??

  3. با تشکر. زمانی حدود ده سال پیش, چنین نوشته ها و افکاری را مخصوص مجلات یخصوصی می دانستم و قویا انها را محکوم می کردم. اما با توجه به مدارک مستدل که از ازمایشگاههای رژیم نازی المان هیتلری بیرون امد اگاه شده که دانشمندان چگونه می توانند شبیه سلاخ ها, به ازمایشات وحشیانه بروی سایر ادم ها, به تحقیقات در مورد جسم, روان و روح انسان بپردازند و درجات استقامت انها تحت فشارهای عجیب درعمق اب و بالای جو را اندازه گیری نمایند. متصورم اکنون انسان دانسته است که چقدر در مقابل انبوه مسائل و سوالات, کم میداند ولی جواب خواهد رسید…

دیدگاهتان را بنویسید