|

ویدئوی معرفی رویابینی آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!

ویدئوی معرفی رویابینی آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!

رویابینی شفاف یا رویای آگاهانه (به انگلیسی : Lucid Dream)به وضعتی اطلاق می‌شود که فرد در حین خواب دیدن آگاه می‌شود که دارد خواب می‌بیند و کنترل رویای خود را بدست می‌گیرد. همه پدیده‌هایی که با نام پرواز روح، برون فکنی روح، رویابینی آگاهی و حتی طی الارض در ایران شناخته می‌شوند به نوعی یا همین رویای شفاف هستند یا مرحله‌ای پیشرفته‌تر از همین پدیده.

 رویابینی

در عهد باستان نیز شمن ها و ساحران قبیله‌ای هم با استفاده از تکنیک‌هایی مشابه برای دریافت الهامات یا ارتباط با ارواح درگذشتگان از سفر در عالم رؤیاها بسیار بهره می‌برده‌اند. 

رویابینی در علوم ماورائی بسیار بااهمیت شمرده‌شده است تا حدی که عده‌ای شرط اولیهٔ ورود به عوالم باطنی را توانایی رویابینیدانسته‌اند. خبر خوب این است که این توانایی قابل آموختن و تمرین کردن است. در ویدئوی زیر به‌صورت فشرده تمام تمرین‌ها و اتفاقات این مسیر شرح داده‌شده است. هرچند به خاطر فشرده بودن مطالب ممکن است گاهی نیاز داشته باشید ویدئو را متوقف کنید و به چیزهایی که گفته‌شده است، بیندیشید.

نوشته‌های مشابه

26 دیدگاه

  1. این سفر توی ذهن اتفاق میفته ،اما تفاوتش با خیال پردازی چیه،من خیلی وقتا توی خوابم متوجه میشم که دارم خواب میبنم چون مثلا دارم پرواز میکنم یا از بلندی میفتم ،منظورم اینکه امتیاز مثبتش نسبت ب تخیل چیه؟

  2. من در یک شب 3 رویای اگاهانه و شفاف دیدم!!! که یکیشون به وضوح یک تعبیر درش دیده میشد. یکی از دوستان من در وضعیت روحی بدی قرار گرفته بود و من باید بهش کمک میکردم…… میشه لطفا راهنمایی کنید بایذ چیکار کنم برای کمک به اون….

  3. بسیار عالی بود.
    اون روش اخر واقعا سخته که مثلا غلط نزنی یا بدنتو نخارونی.
    راجب دفترچه رویا هم تجربه ای داشتم. 3 شب متوالی خواب هام رو یادداشت کردم. بعدش هم رویابینیم بیشتر شده بود و هم خواب هام رو بیشتر به یاد میاوردم.

  4. با تشکر. اگر ازالکل, مواد یا قرص مخدر, نشاط اور و با هر اسمی که دارد (به هر دلیلی) استفاده می کنید رویا بینی و قدرت شناسایی هدف سلب می شود چون در خواب نیستید بی هوشید. پس لازم است که انسان هوشیار باشد شام را زود (حداکثر 8 شب) میل کنید. رویا به سراغ شما خواهد امد. رویا در واقع فریاد ناخود اگاه شماست سایه ها در ناخوداگاه, توسط رویا می کوشند توجه به موضوعی که مرا رنج و ازار می دهد جلب نمایند (استاد رایت بهترین متخصص و راهنما در این زمینه اند).

دیدگاهتان را بنویسید