مراقبه شفای بدن
| |

مراقبه شفای بدن با انرژی حیاتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در مراقبه شفای بدن با انرژی حیاتی می توانید با کمک انرژی های شفابخش (پرانا یا چی ) موجود در اطراف خود به شفای دردها و ناراحتی های جسمی و روانی خود پرداخته و انرژی و میل به زندگی را دوباره درون خود بیابید.

از اینجا گوش کنید

لینک دانلود مراقبه شفای بدن


 سایر فایل های مراقبه و خود هیپنوتیزم را از صفحه فایل های خود هیپنوتیزم دریافت کنید. 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


نوشته‌های مشابه

26 دیدگاه

  1. سلام ادمین های محترم سایت راستمرد.
    منم از شما به خاطر ارائه رایگان این محصول ارزشمند تشکر میکنم. فکر کنم این محصول به کمک تلقین ما بتونه بیماری (ها) رو از DNA ریشه کن کنه. تا دیگه مریضی(ها) به ارث نرسه. درسته؟ اشکال نداره همزمان برای تمام بیماری ها استفاده به کار برده بشه یا باید تنها روی یک بیماری تمرکز کرد؟ من یک بیماری صعب العلاج مغزی دارم با چند بیماری و ضعف جسمی.
    با تشکر از شما دوستان و روناک عزیز که با صدای قشنگتون زحمت تهیه این فایل رو کشیدید.

  2. با سلام و عرض خدا قوت خدمت شما. سئوال بنده اینه که ایا خود هیپنوتیزم و تجسم خلاق می تونه در رسیدن به حضور در لحظه حال و سکوت ذهن به ما کمک کند? یعنی با تصویر سازی از خود در حالت حضور در لحظه حال می توان بهتر و سریع تر به این مهم دست یافت؟

  3. من سوال دارم، کسی میتونه راهنماییم کنه
    نورهایی (به صورت ریسه های متحرک نقره ای )که در حالت نرمال بدون اینکه به خورشید یا شی نورانی نگاه کرده باشید ببینیم، چی هست؟ همراهش چشم سومم سنگین میشه
    هرکسی یه چیزی به من گفته من گیج شدم؟ اگر کسی دقیق اطلاعات در این زمینه ها داره لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید