نشانه های فعال سازی بدن نورانی چیست؟

photo_2018-01-26_17-52-52

نشانه های فعال سازی بدن نورانی چیستند؟

 بدن نورانی همان کالبد اثیری شماست. این بدن در واقع سطح کاملی از آگاهی است. هنگامی که مقادیر بی حد و حصر آگاهی و عشق به درون روح و قلب شما وارد شوند، سوخت لازم برای بیداری این کالبد را تأمین خواهند کرد. شما اکنون در سطح سه بعدی جهان هستی قرار دارید، هنگامی که بدن نورانی شما بیدار و فعال می شود، ذهتان توانایی دست یابی به ابعاد بالاتر را پیدا می کند و چنین چیزی شما را با دنیایی جدید همراه با امکانات بی پایان آشنا می کند. این به منزله ی بیداری روحی شماست و بدین طریق افق های معنوی شما گسترش می یابد و قادر به انجام کارهایی می شوید که قبلا، تنها می توانستید رویای آن ها را ببینید. در ادامه، علائم فعال سازی بدن نورانی را که ممکن است در طول این فرآیند تجربه کنید به شما معرفی خواهم کرد:


“راه ها و نشانه های رسیدن به بیداری روحی” را از اینجا بخوانید.


  1. درد
    در ابتدای فعال سازی بدن نورانی، دردهای فیزیکی و ذهنی زیادی را تجربه می کنید. برخی از این دردها مربوط به برون ریزی های انرژیک هستند. گاهی ممکن است چنین دردهایی برای شما غیرقابل تحمل شوند. چندین تغییر ژنتیکی در طول این فعال سازی اتفاق می افتد. اطلاعات و کدهای جدید به برنامه ریزی مجدد “DNA” شما می پردازند. این می تواند به مصرف بسیار زیاد انرژی حیاتی شما منجر شود و از لحاظ انرژیک، شما را تخلیه کند. هنگامی که بدن نورانی شما شکل بگیرد، متوجه می شوید که همه ی این ها ارزشش را داشته است. به بدن نورانی به عنوان یک اکسیر جوانی فکر کنید. چنین چیزی می تواند موجب کند شدن روند پیری در شما شود و اینگونه می توانید در برابر دردهای فیزیکی و روانی که ممکن است در آینده شما به وجود بیایند، مقاومت کنید.


    “فایل صوتی مراقبه شفای بدن با انرژی حیاتی” را از اینجا دریافت کنید.


  2. غم و اندوه
    آغاز این بیداری، برای مدتی شما را در غم و اندوه به طور کامل غرق خواهد کرد. این حالت مانند انگلی به شما می چسبد و شما هم نمی توانید چرایی آن را درک کنید. برای ایجاد فضا برای شکوفایی بدن نورانی، شما باید خودتان را از تمام انرژی های منفی ای که از گذشته تاکنون به جمع آوری آن ها پرداخته اید، پاکسازی کنید و این هم همان چیزی است که اتفاق می افتد.


    جهت دریافت “بسته جامع حفاظت از انرژی های منفی” کلیک کنید.


  3. بی علاقگی به مادیات
    در ابتدای فعال سازی بدن نورانی ، احساس افسردگی به شما دست می دهد و قادر به یافتن معنایی در چیزهای دنیوی مانند شغل، پول و غیره نخواهید بود. شما به سمت مرحله ای از روشنگری معنوی در حال حرکت هستید و این موضوع ، شخصیت و ذهنیت شما را تغییر می دهد. بدن نورانی چشمان شما را به سمت و سوی واقعیت باز می کند. اگر اکنون در کاری گیر کرده اید که باعث می شود به شما احساس پوچی دست دهد؛ در نهایت این شجاعت را پیدا خواهید کرد تا آن کار را رها کنید.


    جهت دریافت “فایل صوتی سابلیمینال جذب ثروت و فراوانی” کلیک کنید.


  4. انزوای اجتماعی
    یکی از نشانه های معمول فعال سازی بدن نورانی، انزوای اجتماعی است. شما به تنهایی و ضای خالی برای رشد درونی تان نیاز مندید و دیگر به خانواده یا دوستانتان وابسته نیستید زیرا شروع به ارتعاش در سطح بالاتری خواهید کرد. در حین شکل گیری بدن نورانی، تمامی پیوندهای فرسوده و فرتوت قدیمی به موجب ایجاد فضا برای وابستگی های مثبت باید شکسته شوند و از بین بروند.


    مقاله مرتبط: “چگونه پیوندهای انرژیک روابط را قطع کنیم؟” 


  5. الگوهای خواب نامنظم
    به دلیل انجام گرفتن حجم کارهای عظیم پشت صحنه در طول تشکیل بدن نورانی، الگوهای خواب شما مختل خواهند شد. شما احساس می کنید موجی از دوسوگرایی ها و دوگانگی ها مانند یک کامیون با شما برخورد می کند. شادی و غم با یکدیگر مصادف می شوند و شما در مورد چرایی و چگونگی چنین احساساتی مردد خواهید شد. البته وهم و خیال و کابوس هم ممکن است برای شما اتفاق بیفتد.


    “فایل صوتی سابلیمینال رفع بی خوابی” را هم اکنون دریافت نمایید.


  6. احساس سبکی و شناور شدن
    فعال شدن کالبد اثیری، بایستی احساسی اثیری داشته باشد! فعال شدن جسم نورانی شما، احساسی توهم گونه به شما می بخشد که به اختلال در حواس شما پرداخته و این حس در شما ایجاد می شود که انگار پای شما دیگر زمین را لمس نمی کند. احساس می کنید که بین زمین و هوا معلق شده اید. چنین چیزی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد زیرا در طول فرآیند تشکیل بدن نورانی، شما، تمام بارها و انرژی های سنگین و منفی را که جمع کرده بودید رها خواهید کرد. این نور، بدن شما را ترک خواهد کرد و شما اصل ذات و روحتان را حس می کنید. به نظر می رسد دارای کالبدی آسمانی هستید که برای اوج گرفتن و سفر به سوی آسمان ها بسیار مشتاق است.


    “فایل صوتی رایگان خودهیپنوتیزم رهایی از بار مشکلات و وابستگی های منفی” را هم اکنون دریافت نمایید.


    علائم فعال سازی بدن نورانی که در بالا ذکر گردیدند، بسته به سطح بیداری روحی شما و مرتبه فعال سازی کالبد اثیری تان، ممکن است بسیار خفیف و یا سهمگین باشند. در هر صورت نباید نادیده گرفته شوند زیرا، به شما در درک شرایط تان و برخورد با آن کمک خواهند کرد.


منبع: spiritualunite.com

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. مغرور بدانی که نخورده ست ترا،
    تعجیل مکن هم بخورد دیر نشد
    این شتر جلوی خانه همه مینشیند، ولی هیچکس شخص مبتلا را درک نمیکند! از خانواده و نزدیکان تا کسانی که یکبار برخورد کنی، همه روبروت ایستادند و هر کسی نمکی به زخمت میپاشه! خیلی راحت میشه در این حالت دیگران رو شناخت و دید که چگونه انسانهایی هستند و پرهیز و اجتناب از هر کسی بناچار صورت میگیره!
    شاید بشه گفت دگردیسی اتفاق میافته!
    انگار اتفاقاتی که میوفته رو فقط تو میبینی، حتی نمیتونی به کسی بگی چون با گفتنش طرف مقابلت نسبت بهت دچار سوءتفاهم میشه و وضع بدتر میشه!
    درس انقدر تکرار میشه تا یادبگیری و هیچ ارفاق و کمکی بهت نمیشه! هر کسی باشه کم میاره و قالب تهی میکنه! انگار در برزخ هستی و موج منفی که از هر طرف فشار میاره! تموم راهها برات بسته میشه! البته یکنوع مصونیت همراهت هست که نمیگذاره آسیب جدی ببینی، مخصوصا” از دیگران! از در و دیوار بدون دلیل دشمنت میشن و… تو خود بخوان حدیث مفصل!

  2. جالب بود ! این نشانه هایی که ذکر کردید همه رو چندین سال پیش تجربه کرده بودم ولی ظاهرا این سالها در دور اسپیرالی روحم قرار گرفته بودم و چند ماه پیش دوباره به اون نقطه برگشتم ولی این کجا و آن کجا ا!!! سپاس از به یاد آوری و آگاهی ای که دادید ???

  3. وای خدا جونم.
    ممنونم از سایت راستمرد که علی رغم تبلیغات حجیم و سوء رسانه ها در مورد علایم انزوا و ضد اجتماعی بودن و کمی غیر طبیعی بودن، آنها را از نشانه های عمیق معنویت می دانید.
    شما اعتماد به نفس میدید.علی رغم رادیو تلویزیون و…..

دیدگاهتان را بنویسید