نحوه ذخیره انرژی در دان تین
|

نحوه ذخیره کردن انرژی در مرکز ثقل بدن + کلیپ تصویری

اگر شما هم به طور منظم به مراقبه یا یوگا و… می پردازید اما از پیشرفت خود راضی نیستید و حس میکنید تلاش هایتان موثر نیست احتمال دارد که به درستی در مورد کیمیاگری درونی و کار با انرژی های درونی آموزش ندیده اید و انرژی تولید شده رو در مخزن انرژی بدن (دان تین Dan tien) ذخیره نمی کنید.

برخلاف تصور عموم مراقبه یا تولید انرژی به‌تنهایی کافی نیست و اگر شما با تمرینی مشخص این انرژی را در خود ذخیره نکنید پس پایان یافتن تمرین، هنگامی که به  سراغ کارهای روزمره می‌روید این انرژی هدر می‌رود، درحالی‌که آگه نحوه کنترل و ذخیره‌سازی انرژی در دان تین را یاد بگیرید در مدت‌زمانی کوتاه چندین برابر پیشرفت خواهید کرد.
dantian

درصورتی‌که به منابع معتبر مکتوب یا استاد این رشته دسترسی دارید می‌توانید از نحوه‌ی ذخیره‌سازی انرژی در دان تین پایینی سؤال کنید. اما اگر به چنین منابعی دسترسی ندارید، می تونید کلیپ 7 دقیقه‌ای زیر را مشاهده کنید که من به‌صورت تصویری یکی از بهترین و مؤثرین روش‌ها را برای ذخیره انرژی توضیح داده‌ام.

دریافت ویدئو:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

 خرید مستقیم :

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

زمانی که بتوانید به خوبی انرژی را در بدن خود ذخیره کنید، برای انرژی درمانی، بیداری نیروهای درونی و کسب سایر موفقیت ها آماده اید.

در صورتی که به این مبحث علاقمندید مقاله شرح کیمیاگری درونی و بیرونی در چین باستان را نیز مطالعه کنید.

همچنین قویا توصیه می شود سعی کنید که تای چی را با راهنمای جامع زیر شروع به تمرین کنید:

نوشته‌های مشابه

67 دیدگاه

  1. تمرین عالی بود من امروز انجام دادم بعد از مراقبه و واقعا احساس میکردم که تمام انرژیم داره جمع میشه و همینطور که چشمانم رو بسته بودم تغییر رنگش رو به وضوح میدیدم.متشکرم از تمام مطالب عالی که درداخل سایت قرار میدین

  2. سلام
    بسیار عالی بود
    فقط یک مشکل
    وقتی خواستم ذخیره کنم فایل پرید و دیگر باز نشد
    برای باز شدن مجدد پیام می دهد که باید امتیاز بدهیم
    آیا برای دریافت هر فایل یک بار خرید یا دادن امتیاز کافی نیست ؟
    یعنی برای هر بار باز شدن بایدخرید مجدد انجام داد؟

    1. سلام همراه گرامی
      یکبارکه محصول روخریداری می کنید، داخل پروفایلتون ثبت میشه ولینک دانلودشم داخل پروفایلتون هست.
      اگرباامتیازخریداری کردید، برای دسترسی دوباره وارد پروفایلتون بشید بخش تاریخچه امتیازاتتون رو چک کنید.
      اگر باپرداخت مبلغ خریداری کردید دسترسی به این شکل هست:
      میتونید از منوی بالای سایت، بخش اعضا/سفارشات و دانلودهای من
      هر چیزی که سفارش دادید یا خریدید رو مشاهده کنید و فایلی که قبلا خریدین رو مجدد دانلود کنید.
      علاوه بر منوی بالا از این ادرس هم میتوانید به این صفحه دسترسی داشته باشید:

      https://rastmard.com/my-account

  3. سلام استاد
    کلیپ حضرتعالی را نگاه کردم بسیار جالب
    حال چند سوال استاد موللی در کلیپ رایگان خود یه تکنیک شبیه همین دان تین رو تو محیط اپارات گذاشته بود که در اون کلیپ . تذکرر داده بود که تصور کنید یه هوای ابی رنگی شما رو احاطه کرده و در هر دم هوای ابی رو وارد میشود …ایا تو تکنیک شما هم باید اینگونه باشه
    بعد حین ذخبره سازی انرژی ( همان 36ثانیه)از دم واز دم عمیق استفاده شود

  4. با درود خدمت شما
    یک سوال داشتم این فیلم برای کسانی که تمام چاکراهاشون باز هست موثره و میتوانند این انرژی را که از راههای از قبیل مراقبه بدست میاد را ذخیره کنند در دان تین یا برای کسانی هم که چاکراههای بسته دارند کار میکنه و میتوانند این انرژی را ذخیره کنند؟
    با سپاس

  5. استاد از شما خیلی خیلی ممنونم
    من حدود شیش ماه هست ک دارم مراقبه میکنم اما تا حالا دقت نکرده بودم ک بدن پس از یک یا دو ساعت اون حرارت و شادابی رو از دست میده
    فقط ی سوال اون راه عملی که تو کلیپ گفتین برام خیلی سخته هنگام مراقبه انجامش بدم چون تمام بدنم پس از نیم ساعت کلا بی حس میشه و اگه بدنمو تکون بدم تمرکزم رو از دست میدم اگه میشه راهنمایی کنید

  6. با سلام . ای کاس ما مسلمان ها هم مکتب اسلام را تبلیغ می کردیم . در قران فقط یک راه برای به ارامش رسیدن معرفی شده است . ان راه رایگان و بدون هیچ هزینه ای بدست می اید . ایه شریف قران که می فرماید :الا بذکرالله تطمئن القلوب : اگاه باشید که تنها با یاد خداوند دلها ارام می گیرد .ولی حیف و صد حیف که ما این دل را به هر چیز و ناچیزی می سپریم .

  7. سلام استاد
    نمیدونم من اشتباه فهمیدم یا خیر
    برای مردان وقتی گفتید یکبار در خلاف جهت ساعت دستتون رو در جهت ساعت میچرخوندید و زمانی که گفتید یکبار در جهت ساعت دستتون رو در خلاف جهت ساعت میچرخوندید.
    ممکنه اینو توضیح بدید?????

دیدگاهتان را بنویسید