نحوه ذخیره انرژی در دان تین
|

نحوه ذخیره کردن انرژی در مرکز ثقل بدن + کلیپ تصویری

اگر شما هم به طور منظم به مراقبه یا یوگا و… می پردازید اما از پیشرفت خود راضی نیستید و حس میکنید تلاش هایتان موثر نیست احتمال دارد که به درستی در مورد کیمیاگری درونی و کار با انرژی های درونی آموزش ندیده اید و انرژی تولید شده رو در مخزن انرژی بدن (دان تین Dan tien) ذخیره نمی کنید.

برخلاف تصور عموم مراقبه یا تولید انرژی به‌تنهایی کافی نیست و اگر شما با تمرینی مشخص این انرژی را در خود ذخیره نکنید پس پایان یافتن تمرین، هنگامی که به  سراغ کارهای روزمره می‌روید این انرژی هدر می‌رود، درحالی‌که آگه نحوه کنترل و ذخیره‌سازی انرژی در دان تین را یاد بگیرید در مدت‌زمانی کوتاه چندین برابر پیشرفت خواهید کرد.
dantian

درصورتی‌که به منابع معتبر مکتوب یا استاد این رشته دسترسی دارید می‌توانید از نحوه‌ی ذخیره‌سازی انرژی در دان تین پایینی سؤال کنید. اما اگر به چنین منابعی دسترسی ندارید، می تونید کلیپ 7 دقیقه‌ای زیر را مشاهده کنید که من به‌صورت تصویری یکی از بهترین و مؤثرین روش‌ها را برای ذخیره انرژی توضیح داده‌ام.

دریافت ویدئو:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

 خرید مستقیم :

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

زمانی که بتوانید به خوبی انرژی را در بدن خود ذخیره کنید، برای انرژی درمانی، بیداری نیروهای درونی و کسب سایر موفقیت ها آماده اید.

در صورتی که به این مبحث علاقمندید مقاله شرح کیمیاگری درونی و بیرونی در چین باستان را نیز مطالعه کنید.

همچنین قویا توصیه می شود سعی کنید که تای چی را با راهنمای جامع زیر شروع به تمرین کنید:

نوشته‌های مشابه

67 دیدگاه

  1. سلام و سپاس بابت مطلب مفید و کاربردی که ارائه فرمودید
    آیا استفاده از این تکنیک از نظر تعداد محدودیتی داره؟ و روزانه چند بار میشه پشت هم انجامش داد؟
    من همیشه حس میکردم انرژیم هرز میره الان یک بار انجام دادم احساس ارامش میکنم

  2. سلام و درود
    استاد ببخشید ولی تا اونجا که بنده مطلع هستم دست راست میشه یانگ به نشانه همان مردانگی
    از طرفی هم یک بار فرمودید خلاف عقربه ساعت بچرخونیم ولی چرخوندن شما خلاف نبود
    و سری بعد خلاف شد ! برای همین متوجه نشدم که سری اول این کارو کنیم یا سری دوم !
    و یک چیز مهم تر بنده وقتی چی کنگ کار میکردم استادم گفتن که برای دریافت انرژی فقط نیم ساعت مانده به طلوع آفتاب ونیم ساعت بعد از طلوع آفتاب به دلیل انرژی های مثبت و الهی ! البته تکنیکش با این تکنیک شما متفاوت بود .
    در مورد این هم توضیح بفرمایید ممنون میشم

    1. سلام
      بدن ما کلا در حال تولید و مصرف انرژی هست و کسانی ک چاکرا هاشون بازه و تو کار مراقبه و… هستن این انرژی رو حس میکنن و میتونن کنترلش هم کنن شما میتونی أین انرژی مفید رو به اطرافیان خود هدیه بدی ب دوستات یا هرکی ک این انرژی رو لازم داره
      این انرژی کمک می کنه ک وقتی کارهای روزمره رو انجام میدی زود خسته نشی و بازده کاریت بالا بره اگه انرژی بیشتری هم لازم شد از همون نقطه دانتی ین دریافت کن عین ی باتری زاپاس میمونه ، مثلا زیاد درس خوندی دیگه مغزت خسته شده میتونی روی اون نقطه تمرکز کنی و انرژی رو ازش بیاری ب مغزت و کلی کار های دیگه که یکم تمرکز و تمرین میخواد
      خداوند و فرشتگانش همیشه همراهت باد

  3. انرژی عظيم زمانی در من شکوفا و پدیدارگرديد که تمامی تکنيک ها ، متدها، کتاب ها ، استادان، و خود دروغين را به يکباره فرو ريختم و رها کردم و تنها يک چيز از کائنات دریافت کردم و آن صدای بود که ” حقيقت هيچ يک از تصورات تو نيست ”
    در رهايي، انرژی عظيمی پنهان است که با درک آن تغيير آنی در تمامی و کل ذهن من و تو بوجود خواهد آمد.

  4. با تشکر از کلیپ بسیار آموزنده و کاربردی شما
    سوالی داشتم در خصوص اينکه با وجود انرژی زياد در شما و اينکه انرژی را در دان تين خود ذخيره می نماييد چرا در هنگام صحبت از عدم آرامش و دل اطمينان نبودن از گفته های خودبرخوردار هستيد و همچنان ناآرام و دچار ترس و اضطراب زياد هستيد؟
    البته قصد من جسارت و توهين به شما انسان محترم نيست . بلکه با توجه به تجربه ام (15 سال در مديتيشن و هيپنوتيزم سريع و پيشرفته ، فرا روانشناسی و همچنين شناخت دقيق زبان بدن و امواج موجود در طنين صوت شما )چنين برداشتی از اين کلیپ کردم و اين سوال برايم پيش آمد.
    با تشکر از لطف شما

    1. با سلام خدمت دوست عزیز جناب مهدی خان
      بسیار خوشحالم که مدت زیادی را به مطالعه در این زمینه علوم روانشناسی و معنوی پرداخته اید ولی از جواب شما نسبت به کسی (جناب کاظم پور) که در این سایت زحمت بسیاری برای اموزش انسانها می کشند چند نکته را یاد اوریم فرمودید که بسیار سپاس دارم. اینکه خواندن حجم زیادی از کتاب بدون توجه به اگاهی که می دهند تعالی ان شعر مرحوم سپهری است که می گوید : “در چمن زار … را دیدم که کتاب حمل می کرد”.
      از رهایی فرمودید و فراموشی از خود, که “شعار” نیستند (مطابق فرموده خودتان) بلکه دست شستن از خودخواهی و نفس در عمل است و هنگامیکه نفس ناپدید می شود دیگر قضاوت, ممنوع و بی فایده است (تو بهتر میزنی, بستان بزن) این سایت برای تجربه شما, میدان عمل است یا علی… (البته بی در و پیکر نیست).
      در تفکرمن “توهین” نه شاخ دارد و نه دم. هرگاه من انسانی را به ناحق زیر سوال ببرم و به جای گوش کردن به حرف هایش و نقد انها, چیزی بگویم که چیزی گفته باشم. به ارتکاب عمل عبث توهین متهم هستم.
      در اخر معنای اسامی بردن دوره ها و سالهایی که در این زمیته, تلف فرموده اید را متوجه نشدم پس با اجازه سوال میکنم ایا شما با این علوم هم هویت گردیده و به انها مفتخرید یا اموزش دیدید که فردی مفید برای خود یا دیگران باشید؟ متصورم و امیدوارم اشتباه کرده باشم که از ان اطلاعت برای شناساندن خود به دیگران (که این منم= غرور) و مرعوب کردن دیگران استفاده می کنید که بسیار از انچه فکر می کردم دور و در جهت عکس است.
      در اینکه شما استادی شهیر و من یک بیسواد فقیر هستم تردیدی ندارم پس عفو فرمایید یا بفرمایید از انچه خوانده اید چه فرا گرفته اید که ما هم استفاده کنیم. ممنون.

    2. دوست من اگر براستی قصد کمک داشتی پیغام خصوصی میفزستادی نه اینکه دربوق خوذنمایی کنید
      (حسادت ،زیبایی را از درون و برون انسان میگیرد وکلام را تلخ وآزاردهنده میکند)
      خودم باورم نمیشه ولی جمله توی پرانتز مال خودمه. اما کاملا درسته

  5. سلام استاد کاظم پور

    ممنون بابت توضیحات شفافتون . خیلی خوب نحوه ذخیره انرژی رو در دانتین یاد گرفتم. من خیلی در طی روز انرژی از دست می دم. امیدوارم با این روش جلوی نشت انرژیم رو بگیرم.

    ممنون لطف بیکرانتون

  6. سلام ، توی نت جزوه هایی با عنوان تمرینات مانیه تیزم هست. این تمرینات یکی از راه های ذخیره انرژی در دان تین است؟
    سوال دوم ، چجوری میشد از این انرژی استفاده کرد؟ مثلا یه جا دیدم استاده از دور ضربه زد به شاگردش. از این انرژی میشد برای هیپنوتیزم کردن افراد هم استفاده کرد؟

    1. دقیقا نمی تونم بگم مرتبط هست یا نه چون اون جزوات رو ندیدم.
      ولی این تمرین، تمرین پایه کیمیاگری درونی یا تای چی هست. استفاده ازش منوط به کامل کردن تمارین سطوح بالاتر همین کیمیاگری درونی هست که هنوز فرصت نشده توی سایت ارائه بشه. شایدم نیاز باشه در اموزشگاه دوره مجزایی براش باز بشه چون مبحث خیلی گسترده ایه و منبع مشخصی هم نداره..

    1. دقیقا نمی دونم ممکنه مشکل از مرورگر و… باشه ولی بالای لینک نمایش کلیپ دانلودش هم هست روی اون کلیک کنید میرید به یه صفحه دیگه، توی اون صفحه میتونید کلیپ رو دانلود و از روی لپ تاپ یا گوشی تون مشاهده کنید

  7. سلام و روزتون بخیر…
    ممنون از زحماتتون ، کلیپ جالب و آموزنده بود ، اگر امکان داره یکم در باره اینکه چرا باید انرژی رو در دانتین ذخیره کرد و چه کاربردی داره میدید..؟ من تازه با مقوله دانتین آشنا شدم و اطلاعات زیادی در این رابطه ندارم…
    ممنون از شما..

    1. توی کلیپ مفصل شرح داده شده. کلا ذخیره گاه انرژی در بدن نقطه ای هست که چینی ها دان تین میگن و شما بعد از کاری که تولید انرژی کنه اعم از مراقبه و… باید این انرژی رو در دان تین ذخیره کنید وگرن اکثرش هدر میره و مثل اینه که اصلا مراقبه نکردید.

      1. هر دوش ممکنه در صورتی که جایی نیاز به آزاد سازی داشته باشه هم میتونه خودکار فعال بشه هم با تجسم ما آزاد میشه.
        در کل کلید ماجرا در نیروهای درونی اینه که انرژی چی از ذهن پیروی میکنه یعنی هر جا که ذهن متمرکز بشه چی هم به همون قسمت جاری میشه. طبیعتا هر چه ذهن متمرکز تر باشه توانایی انتقال انرژی بیشتری رو داره.

  8. سلام آقای کاظم پور من یک سوال داشتم و آن هم این است که آیا نامه نوشتن به فرشتگان درسته و جواب میدهد؟ با توجه به اینکه آنها موجوداتی از قسمت پایین منطقه ناآشکار بهشت (سوارگا ) واز سلسله مراتب کمترین موجودات ناآشکار مثبت هستند آیا انسانها میتوانند با آنها از طریق ضمیر ناهوشیار ارتباط برقرار کنند؟
    بعضا در بعضی از سایت و حتی در کتابهای کاترین پاندر هم آمده که به فرشتگان نامه بنویسید مثلا فرشته فراوانی ثروت (میکائیل و آریل)
    ممنون میشم که پاسخ بدهید

  9. خیلی ممنونم تمرین خوبی بود♥
    اگر براتون امکان داره روش های ذخیره چی در دانتین تحتانی با استفاده از تنفس ها و..
    و نحوه آزاد کردن انرژی دانتین و استفاده از اون رو هم آموزش بدید
    ممنون♥

    1. بله در برنامه آینده ام هست کیمیاگری درونی شامل گردش کهین و مهین انرژی ها، تصفیه انرژی، حرکتش و.. رو تا سطح قابل قبولی آموزش بدم.
      فقط یه کم زمان میبره. بهتره تا اون موقع تا جایی که میتونید انرژی ذخیره کنید و منتظر مراحل بعد باشید.‌.

دیدگاهتان را بنویسید