|

به این 6 مورد عادت کنید تا زندگی تان متحول شود!

برای بهبود خودتان از شش عادت زیر استفاده کنید

موفقیت زمانی اتفاق می افتد که مردم آنچه را که آموخته اند را به عادت های روزانه ای که موجب ایجاد کامیابی می شود، تبدیل کنند.

عادت های روزانه کلید موفقیت هستند.


هم اکنون بخوانید: “روش” بهانه ممنوع! ” برای خروج از رکود در زندگی و تحقق اهداف


 مردم هیچ کنترلی بر روی آب و هوا، سیاست های جهانی و یا شرایط مشابه آن ندارند. اما این ما هستیم که، خودمان، عادت هایمان، آداب و رسوم و روال زندگی مان را کنترل می کنیم.

همه ی عادت ها را می توان در چهار شالوده ی من، ما، انجام دادن و رخ دادن (بودن) طبقه بندی کرد.

عادت های “من” ذهنیت و هویت ما را بهبود می بخشد.

عادت های “ما” به ایجاد و اصلاح روابط می پردازد.

عادت های “انجام دادن” بر روی سلامتی و پول تمرکز دارند.

عادت های “رخ دادن” شامل تنظیم اهداف و مدیریت زمان است.

در ادامه می توان با برخی از موثرترین عادت های من آشنا شد:


فایل صوتی سابلیمینال: موفقیت و بهبود زندگی


1-از راست برانید!

اولین عادت صداقت است. دروغ را مطلقا ترک کنید و راستگو باشید و راه راست را بروید. تشخیص راه راست و چپ گاهی دشوار است اما شما راهی را برگزینید که در آن نور می بینید.


مقاله مرتبط: “راهنمای عملی اصول یافتن حقیقت در زندگی – تشخیص دروغ از راست


2-رها کنید.

داد زدن سر راننده های ترسناک ایده ی خوبی نیست. کسانی که به گذشت و رها کردن ها عادت دارند دوبرابر بیشتر از کسانی که چنین عادتی ندارند شاد و غنی تر خواهند بود. مشکلاتی که گذشته اند را رها کنید و به هیچ چیز نچسبید.


مقاله مفید: “باورهای هسته ای / ۹ قدم برای تغییر باورهای هسته ای قدیمی شما


3-از هیچ چیز بیزار نباشید.

در تجزیه و تحلیل فرکانس عبارت ها، “نگرانی بیش از حد” در رتبه اول بدترین عادت ها قرار گرفته است. تنفر در مقام دوم قرار دارد. عادت کنید تنفر را از خود بزدایید. هیچ چیزی مطلقا بد نیست. پس عادت انزجار یک عادت دروغین و ساخته باور غلط است.


مقاله مفید: “تفکر سیاه و سفید (همه یا هیچ): مکانیزم دفاعی که رابطه هایتان را خراب میکند


4-بخوانید.

افرادی که در طول یکسال به مطالعه ی 7 کتاب یا بیشتر از آن می پردازند، 122 درصد احتمال بیشتری برای میلیونر بودن شان وجود دارد. نسبت به آن هایی که تنها 3 کتاب یا کمتر می خوانند! البته از شوخی بگذریم، این یک واقعیت است که عادت به مطالعه حقیقتا دنیای شما را زیر و زبر خواهد کرد. بهتر است کتاب های مفید در تمام زمینه ها را در لیست خود بگنجانید.


5-محصل باشید.

فقدان تحصیلات و سواد به عنوان پشیمانی تمام وقت رتبه بندی شده است. کسانی که دارای درجات عالی تحصیلی هستند احتمال بیشتری برای ثروتمند بودنشان وجود دارد. کسانی که دارای مدرک تحصیلی هستند، در تمام رشته ها درآمد بیش از 50،000 دلار در سال دارند. البته این یک حقیقت ناگریز اجتماعی است. اما منظور ما از تحصیلات، مدرک گرایی نیست. بلکه منظور اینست که تا جایی که امکان دارد تحصیلات آکادمیک یا دست کم عادت به علم ورزی داشته باشید.


6-خودتان را بشناسید

خودشناسی را آخر آوردیم اما این اولین عادت الزامی برای خوشبختی است. زمانی را برای تنهایی خودتان برنامه ریزی کنید. کسانی که به این کار می پردازند، 51.8 درصد احتمال شادی بیشتر و 92.3 درصد احتمال بالا بودن سطح سواد و تحصیلات در آنها وجود دارد. عادت خودشناسی را تا آخرین روز عمرتان ترک نکنید و هر روز زمانی را به مراقبه و تعمق بپردازید.

منبع: www.success.com


همین امروز برای شرکت در دوره های خودسازی و خودشناسی راستمرد اقدام کنید:

http://Edu.rastmard.com

نوشته‌های مشابه

18 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید