طالع شخصی شما به هنگام همزمانی حیرت انگیز ماه آبی و ماه قرمز در دومین اَبَر ماه کامل (بهمن ماه 1396)

super full moon & red moon & blue moon

معمولا هر بار که اصطلاح “ماه آبی” را می شنوم، بلافاصله دو چیز به فکرم میرسد. اولی یادآور موسیقی کلاسیکی با همین نام است؛ دومی وصف یک شرایط خیلی نادر و بی همتاست که باید قدر آن را حسابی دانست! البته ماه آبی در واقع یک پدیده ی نجومی نادر است و قرار است در پایان ژانویه 2018 یعنی چهارشنبه یازدهم همین بهمن ماه رخ دهد؛ اما بنظر میرسد که یک رویداد قمری برای این ژانویه کافی نبوده؛ چراکه در این تاریخ شاهد همزمانی نادر سه پدیده ی حیرت انگیز قمری یعنی ماه آبی، ماه قرمز و اَبَر ماه کامل خواهیم بود. از نگاه ستاره شناسی و طالع بینی، هضم چنین پدیده ای دشوار و در عین حال محشر است! 

حتم دارم شما هم فکر می کنید که چنین رویداد نادر و شگفتی، قطعا معانی بسیاری برای مسافران زمین -این فضاپیمای غول پیکر- خواهد داشت. 


برای آشنایی کامل با این پدیده بخوانید: “همزمانی ماه آبی، ماه قرمز و ماه گرفتگی: چگونه ممکن است و چه اهمیتی برای ما دارد؟”


این همزمانی برای تمامی ساکنین زمین به منزله ی یک جابجایی فازی یا شیفت عظیم خواهد بود. تغییر در راه است و این موج غول آسا، دنیای شما را دگرگون خواهد کرد. انوار ماه در این پدیده ی تاریخی، تاریک ترین کردارها را از میان ظلمات و تیرگی ها بیرون خواهند کشید و نور آگاهی و آشکاری بر آنها خواهند تاباند. برای تمامی انسان ها، ماه کامل به تعبیر یک شروع دوباره است. ماه آبی، روی خوش سرنوشت را به انسان ها نشان خواهد داد و ماه قرمز، افسانه شخصی هر ذاتی را به او یادآور می شود. افکار خود را جمع کنید. اگر سرمای زمستان، احساسات یا منطق شما را به طور تک بعدی بر دنیایتان غالب ساخته، این سرما را با آتش انوار ماه درهم شکسته و آماده حضور این پدیده ی خارق العاده سما، در عالم خود باشید.


هم اکنون بخوانید: “5 راه استفاده از انرژی قوی ماه کامل”


در حالیکه این اتفاق استثنایی، بر اوضاع تمامی انسان ها تاثیرگذار است، هر یک از برج های دوازده گانه، مطابق با صور فلکی مربوط شان، طالع متفاوتی خواهند داشت. اگرچه این طالع بینی کلی ممکن است برای همگان یکسان نباشد اما برای بسیاری صدق می کند. کافیست طالع زودیاک مربوط به ماه تولد خود را بیابید:

♈️ حمل (Aries)_  فروردین ماه

آریز بزگوار؛ آیا روی یک پروژه مهم مشغول به کار هستید؟ برنامه یا کاری هست که در آن نیاز به خلاقیت دارید؟ در این ماه جرقه های خلاقیت به سراغ ذهن شما خواهند آمد و می توانید از ابتکار خود برای نوآفرینی بهره ببرید.

♉️ ثور (Taurus)_ اردیبهشت ماه

این پدیده می تواند باعث ایجاد تغییراتی بنیادی در نگاه شما تائورس گرانقدر، به زندگی و فلسفه آفرینش باشد. ممکن است وارد زندگی و دنیایی کاملا متفاوت با آنچه تاکنون تجربه کرده بودید شوید.

♊️ جوزا (Gemini)_ خرداد ماه

جوزا! آماده باشید تا در این همزمانی افراد دوروبرتان شما را سرگرم کنند. احتمالا کلی خبر و شایعه بشنوید و آدم های جدیدی به زندگیتان رفت و آمد کنند. برای پذیرش ارتعاشات متفاوت خود را آماده کنید.

♋️ سرطان  (Cancer)_ تیر ماه

جیب هایتان را چک کنید! سر و سامانی به اوضاع اقتصادی خود بدهید. در طی این همزمانی ، سرمایه کَنسر دچار تحول خواهد شد و احتمالا تغییرات مالی زیادی را پشت سر خواهد گذاشت.

♌️ اسد (Leo)_ مرداد ماه

ممکن است در این همزمانی ، شما احساس کنید که نگاه ها و توجهات معطوف شماست؛ خود را زیر ذره بین بیابید و حس کنید که اطرافیانتان مدام در امورتان دخالت می کنند. برای لئوی مقتدر بهترین کار است در این زمان اندکی بدنبال احساسات خود برود و یا نگاه تازه ای به خود بیندازد.

♍️ سنبله (Virgo)_ شهریور ماه

ویرگوی عزیز، این پدیده شما را به آشوب بی نظمی خواهد کشاند. شاید این همزمانی برایتان اندکی بیش از حد باشد. احتمالا در خود فرو خواهید رفت و برای مدتی از چشم ها پنهان می شوید. کنترل احساساتتان را از دست ندهید.

zodiac

♎️ میزان (Libra)_ مهر ماه

این همزمانی، هنگامه ی دوستی برای لیبراست. احتمالا در خلال این همزمانی، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد و یا اینکه خود را مشغول کمک رسانی به دوستان قدیمیتان می یابید.

♏️ عقرب (Scorpius)_ آبان ماه

انتظار تغییراتی را در شغل یا وجهه عمومی تان داشته باشید. اسکورپیوس در این همزمانی با دگرگونی اجتماعی همراه خواهد بود و احتمالا موقعیت مناسب تری خواهد یافت.

♐️ قوس (Sagittarius)_ آذر ماه

ساجیتاریوس عزیز شما به یک سفر خواهید رفت. علایق خاصی در شما بروز پیدا می کند و احتمالا بطور فی البداهه کارهای جدیدی را شروع می کنید.

♑️ جدی (Capricornus)_ دی ماه

این زمان، پیشنهاداتی به کاپریکورنوس خواهد شد. دقت داشته باشید تا پیشنهاداتی که به صلاحتان است را رد نکنید و پیشنهاداتی که ممکن است مسیرتان را بهم بزند بشناسید و از آنها دوری کنید.

♒️ دلو (Aquarius)_ بهمن ماه

آکواریوس، شما در این زمان بر روی دیگران تمرکز می کنید و احتمالا به روابط عاطفی خود سر و سامان خواهید بخشید. افراد مناسب خود را بشناسید و بر عشق متمرکز بمانید.

♓️ حوت (Pisces)_ اسفند ماه

خستگی را کنار بگذارید. این زمان برای پایسیس تحولی در عادات روزمره خواهد بود. هر چه تلاش می کنید نمیتوانید سحرخیز باشید؟ این پدیده در دگرگونی این عادات به کمک شما خواهد آمد.


دانلود فایل صوتی رایگان مراقبه ماه کامل


به یاد داشته باشید، طالع هایی که مطرح شدند، همزمانی پدیده های نادر قمری و هر پدیده ی دیگری (حتی جابه جایی آسمان ها و زمین!) به طور حتم در اوضاع و احوال شما بهبودی حاصل نخواهند کرد مگر آنکه خودتان بخواهید و قدمی در راه بهبود بردارید. اگر بدنبال خوشبختی یا آرزوهایتان هستید، از پدیده ی حاضر به نحو احسن استقبال کنید و با مراقبه و تعمق در درون و برون زندگی تان تحول ایجاد کنید؛ اما منتظر نباشید تا ماه بیاید و روزگارتان را زیر و زبر کند. 

https://rastmard.com/24389

نوشته‌های مشابه

21 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید