| |

چطور بیشترین نتیجه را از فایلهای صوتی خودهیپنوتیزم بگیریم (کلیپ تصویری)

دوستان خوب راستمردی

با توجه به استقبال فوق العاده شما از فایلهای صوتی خودهیپنوتیزم راستمرد و نظرات مثبت و موفقیت آمیز شما، بر آن شدم تا توضیحاتی تکمیلی برای نتیجه گیری هرچه بیشتر از این فایلها در اختیارتان قرار دهم. 


همچنین پیشنهاد میکنم جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


با امید به موفقیت های بیشتر و پی در پی شما درزندگی

تمامی فایلهای صوتی خودهیپنوتیزم راستمرد را از اینجا ببینید

نوشته‌های مشابه

25 دیدگاه

  1. درود بیکران
    من بعد جست و جوی فراوان در سایت ها با روش های مختلف و امتحان اونها پس از مدتها با سایت شما آشنا شدم….امیدوارم این تنوع طلبی باعث نشه از هدف اصلی که آرامش هست ف.اص.ل.ه بگیرم!
    برای روز اول خیلی دلگرم کننده هست مطالب سایت.
    سپاسگزارم!

  2. سلام روناک جون. خدایی خیلی سخته ما همینجوری وقت کم میاریم واسه مراقبه های روزانه. حداقل کارایی سابلیمینال باید این باشه هنگام مشغله ها گوش داده بشه و اثر خودشو بذاره. واسه این موسیقیا نشستن تو یه جای ثابت و حفظ تمرکز روی موسیقی یس کلام خیلی سخت و وقت گیره. نمیشه مرتب انجامش داد. کاش این تکنیک رو برای مشغله های روزمره یه مقدار تطبیق بدین تا کاربردی تر بشه

  3. با سلام و سپاس فراوان از دوست وارسته ام سرکار خانم روناک
    بدون تردید فایل های صوتی شما, زندگی افراد زیادی را دگرگون کرده است به نحوی که دریافته اند بسادگی فقط با پشتکار و استفاده مداوم می توانند ذهن خویش را برنامه ریزی نموده و با قانون جذب, تمام انرژی الهی در جهان را با خواسته های درست خویش هماهنگ و همسو نمایند. درود و برکت الهی بر شما.

  4. استاد بزرگوار…من هم به نوبت خودم نهایت سپاس و امتنان از شما برای تمام آموزشها و تعالیم تون دارم…براستی که آرامش امروزم را مدیون الطاف خدا و تعالیم جانبخش شما و آقا بهنام هستم…..با تمام وجود میگم سپاسگزارم…سپاسگزارم..سپاسگزارم..
    امیدوارم که در آینده شاهد کارهای پربارتر و علمی تر از شما باشم…

دیدگاهتان را بنویسید