کتاب جنگجوی صلحجو از دن میلمن

کتاب جنگجوی صلح جو اثر دن میلمن – ۵۰ امتیاز

جنگجوی صلح جو کتابی بر گرفته از تجربه واقعی یک ژیمناست جوان است که در اوج شهرت و افتخار و توانایی با استادی خردمند مواجه میشود که در پمپ بنزینی کار می کند. در آغاز به خاطر غرور جوانی و پیش داوری فکر میکند یک استاد نمی تواند در چنین مکانی باشد و آموزه های خود را نیمه کاره رها می کند. اما بعد از یک حادثه که او را زمینگیر میکند ناگزیر می شود که به اهداف و زندگی خود عمیقا نگاه کند و در نهایت دوباره به پیش استادش، سقراط، باز می گردد و خودشناسی و خودسازی را از سر میگیرد.

این کتاب حاوی عصاره بسیاری از آموزه هاست و بر مفاهیمی همچون شادی درونی، در زمان حال بودن، توجه به اهداف واقعی، رویابینی و… تاکید دارد. و همان طور که زندگی دن میلمن، ژیمناست صاحب نام، از ملاقات و مواجهه با این استاد دستخوش دگرگونی و تحول می شود، به همان صورت میلیون ها انسانی که این کتاب را مطالعه کرده اند دچار چنین تحولی شده اند.

ما نیز در راستمرد سعی کردیم این اثر که دیگر تجدید چاپ نمی شود را برای شما فراهم کنیم. امید به اینکه در جهت آگاهی بخشی و مسیر درونی تان شما را یاری کند.

دانلود با امتیاز: 

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۲۵.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

نوشته‌های مشابه

20 دیدگاه

    1. سلام
      من تست کردم فایل ها روی پرشین گیگ هستن که بدون مشکل هم باز میشه و هم دانلود. اما اگه برای شما باز نمیشه لطفا به ایمیل پشتیبانی یک ایمیل بزنید و دقیقا توضیح بدید در کدوم مرحله چه خطایی دریافت میکنید و ترجیحا یک اسکرین شات هم از خطای مورد نظر ضمیمه ایمیل کنید تا همکاران راهنمایی کنن
      ایمیل پشتیبانی: rastmard@yahoo.com

        1. درود
          برای باز شدن نباید از شما پسورد بخواد، پسورد برای کارای مدیریتی مثل ویرایش فایل هست. شاید نرم افزار مناسبی ندارید لطفا اخرین نسخه adobe acrobat reader رو نصب و از طریق اون سعی کنید فایل رو باز گنید یا روی گوشی و لپ تاپ دیگه هم امتجان کنید. اگر باز ارور داد لطفا توضیح بدید چکاری انجام میدید که ازتون پسورد میخواد تا بیشتر راهنمایی کنم..

دیدگاهتان را بنویسید