مهمترین ویژگی شخصیت شما چیست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


از تصویر بالا یک پر را انتخاب کنید. شماره پری را انتخاب کنید که به سمت رنگ آن کشیده می شوید و با تماشایش احساس بهتری دارید. سپس بخشی از مهمترین ویژگی های شخصیت خود را با توجه به انتخابتان مطالعه کنید.

ممکن است پری که انتخاب می کنید در دوره های مختلف زندگی تان متفاوت باشد. و این مربوط به سطوح مختلف رشد شخصیت و معنویت است:


پر شماره ۱_ نارنجی

رویاپردازی و تخیل با اهمیت ترین بخش شخصیت شما محسوب می شوند. شما رویاهای بزرگی در سر می پرورانید و تا زمانی که به اهدافتان نرسید، دست از تلاش برنمی دارید. ایده آل گرایی و کمال طلبی شما زبانزد است و برای همین است که انتظاراتتان از افراد و اهدافتان بسیار بالاست. همین باعث ناراحتی شما در اکثر مواقع می شود. زیرا همیشه همه چیز بر طبق انتظارات شما پیش نمیرود.

توصیه: تعادل داشته باشید و به زندگی واقعی هم بیندیشید. رویاهای عملی تری در سر بپرورانید. فراموش نکنید افرادی که بیش از حد در رویاهایشان زندگی میکنند، موفقیت زیادی در دنیای واقعی ندارند. عملگرا باشید و یکی یکی تصمیم هایتان را اجرا کنید.


پر شماره ی ۲_ بنفش

استعداد یادگیری بارزترین ویژگی شخصیت شماست. توانایی یادگیری چیزهای پیچیده بدون کوچکترین سختی، مردم را به حیرت می آورد. عطش شما برای یادگیری تمامی ندارد. همین امر بر زندگی و روابط شما تاثیر می گذارد. شما قادر به انجام تعهدات خود نسبت به عزیزان خود نیستید، زیرا یادگیری را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهید. 

توصیه: افرادی در زندگی شما وجود دارند که عشق و علاقه ی شما به یادگیری را درک کرده و شما را از هر طریقی حمایت می کنند، این افراد را از دست ندهید. فراموش نکنید در کنار رسیدن به اهدافتان، احساسات انسانی را هم درک کنید. در غیر اینصورت محکومید که از تنهایی رنج ببرید.


پر شماره ی۳_ زرد

انفجار کلمه ایست که در واقع شما را توصیف می کند. مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید. دیگران شما را شخصی با وظایف گوناگون می شناسند. از بیرون اینطور بنظر میرسد که انگار می خواهید همواره با پروژه های مختلف مشغول باشید. البته تمایلی به تکمیل هیچ کاری ندارید. صرفا مشغول بودن شما را راضی نگاه می دارد. همین که نمی توانید بر یک چیز متمرکز بمانید، به شما احساس گیجی و سردرگمی می دهد.

توصیه: هر چند وقت یک بار عمیقا به معنای زندگی خود بیندیشید و یک هدف و کار معنادار را انتخاب کنید. تا زمانی که آن را به پایان نرسانده اید دست از تلاش برندارید. مهم نیست که چه کارهای جذاب تری برای انجام دادن وجود داشته باشند. شما به کار خود بچسبید.


پر شماره ی ۴_ صورتی

بارزترین ویژگی شخصیت شما اتحاد و همدلی با دیگران است. شما با مردم خوب هستید. به آن ها احترام می گذارید. به دیگران یاری می رسانید و در پاسخ نیز از افراد زیادی کمک دریافت میکنید. بسیاری از مردم خواستار اینند که به تنهایی به اهداف خودشان برسند. اما شما دوست دارید دیگران را نیز در نیل به اهدافتان همراه خود کنید. شما دیگران را با هم متحد و یکی می کنید. زیرا می اندیشید که موفقیت دیگران، موفقیت شما خواهد بود.

توصیه: همدلی گاهی می تواند به ضرر شخص منجر شود. مراقب باشید که اسیر انرژی های منفی نشوید. خودتان را فدای دیگران نکنید. بدانید که همه انسان ها نیت قلبی شما را درک نمیکنند و گاهی لازم است که صرفا مسیرتان را تنها طی کنید.


پر شماره ی ۵_ مشکی

شخصیت شما با دو ویژگی خلاقیت و هنر گره خورده است. شما از مهارت های هنری فوق العاده ای برای بیان خود استفاده می کنید. نقاشی، نوشتن، حکاکی، موسیقی. مهم نیست چه هنری را انتخاب می کنید. شما می توانید اثری منحصر به فرد بسازید که سایرین را شگفت زده می کند.

توصیه: شما هدیه ای الهی دارید و باید به مهارت های خود باور و اعتماد داشته باشید. ممکن است تنبلی نقطه ضعفتان باشد. به یاد داشته باشید هنگامی که به خود و کارتان ایمان دارید، معجزه می آفرینید. اگر در زندگی خواهان موفقیت هستید؛ باور و اعتماد به خودتان دو وسیله ی ضروری هستند. اقدام کنید و هنر بیافرینید.


پر شماره ی ۶_ آبی

استقلال ویژگی شاخص شخصیت شماست. شما روی پای خود می ایستید. حتی آن زمان که نیاز به کمک دارید سعی می کنید کارها را به تنهایی انجام دهید. زیرا نمی خواهید دیگران را مسئول کنید و کارتان به دیگران تحمیل شود. اجازه نمی دهید کسی به شما کمک کند زیرا نمی خواهید دیگران تصور کنند که شما به آن ها مدیونید. از دروغ و دروغگو بیزارید. رک و راست هستید. افراد کمی اطرافتان دارید. اما همان ها، دوستان واقعی شما هستند. جامعه به شما اعتماد دارد و به شما احترام می گذارند.

توصیه: فراموش نکنید همیشه غار تنهایی نمی تواند مکان امنی باشد. گاهی به انسان ها عشق بورزید و در اجتماع به فعالیت بپردازید. معاشرت خود را گسترده تر کنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، رد نکنید. این تنها باعث دِین دار شدن شما نمیشود. بلکه منجر به ایجاد احساس همدلی و عشق میان شما و سایرین می گردد.


ترجمه از سحر همکار راستمرد

منبع:

https://www.spiritualunite.com/articles/know-the-secrets-of-your-personality-by-selecting-a-feather/


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

27 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید