مراقبه جمعی راستمرد برای ارتقاء سطح آگاهی

collective meditation

ماه کامل 20 اردیبهشت 96 (10 می 2017) فرصتی ست که نباید از دست بدهید!

این ماه کامل که در نشان عقرب قرار می گیرد در ماه مِی میلادی رخ می دهد، ماهی که به گفته ستاره شناسان زمان تغییری عظیم و ورود نور و ارتعاشاتی از آگاهی بالاتر برای ساخت زمینی نو و تحولی در بشریت است. در این ماه پیش بینی شده که چرخ تقدیر حرکت کرده و پس از دوره ای سردرگمی و بلاتکلیفی، همراه با ورود ارتعاشات بالایی از انرژی توسط کائنات به زمین، دوره ای جدید برای بسیاری از ما آغاز گردد. این دوره برای آنانی که در 18ماه گذشته مشکلات، تحولات و سردرگمی های زیادی را تجربه کردند و نمی دانستند چه کنند، به کجا روند یا چه تصمیمی بگیرند، ملموس تر خواهد بود.

این ماه بویژه برای رزم آوران نور و جویندگان معنوی زمانی ست که می توانند با کمک نور و شفافیت ایجاد شده به ارتقاء سطح آگاهی ، دریافت وظیفه معنوی، کشف هویت خویش، یافتن افسانه شخصی و بستن عهد و پیمانی جدید با خود و کائنات برای تحقق هدفشان بروی زمین بپردازند.

بطور خلاصه در این ماه دروازه ای از انرژی و فرصت ها بروی ما باز می شود که اگر خواهان افزایش سطح آگاهی و رشد درونی باشیم، قطعا یکی از بهترین زمان ها برای ما خواهد بود. اوج این انرژی در زمان ماه کامل اتفاق می افتد که همان 20 اردیبهشت می باشد. برای استفاده حداکثر از انرژی های این زمان طبق مراقبه های پیشین بصورت دسته جمعی در ساعت 22:30 به وقت ایران باهم به مراقبه خواهیم نشست.


برای انجام این مراقبه از ده دقیقه قبل شمعی سفید و عودی خوشبو روشن کنید و به آرام کردن ذهن و بدنتان بپردازید. به این طورت که ابتدا ده نفس خیلی عمیق بگیرید و به آرامی هرچه تمام تر آنرا با بازدم بیرون دهید تا ریه ها کاملا خالی شوند. پس از هر تنفس آرامشتان بیشتر می شود، فقط تمرکزتان را تنها بر تنفس تان نگهدارید و از غرق شدن در افکار و ذهنیات خود دوری کنید. همچنین می توانید از موزیکی آرامبخش کمک بگیرید یا با کمک قسمت اول فایل های صوتی من خود را ریلکس و وانهاده کنید.

پس از اینکه آرام گرفتید، ماه کامل را بالای سر خود تجسم کنید. ببینید که از دروازه ای عبور میکنید و پشت دروازه زیر نور ماه قرار می گیرید. انوار نقره ای ماه را بر تمام بدن خود احساس کنید و اجازه دهید تا شما را کاملا دربرگرفته و سبک کند. به مرور آنقدر سبک می شوید که مانند پَر به پرواز در می آیید وبه سوی ماه بسمت بالا حرکت می کنید. همانطور که بالاتر می روید، نوری پرقدرت برنگ سفید  پهنه چشمانتان و تمامی اطرافتان را فرا می گیرد. در اینجا افراد دیگری را همچون خود می بینید که همگی با رشته هایی نورانی بهم متصل هستید و از این راه با یکدیگر تبادل انرژی دارید. از طرفی همگی شما با منبع بزرگی از نور درخشان در بالای سر خود مرتبط هستید. از این منبع تا می توانید انرژی و نور دریافت کنید و با یکدیگر به اشتراک بگذارید. از این نور درخواست کنید آگاهی همگان افزایش یابد و صلح و آرامش بروی زمین و میان انسانها برقرار شود. از او بخواهید تا مسیر زندگی تان، وظیفه و افسانه شخصی تان را برایتان روشن کند. از او حفاظت، هدایت و حمایت طلب کنید. اگر چشم و گوش درونی تان باز باشد یا در اثر این انرژی باز شود،  تصاویر ونشانه هایی خواهید دید و شنید. می توانید تا هر زمان که مایل هستید در این وضعیت باقی بمانید و هروقت خواستید برگردید، از منبع نور، همراهان و راهنمایان خود تشکر کرده و از مسیری که رفتید به پایین بازگردید، از دروازه عبور کنید و کم کم به بدنتان برگردید. به آرامی دستها و پاهایتان را حرکت داده و وارد وضعیت معمول آگاهی خود شوید.

                                                                                             باشد که نور هدایت بر همه ما بتابد

meditation

نوشته‌های مشابه

21 دیدگاه

  1. میشه لطفا این مراقبه های گروهی رو بیشتر کنید؟
    مثلا هر ماه ، موقع ماه کامل این مراقبه رو ساعت 22:30 داشته باشیم. یعنی هر سال 12 بار. این خیلی بهتره تا اینکه هر 10 سال ، یکبار داشته باشیم….
    پس بیاید از الان شروع کنیم. هر ماه ، موقع ماه کامل این مراقبه رو انجام میدیم ساعت های 10 شب ، 5 بعد از ظهر و 2 ظهر.
    امیدوارم همه شرکت کنین هر کس شرکت کرد همین زیر کامنت بزاره.
    بازم خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون از اساتید راستمرد

  2. با سلام
    کلا مراقبه یعنی پاکسازی وجود
    تمام مراقبه ها به نوعی روی سیستم جسمی …روانی و روحی تاثیر گذارند
    بعد از مراقبه اگه برون ریزی اتفاق میفته دلیلش الودگی بدن انرژیایی ماست و این اتفاق خیلی هم خوبه
    بنا بر تجربه شخصی من ذهنتونو درگیر این جور اتفاقات نکنید …و در جریان مراقبه قرار بگیرید
    به مرور زمان پاکسازی شما کامل میشه و شما اماده میشید که بیداری کندالینی رو تجربه کنید
    هم بدن ..هم ذهن و هم احساسات باید کاملا پاکسازی بشه و مراقبه تنها راه این پاکسازی هستش ….موفق باشید ..خداوند عاشق شماست

  3. یک سوال در خصوص این مراقبه داشتم من بعد از اتمام مراقبه احساس فوق العاده ای داشتم اما با گذشت 1_2 روز بد خلق شدم و هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی روانی دچار خستگی و تنش عجیبی شدم که حتی تا چند روز ادامه داشت آیا این خستگی دلیل خاصی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید