قدرت روحی خود را براساس ماه تولدتان بشناسید

قدرت های درونی را با توجه به برج تولدتان تشخیص دهید

This-is-Your-Secret-Psychic-Power-According-to-Your-Zodiac-Signهم چنان که آگاهی ما تکامل پیدا می کند، از نیروهای ذهنی که هر کدام از ما دارا هستیم بیشتر آگاه می شویم. قدرت های روحی یا معنوی ما برحسب هر یک از برج های دایره البروج، می تواند متفاوت باشد؛ چرا که هر یک از اعضای برج های دوازده گانه نمای عظیمی از قدرت های درونی را برای ما آشکار می کنند. به محض این که با قدرت های روحی تان آشنایی بیشتری ییدا کنید، با باور قطعی و اعتماد به نفس بیشتری به پرورش آن خواهید پرداخت. هر چه بیشتر با این نیروها درگیری پیدا کنید، توانایی تان بیشتر خواهد شد. اکنون بگذارید تا نگاهی به خانه های دایره البروج انداخته و به کشف نیروهای روحی قدرتمندی که درون شما است بپردازیم.


https://rastmard.com/15672

پیشنهاد مکینیم ابتدا مقالات “توضیحاتی در باب برج ها و صور فلکی” و “سِیرهای قهقرایی و مشکلات اخیر زندگی” را از اینجا بخوانید.


برج حمل (از ۲۱ مارس تا ۱۹ آوریل)

“فروردین”

قدرت روحی شما در زمان مناسب، در جای درست قرار دارد. شما می توانید آدم های بحث برانگیز را بدون هیچ زحمتی و خیلی راحت تر از دیگران پیدا کنید. برای مثال هنگامی که به طور اتفاقی برای پیاده روی از خانه خود خارج شده اید ممکن است با گروهی از مردم مواجه شوید که توسط یک هنرمند سرگرم شده اند. در این حین شما متوجه می شوید که اکنون این هنرمند در حال پرورش استعدادش در مقابل خانواده و یا دوستانش است و بعدها معلوم می شود که استعداد این هنرمند تا جایی رشد می کند که در سال آینده بلیط های کنسرت او میلیون ها دلار به فروش خواهد رفت.


برج ثور (از ۲۰ آوریل تا ۲۰ می)

“اردیبهشت”

قدرت روحی شما مرز ها را حس می کند. به عنوان یک گاو نر؛ روح شما چنین درکی از مرز ها دارد. شما می دانید هنگامی که این مرز ها مورد تهاجم قرار گیرند، تنش ایجاد می شود. شما به راحتی متوجه می شوید که نباید از مرز های نامرئی که مردم بین خودشان و دیگران ایجاد کرده اند رد شد. هم چنین هنگامی که دیگران سعی می کنند از مرز های نامرئی که شما برای خودتان ایجاد کرده اید رد شوند، آگاه می شوید. وقتی که این اتفاق رخ دهد، شما از اینکه از بدتر شدن اوضاع پیشگیری کنید، نخواهید ترسید.


برج جوزا (از ۲۱ می تا ۲۱ جوئن)

“خرداد”

قدرت روحی شما در حال یافتن واژگان مناسب است. متولدین برج جوزا به گونه ای از پنج حس خود استفاده می کنند که دیگر نیازی به حس ششم نداشته باشند. به عنوان یک فرد متولد جوزا شما یک سخنران قوی هستید و دارای هنر استفاده از واژگان می باشید. مردم ممکن است از این استعداد شما شگفت زده شوند اما شما می دانید که راز کار در برج تولدتان قرار گرفته.

https://rastmard.com/12437


برج سرطان (از ۲۲ جوئن تا ۲۲ جولای)

“تیر”

قدرت روحی شما متکی به درون شماست. از آن جایی که این توانایی عاطفی را دارید که احساسات دیگران را متوجه شوید، اطلاع از آنچه که در حال رخ دادن است برای شما آسان تر خواهد بود. برای مثال هنگامی که با قلدری روبرو و درگیر می شوید که تنها قلدری کردن را بلد است، دیگران ممکن است این کار شما را لاف زدن و نقش بازی کردن تلقی کنند اما آن ها نمی دانند که این قدرت روحی تان است که به شما اعتماد به نفس می دهد.


بسته جامع اعتماد بنفس با تخفیف ویژه را هم اکنون دریافت کنید:

https://rastmard.com/product/etemad-be-nafs


برج اسد (از ۲۲ جولای تا ۲۲ آگوست)

“مرداد”

قدرت روحی شما در حال پیدا کردن دقیق ترین زمان بندی است. به عنوان یک شیر؛ قویا با ریتم زندگی و حیات در ارتباط هستید، لحظه به لحظه، روانی و انرژیک. شما دقیقا در زمان مناسب واکنش نشان می دهید، برای مثال می توانم بگویم که مهمانی ساعت ۶ بعد از ظهر شروع می شود اما شما ساعت ۹ در مهمانی حاضر می شوید، زمانی که تفریح واقعی تازه شروع شده است! همیشه تمایل دارید بدانید که چه زمانی باید سر برسید، چه زمانی باید صحبت کنید و کی باید اقدامی انجام دهید.


برج سنبله (از ۲۳ آگوست تا ۲۲ سپتامبر)

“شهریور”

شما این توانایی را دارید که پیشاپیش از امری آگاهی یابید یا حتی به طور صحیح امور را پیش بینی کنید. برای مثال حس روحیتان به شما می گوید که این ساختمان در سال بعدی خالی از سکنه خواهد ماند. این توانایی به شما امکان می دهد که به بهترین محله برای تشکیل خانواده نقل مکان کنید.


برج میزان (از ۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر)

“مهر”

قدرت روحی شما باعث می شود تا دیگران را خیلی بهتر از خودتان بشناسید. دارای توانایی درک دیگران هستید. می توانید انگیزه های دیگران را تشخیص دهید و از قدم بعدی آن ها آگاهی پیدا کنید. شما از این لحاظ مانند یک آینه هستید. متاسفانه در شناخت خودتان موفق نخواهید بود و حتی ممکن است که دستاورد های زندگیتان را هم نادیده بگیرید. هنگامی که کسی به شما نزدیک می شود، تمایل پیدا می کنید که حس ششم خود را از دست بدهید.


برج عقرب (از ۲۳ اکتبر تا ۲۱ نوامبر)

“آبان”

قدرت روحی شما در حال تصفیه ی لایه ی سطحیتان است. عمیقا مهربان هستید و به شدت حس هم دردی خود را ابراز می کنید. اما کلمات برای ابراز این ویژگی شما بسیار ضعیف هستند. هم چنین این توانایی را دارید که تلنگرکسی را که به دنبال عشق واقعی است را تشخیص دهید. هم چنین تواناییتان، شما را قادر می سازد تا امیال و هوس ها را شناسایی کنید و از آن ها روی گردانید. زمانی که شخصی علاقه ای واقعی به یکی از دوستانتان داشته باشد شما متوجه آن خواهید شد.

https://rastmard.com/15216


برج قوس (از ۲۲ نوامبر تا ۲۱ دسامبر)

“آذر”

قدرت روحی شما موفقیت را در بر خواهد گرفت. متولد برج قوس یک خوش بین داتی است. این توانایی به شما امکان می دهد که کجا به دنبال بهترین فرصت ها باشید. بعضی از مردم ممکن است برای موفقیت از چارت و نمودار استفاده کنند و یا حتی از مشاورین کمک بگیرند. اما شما هیچ احتیاجی به چنین مواردی ندارید چرا که شما می دانید که یا باید بر روی عشق، یا باید بر روی کسب و کارتان شرط ببندید. شما در دستیابی به موفقیت های زندگی، پیروز خواهید بود.

https://rastmard.com/15182


برج جدی (از ۲۲ دسامبر تا ۱۹ ژانویه)

“دی”

قدرت روحی شما سرعت را می شناسد. متولدین برج جدی می دانند چگونه با سرعت مناسب زندگی کنند برخلاف افراد دیگری که از این ویژگی برخوردار نمی باشند. شما می دانید که چه موقع زمان رشد فرا رسیده است حتی اگر سرنخ های آن برای شما آشکار نشده باشند. شما همیشه در مطلوب ترین زمان ممکن دست به تغییرات ریشه ای در زندگی تان می زنید. با نگه داشتن سرعت پایدار در زندگی تان شما به راحتی می توانید از نردبان موفقیت بالا بروید.


برج دلو (از ۲۰ ژانویه تا ۱۸ فوریه)

“بهمن”

قدرت روحی شما به کشف افکار دیگران می پردازد. قدرت روحیتان چیزی را که از دیگران می خواهد بدست می آورد و به طریقی که مد نظر شماست به آن رسیدگی می کند. به دلیل این که شما دارای توانایی خواندن افکار دیگران هستید برایتان دشوار نخواهد بود که با آن ها به گفتگو بپردازید. بدین طریق شما گفتگوهایتان را به گونه ای با آنان تنظیم می کنید که خواسته های شما تبدیل به خواسته های طرف مقابلتان گردد.


“تله پاتی و نشانه های ارتباط تله پاتیک میان افراد” را از اینجا بخوانید.


برج حوت (از ۲۰ فوریه تا ۲۰مارس)

“اسفند”

قدرت روحی شما منظره ی عظیم تری را مشاهده می کند؛ و در نهایت، از میان تمامی بروج دوازده گانه شما دارای پرقدرت ترین شرایط روحی هستید. به راحتی می توانید تصویر بزرگتری را مشاهده کنید.به نظرمی رسد که شما می دانید کجا باید دنبال قسمت های مهم پازل بگردید. از راه دیدگاه های قوی شما قادر خواهید بود تا از بعد علمی-تخیلی و ابعاد دیگر دیدن کنید. شما هستید که حقیقت بزرگتر را برای آن هایی که به این سیاره ی خاکی محدود شده اند به ارمغان می آورید.


۷ روش تقویت قدرت های روحی” را از اینجا بخوانید.

“۵ عادت غلط که در قدرت های روحی ما اختلال ایجاد می کند” را هم اکنون بخوانید.


مقاله مرتبط: “سیارات از منظر مکاتب ماورایی”


منبع: www.spiritualunite.com

نوشته‌های مشابه

17 دیدگاه

  1. چه جاااالب،
    من شهریوری هستم و گویا قدرتی منو از آینده برخی امور که برام اهمیت داره و ذهنم را درگیر میکنه اگاه میکنه، گااهی دقیقا نمیدونم به چه صورته و موضوع کمی برام مبهمه ولی با گذشت زمان برام روشن میشه، خیلی دوست دارم کامل آگاه شم ولی نمیدونم چطور

دیدگاهتان را بنویسید