۵ عادت غلط که در قدرت های روحی ما اختلال ایجاد می کنند

آیا می دانید چه عواملی در توانایی های روحی شما اختلال ایجاد می کنند؟

با من همراه باشید تا ۵ عامل شناخته شده ای را که توانایی های روحی انسان را مختل می کنند به شما معرفی کنم.

Untitled

هنگامی که صحبت در مورد قدرت‌های روحی و یا همان معنوی پیش می‌آید اکثر مردم تمامی توجه خود را به کارهایی که قادرند برای بالا بردن قدرت‌های روحی و معنوی‌شان انجام دهند متمرکز می‌کنند. اما بسیاری از اقداماتی که توسط مردم انجام می‌شود، موجب کند شدن این فرآیند می‌گردد. بیشتر افراد فراموش می‌کنند که قدرت‌های درونی، قدرت‌های روحی یا معنوی، نیاز به شخصیتی پذیرا، روحی قدرتمند و انسانی مقتدر دارند؛ بدین ترتیب بسیاری از افراد هستند که پا در این راه گذاشته اما فراموش می‌کنند که شخصیت خود را نیز ارتقا دهند.


 در ادامه ۵ نشانه را به شما معرفی می‌کنم که موجب انسداد در قدرت‌های روحی شما می‌شوند و مطمئنم از آن‌ها بی‌خبر هستید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی از این عوامل اجتناب کنید تا قدرت های روحی شما به طور طبیعی رشد کند.


۱-مصرف مواد سمی مانند سیگار، مواد مخدر، قهوه، الکل و شکر. اغلب مردم از چنین موادی سوءاستفاده به عمل می آورند.

 من اعتقاد دارم که حتی اگر اعتدال را هم در مصرف چنین مواردی رعایت کنید؛ در مرزی باریک‌بین عادت‌های ناسالم و رفتارهای پرخطر قرار می‌گیرید.

هنگامی که به اعتیاد می‌اندیشیم به خود اجازه می‌دهیم تا دلبستگی های عاطفی منفی به طور بالقوه‌ای به میدان انرژی ما بچسبند و باعث شوند تا انرژی ما نشست کند و سطح ارتعاشات و قدرت‌های روحی ما پایین آید. هرگز تحت تأثیر ذهنی که جوهره  آن تغییریافته است برای انجام اعمالی مانند مطالعه، مدیتیشن یا شفا دادن وارد حالت خلسه نشوید.


۲-مشارکت در داستان سرایی و گسترش شایعات در مورد مردم ارتعاشات ما را تیره می کنند.

هنگامی که ما سخنی منفی را در مورد دیگران به زبان می‌آوریم در واقع در حال آسیب رساندن به روح او هستیم. این فعالیتی با آگاهی اندک است.

با نسبت دادن کلمات بد و مضر به دیگری، ما با سهیم بودن در کلمات و احساساتی که دارای سطح اندیشه‌ای پایین‌تر متصل به دیگران هستند، از ارتقا سطح آگاهی خودمان جلوگیری می‌کنیم. باید از چنین مواردی دوری‌کنید. شما مجبور نیستید تا با سخنانتان به روح دیگری آسیب برسانید.

کلمات، انرژی هستند. احساسات، انرژی هستند. وجود آن ها در یک اتاق یا در یک محل متفاوت از ما هم دارای اثر مشابهی است. نتیجه کار، یکی است.


بخوانید: آیا ارتعاش بالا دارید یا پایین؟


۳-اجازه دادن به خود منفی برای سرکشی کردن قطعا پیشرفت شما را در نطفه خفه می کند.

صحبت من در اینجا در مورد سوءاستفاده ناخوشایند از قدرت‌های درونی ست. مانند جستجو در زندگی دیگران، تلاش برای استفاده از استعداد خود برای نفوذ بر دیگران، شکستن غرور و شخصیت دیگران، استفاده از قدرت‌های برتر خود برای برتری یافتن بر دیگران و امثال این‌ها است. گاهی ممکن است فراموش کنیم که انسان‌ها فارغ از قدرت‌هایی که ممکن است مثل شما داشته باشند یا خیر، منبع نور و عشق هستند و قدرت‌های شما عامل برتری شما بر دیگران نیست.


۴-عدم ایجاد یک محیط کاری امن و محافظت شده برای فعالیت های معنوی خود مانند مدیتیشن، خواندن و فرآیند شفا دادن.

 اگر ما این کار را انجام ندهیم و از نظر انرژیک پاکیزه نباشیم درب ورود انرژی‌های نامطلوب و منفی را باز گذاشته‌ایم و قدرت‌های روحی خود را از دست خواهیم داد.


۵-عدم مرزبندی و بی توجهی به محدودیت هایی که برای شما در نظر گرفته شده همیشه یک خطر محسوب می شود.

برای مثال انجام فرآیندهای معنوی در زمانی که شما خسته یا مریض هستید و یا حتی هنگامی که در یک محیط ناسالم از نظر عاطفی قرار دارید، قدرت‌های روحی شما را مسدود می‌کند.

برای ما مهم است هر زمانی که قصد داریم از لحاظ معنوی تأثیرپذیر باشیم صداقت را با خودمان رعایت کنیم و محدودیت‌هایمان را بشناسیم و مهم‌تر از همه حواسمان به خودمان باشد.


در پایان دوست دارم به شما بگویم که برای هر کدام از ما انسان های روی کره زمین، توسعه‌ی قدرت‌های روحی امکان‌پذیر و درعین‌حال بسیار سرگرم‌کننده و مهم است. باید بدانیم که این هدیه‌ای است که به ما داده‌شده است. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید بهتر است که در این زمینه مطالعه کنید و از اساتید این رشته بهره ببرید؛ اما بی‌گدار پا در این راه نگذارید. ابتدا شخصیت و روح خود را پذیرای این برتری نمایید.


https://rastmard.com/15672


منبع: www.awakeningpeople.com

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

    1. بررسی میکنم ولی احتمالش زیاد نیست چون افزونه مورد نظر مشکلات زیادی برای سایت بوجود آورده بود و به همین خاطر غیر فعال شد. تا موقعی که راه حلی براش پیدا کنیم میتونید ادرس مقاله رو از نوار بالای سایت کپی و در تلگرام پیست کنید

    1. سلام مورد۴یعنی اینکه اگریادتون بیادبعضی ازپدربزرگهاومادربزرگهای ماتوخونه یک جابرای نمازخوندن وعبادت کردن داشتند
      مورد۵هم یعنی .قتی کسالت جسمانی داری نمیتونی مثل وقتی که جسم سالمی داری عبادت ومراقبه انجام بدی.

    1. با سلام خدمت دوست گرامی و قدیمی. پاسخی که عرض می کنم طبعا نظر و تجربه من است و از جناب خیامی هم خواهشمندم نظر خود را به مشارکت گذرانند. گمان می کنم با توجه به فرهنگ رایج, همه ما با مفاهیمی مانند: خوب یا بد, زشت, ناخوشایند, افراطی, ولنگاری, بی مسئولیتی, سواستفاده,… و… اشنا و نسبت به انها حساس هستیم ولی گاهی “ذهن” که نمایشگر “نفس” ماست موضوع را پیچیده می کند, سپس با توجه به نقص های ما (بخصوص سایه ها که درون ماست و از ان ما, چیزی بر او پوشیده نیست) که همیشه تلاش کردیم از دیگران پنهانش کنیم تا هیچگاه نوری به ان تابیده نشود و در اختفا بماند, شورش می کند و سر به طغیان می گذارد. در نتیجه کلماتی که به انها اشاره شد و نشانی از رفتارهای غیر مسئولانه در محیط کار و جامعه می باشند (البته مطابق با عرف و فرهنگ رایج) را تفسیرهایی نا بهنجار نموده, ما را به نافرمانی از انها وا می دارد که گاه نتایج غمبار و غیرقابل تغییری, حاصل می شود. زحمات چندین ساله ما زیر پرسش رفته یا نابود می شود البته میدانم که میدانید لجبازی و مقاومت های منفی مقابل نفس, جواب نمی دهد در اینجاست که ما با پناه بردن به مراقبه و دعا خواندن, سعی می کنیم از شر نفس خویش در امان مانیم تا روزی معجزه “شفا” تحقق پذیرد. سپاس.

        1. سلام دوست گرامی. در مورد کارمای اجداد و کهن الگوها نمی توانم منکر باشم ولی معتقدم که باید روی همین چیزی که داریم سرمایه گذاری کنیم والا توجیه مناسبی ویژه نفس برای فرار از معنویات می شود. از سویی در دو سطر اخر, مطلب مهمی بیان داشتید متصورم که به شکل طبیعی میل انسانها به سوی نفسانیات است ولی اتفاقی می افتد که من بامطالعه یا یک تجربه روحانی متوجه می شوم مسیر قبلی ام نادرست بوده و بناچار بایستی راهی معنوی در پیش گیرم. متصورم تازه مقاومت ذهن (نفس) شروع می شود و خاتمه ان بصورت مثبت و مفید, تمرین همراه با پشتکار در دعا و مراقبه به همراه خدمت بلاعوض است. موفق باشید.

  1. سلام وقت بخیرممنونم که مقاله ای به زبان ساده وبسیارقشنگ فکراندازفرستادین یک سوال دارم ازتون!
    قهوه چرامضره درصورتی که کارایی ذهن رومیبره بالا وکافیین هم که داخلش هست داخل چایی وجودداره وعلم پزشکی ثابت کرده است که،کافیین هشیاری رابالابرده وازقلب محافظت میکند
    راجع به شکرهم به نظرمن بایدتعادل رارعایت کرد چون نمیتوان شیرینی جات استفاده نکردمثلاخرماوعسل طبیعی زرین رامیتوان جایگزین کردوبرای سیگاروموادمخدربایدبگم که هردوکاملامضرنداما تنباکوی طبیعی وفرآوری نشده میتواندبه طورکلی استفاده بشه.
    البته کسی که ازنظرمعنوی رشدکرده باشه برای درمان دردهاومشکلات روحی به شمت دودودم نمیره.
    راجع به فضولی وغیبت وتلاش برای برتری بردیگران این موارددراسلام حرام ومکروه شمرده میشوند.
    خیلی زیادمیشه اگه بخوام توضیح بیشتریدم اینهاتجربیات خودمن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید