فرشتگان – نحوه ارتباط گیری و مشخصات آنها

ANGELS

بشر همواره از دوران باستان به موجودات الهی خیرخواهی اعتقاد داشته که در شرایط سخت به اون کمک می کنند و او را در مسیر پر پیچ و خم زندگی راهنمایی و یاری میکنند. برای آشنایی با تاریخچه باور به فرشتگان در افسانه ها، ادیان، فلسفه و تجربیات پس از مرگ به مقاله زیر رجوع کنید.

فرشتگان _ ملاقات با راهنمایان، نگهبانان و پیام رسان های معنوی انسان ها

با بوجود آمدن علاقه بین مخاطبان ایرانی برای کمک گرفتن از فرشتگان، در راستمرد بر این شدیم که مجموعه مراقبه های منسجمی برای ارتباط با فرشتگان، همراه با توانایی ها و قدرت های هر یک به شما ارائه دهیم. امید به اینکه این مراقبه ها مرجع معتبری برای برقراری ارتباط و بهبود زندگی شما در همه سطوح باشند.

پیش نیاز:

تلاش برای ارتباط گیری با فرشتگان بدون کار کردن بروی قدرت تمرکز و مدیتیشن، درست مثل تلاش برای ساختن دیواری آجری بدون ملات کاری، عبث و بی فایده است. پس کسانی که قصد چنین کاری را دارند پیش از مراقبه اصلی باید به اندازه کافی در مراقبه و تمرکز تبحر یافته باشند. توصیه می شود اگر در این زمینه تخصص ندارید ابتدا باکمک دوره مراقبه و تمرکز راستمرد یا دوره های مشابه، توانایی تمرکز خود را بالا ببرید و سپس مراقبه هایی که در این بخش می آیند را گوش کنید.

meditation

فرشتگان در چه زمینه هایی به من کمک میکنند:

فرشتگان بر اساس خصوصیات، روز و سیاره ای که با آن مرتبط هستند هر کدام در یک سری از حیطه ها و مجموعا در تمام حیطه ها به شما کمک می کنند اما کمک آنها با چیزی که امروزه به فرشتگان نسبت داده می شود قدری متفاوت است. تاکید اصلی فرشتگان بر رشد و پیشرفت درونی شماست تا به نقطه ای برسید که بتوانید به خواسته تان دست یابید. مثلا اگر شما از فرشته مخصوص فراوانی، ثروت و پول فراوان بخواهید به جای اینکه مستقیما این چیزها را به شما بدهد خصوصیات و صفاتی را در شما یا اطرافیانتان پرورش می دهد که بتوانید با آنها ثروت را به خود جذب کنید. به این شکل کمک آنها ماندگار و تغییر درونی شما همیشگی خواهد بود.

پس زمانی که میخواهید با فرشته ای ارتباط بگیرید فراموش نکنید که شما درحال ارتباط گیری با یک معلم روحی هستید که هدفش رشد دادن و بالا بردن درک و آگاهی شماست نه صرفا بر آورده کردن خواسته ها و هوس های مادی تان.

آیا هر وقت فرشته ای را صدا کنم به سمتم می آید ؟ بهترین راه ارتباط گیری با فرشتگان چیست:

عده ای از نامه نگاری و عده ای دیگر از مراقبه و مدیتیشن برای برقراری Angels and Spirit Guides assistارتباط با فرشتگان استفاده می کنند. در متون دینی هم دعاهایی برای این منظور وجود دارد. هر چند هیچ کدام این راهها را نمی توان نفی کرد اما هر چقدر کار شما مفصل تر باشد و انرژی بیشتری برای آن بگذارید، از نظر فرشته قصد شما جدی تر است و احتمال اینکه پاسخی دریافت کنید بیشتر می شود. معمولا ارتباط با فرشتگان از چهار طریق اتفاق می افتد: 1. خواب و رویا 2. روشن بینی و تجسم فعال (این روشها را می توانید در دوره های ارتباط با استاد درون و دوره یونگ یاد بگیرید) 3. مراقبه های ویژه 4. حوادث خاص در زندگی.

در زمان ارتباط گیری، خود فرشته می تواند حضور پیدا کند یا یکی از زیردستانش که همسطح ارتعاشات شماست را برای گوش کردن به درخواستتان بفرستد.  ارتباط گیری به انواع مختلفی می تواند صورت گیرد:

دیدن نوری عظیم

استشمام عطری خوشبو

تغییر در فضا و ارتعاشات اطراف

شنیدن صدا

دیدن تصاویری مبهم یا واضح از فرشته

درک حضور فرشته به شیوه ای درونی و شهودی

هر چند مواردی هم وجود دارد که به درخواست شما هیچ پاسخی داده نمی شود. در این موارد باید بررسی کنید ببینید ایراد کار در کجا بوده؟ آیا نیت درستی داشته اید؟ آیا موضوع را به قدر کافی جدی گرفته اید؟ همین طور در زمان باستان، قبل از مراقبه های فرشتگان، فرد معمولا چند روز ارتباط بیرونی اش را کم می کرد و به خوردن غذاهای ساده و گیاهی و دعا و مراقبه اکتفا می کرد تا از نظر ذهنی و روحی در سطح مناسبی برای این ارتباط قرار بگیرد.

لیست فرشتگان – مشخصات و حیطه توانایی های هر یک:

برای دریافت فایل صوتی رایگان مراقبه با هر فرشته روی نام او کلیک کنید.

اسم

فرشته

روز عدد رنگ شمع عود گیاه فلز یا

کریستال

توانایی ها و حیطه کمک رسانی
Michael

میکائیل

یکشنبه 6 زرد

طلایی

زرد صندل سرخ کندر/

زعفران

طلا

عقیق و سنگهای زرد

قدرت- تقویت توانایی ها- موفقیت- حفاظت- شهامت- غلبه بر ترس ها
Gabriel

گابریل

دوشنبه 9 نقره ای سفید/

نقره ای/

بنفش

یاسمن/

گلهای خوشبو

یاس نقره

مروارید

کوارتز شفاف آمتیس

باروری- نیروی جنسی- پرورش فرزندان خوب- تقویت شهود و نیروهای درونی- رویابینی- خلاقیت-وضوح برای تصمیم گیری
Raphael

رافائیل

چهارشنبه 8 نارنجی نارنجی دارچین ارکیده عقیق و سنگهای نارنجی شفابخشی و درمان- اعتیاد- خرد- زبان و ارتباطات- تحصیل- سفر- تجارت
Sachiel

ساچیل

پنجشنبه 4 آبی آبی زعفران زعفران لاجورد و سنگهای آبی عفو و بخشش- ثروت و فراوانی- کار و شغل- سرمایه گذاری- شهرت- بهبود و پیشرفت
Samael

سامائیل

سه شنبه 5 قرمز قرمز صندل سرخ فلفل یاقوت و سنگهای قرمز ازدواج- ورزش و کارهای بدنی- قوای بدنی- مبارزه و پیروزی در رقابتها- دور کردن انرژیهای منفی
Anael

آنائیل

جمعه 7 سبز سبز نعنا رز زمرد و سنگهای سبز عشق- دوستی- هنر- خلاقیت- امنیت- لذت
Cassiel

کاسیل

شنبه 3 قرمز تیره قهوه ای سرو/

درختان جنگلی

زیره یاقوت کبود/کهربا

عقیق

تسویه بدهی و کارما- کشاورزی- قضاوت وکارهای حقوقی- نظم- ثبات
Uriel

اورئیل

هرروز 10 زیتونی خاکی زیتونی

کرِم

هر عود خوشبو زنبق انواع سنگها و کریستالها صلح و آرامش- طبیعت- حل مشکلات دنیوی- کنترل احساسات منفی و استرس

برای ارتباط گیری موفق با فرشتگان پیشنهاد میکنیم مراقبه هر فرشته در روز مخصوص به او (توانایی های هر فرشته در روزی که بر آن حاکم است قدرت بیشتری دارد)، با کمک گرفتن از عدد، رنگ، فلز یا کریستال و گیاه مخصوص به او صورت گیرد. همچنین بعنوان هدیه و پیشکش به فرشته هرروز، روشن کردن شمع و عود ویژه او هنگام مراقبه پیشنهاد می شود.

مراقبه های مخصوص رایگان 7 روز هفته با فرشتگان الهی را از اینجا گوش کنید.

نوشته‌های مشابه

38 دیدگاه

  1. توی یک کتاب خوانده بودم.
    ﺷﮑﻞ و ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟
    اﯾﻦ ﺳﻮاﻟﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ھﻤﯿﺸﻪ از ﻣﻦ )دﮐﺘﺮ وﯾﺮﭼﻮ (ﭘﺮﺳﯿﺪه ﻣﯽ ﺷﻮد .وﻗﺘـﯽ ﺑﭽﻪ ﺑﻮدم ﻓﺮﺷﺘﻪ ھﺎ را ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﻼﻟﻮ ﻧﻮرھﺎی رﻧﮕﯽ و ﺳﻔﯿﺪ ﻣﯽ دﯾﺪم و ھﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐـﻪ رﺷﺪ ﮐﺮدم و ﺑﯿﻨﺶ ﻣـﻦ اﺻـﻼح ﺷـﺪ، ﺷـﮑﻞ و ﻓـﺮم واﻗﻌـﯽ آﻧﮫـﺎ را دﯾـﺪم .در ﺣـﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن را در اطﺮاف ھﻤﻪ ی اﻓﺮاد و ھـﺮ ﻣﮑـﺎﻧﯽ ﮐـﻪ ﻣـﯽ روم، ﻣـﯽ ﺑﯿـﻨﻢ . زﯾﺒﺎﯾﯽ ﺧﺎرق اﻟﻌـﺎده ی آﻧﮫـﺎ ﻧﻔـﺲ را در ﺳـﯿﻨﻪ ﺣـﺒﺲ ﻣـﯽ ﮐﻨـﺪ و اﺣﺘـﺮام ﺑﺮاﻧﮕﯿـﺰ اﺳﺖ . ﻓﺮﺷﺘﻪ ھﺎ )در ﻓﺮم ﺗﻤﺜﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ اﻧﺴـﺎن (ﻧﯿﻤـﻪ ﺷـﻔﺎف ھﺴـﺘﻨﺪ .آﻧﮫـﺎ رﻧﮓ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻧﮋاد ﺧﺎﺻﯽ را در ﺑﺪن، ﭼﺸﻢ ھـﺎ و ﯾـﺎ ﻣﻮھـﺎی ﺧـﻮد ﻧﺪارﻧـﺪ .آﻧﮫـﺎ ﺑـﺮ اﺳﺎس اﻧﺮژی ھﺎی ﺧﻮد، ﺑﻪ رﻧـﮓ ھـﺎی ﻣﺘﻔـﺎوت ﻣـﯽ درﺧﺸـﻨﺪ .ﻟﺒـﺎس ھـﺎی آﻧﮫـﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺣﺮﯾﺮ ﺷﯿﺮی رﻧﮓ اﺳﺖ . ﻓﺮﺷﺘﻪ ھﺎ ﺑﺎل ھﺎی ﻗﻮ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﻠﻨﺪ دارﻧﺪ ھﺮﭼﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﺎﮐﻨﻮن ﻧﺪﯾـﺪه ام ﮐـﻪ ﺑـﺮای ﭘﺮواز، ﺑﺎل ﺑﺰﻧﻨﺪ .ھﻨﺮﻣﻨﺪاﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺮای اوﻟﯿﻦ ﺑـﺎر ﺗﺼـﻮﯾﺮ ﻓﺮﺷـﺘﻪ ھـﺎ را ﺗﺮﺳـﯿﻢ ﮐـﺮده اﻧﺪ، درﺧﺸﺶ وﺟﻮدی ھﺎﻟـﻪ ی آﻧﮫـﺎ را ﺑـﺎ ﺑـﺎل، اﺷـﺘﺒﺎه ﮔﺮﻓﺘـﻪ اﻧـﺪ .اﯾـﻦ ﻣﻄﻠـﺐ را ﻓﺮﺷﺘﻪ ھﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﭘﯿـﺎم دادﻧـﺪ .اﮐﻨـﻮن ﻣـﺎ ﻓﺮﺷـﺘﮕﺎن را ﺷـﺒﯿﻪ آن ﻧﻘﺎﺷـﯽ ھـﺎ ﻣـﯽ ﭘﻨﺪارﯾﻢ و آﻧﮫﺎ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ھﻤﯿﻦ دﻟﯿﻞ، اﻏﻠﺐ ﺧﻮدﺷﺎن را ﺑﻪ اﯾﻦ ﺷﮑﻞ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻧﺸﺎن ﻣـﯽ دھﻨﺪ. ﻓﺮﺷﺘﻪ ھﺎ ھﻢ )در ﻓﺮم ﺗﻤﺜﻞ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ اﻧﺴﺎن (ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻧﺴﺎن ھﺎ ﺷـﮑﻞ و اﻧﺪازه ﻣﺘﻔﺎوت دارﻧﺪ و اﯾﻦ ﻋﺠﯿﺐ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ اﺑﺮﻓﺮﺷﺘﻪ ھﺎ، رﺷﯿﺪﺗﺮﯾﻦ و ﺑﺰرگ ﺗـﺮﯾﻦ

    ﻓﺮﺷـﺘﻪ ھـﺎ ﺑﺎﺷـﻨﺪ .ﮐﺮوﺑﯿـﺎن، ﺷـﺒﯿﻪ ﺑﭽـﻪ ھـﺎی ﮐـﻮﭼﮑﯽ ھﺴـﺘﻨﺪ ﮐـﻪ ﺑـﺎل دارﻧــﺪ . ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﻧﮕﮫﺒﺎن ﺣﺪود ﻧﻮد ﺗﺎ ﺻﺪ و ﺑﯿﺴﺖ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻣﺘﺮ ﻗﺪ دارﻧﺪ. ﻓﺮﺷــﺘﮕﺎن ﺑــﺮ روی طــﻮل ﻣــﻮج ھــﺎﯾﯽ ﺑــﺎﻻﺗﺮ از آن ﭼــﻪ ﻣــﺎ ھﺴــﺘﯿﻢ ﻗﺮاردارﻧــﺪ . ھﻤﺎﻧﻨﺪ ﺷﺒﮑﻪ ھﺎی ﺗﻠﻮﯾﺰﯾـﻮن و رادﯾـﻮ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ھـﻢ ﻣﻮازﯾﻨـﺪ اﻣّـﺎ ﭘﮫﻨـﺎی ﺑﺎﻧـﺪ ﻣﺘﻔـﺎوت دارﻧﺪ، ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن در ﮐﻨﺎر ﻣﺎ و در ﺗﺮازی از اﻧﺮژی، زﻧﺪﮔﯽ ﻣـﯽ ﮐﻨﻨـﺪ ﮐـﻪ ﻣـﯽ ﺗـﻮاﻧﯿﻢ آﻧﮫﺎ را ﺣﺲ ﮐﺮده و ﯾﺎ ﺑﻌﻀﺎً ﻣﺸﺎھﺪه ﮐﻨﯿﻢ و ﯾﺎ ﻧﺪای آﻧﮫـﺎ را ﺑﺸـﻨﻮﯾﻢ .ﭼـﻪ در ﺣـﺎل ﺣﺎﺿﺮ، ﻗﺎدر ﺑﻪ اﺣﺴﺎس ﻓﺮﺷﺘﮕﺎن ﺧﻮد ﺑﺎﺷﯿﺪ ﯾﺎ ﻧﻪ، در ﻓﺼﻞ آﯾﻨﺪه درﺧﻮاھﯿﺪ ﯾﺎﻓـﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ راﺣﺘﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺑﺎ آﻧﮫﺎ ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار ﮐﻨﯿﺪ و ﺑﯽ درﻧﮓ ﯾـﺎری آﻧـﺎن را درﯾﺎﻓـﺖ ﮐﻨﯿﺪ.

    یعنی من می توانم ظاهرانها راببینم؟؟
    واینکه در صوت هایتون شنیده بود سرزمین فرشتگان این سرزمین فرشتگان از تخیل ذهنی خودمان هستش یانه؟؟؟

  2. شما اطالاعت و ارتباط درباره فرشته یوریل فرشته ی دانا داریین؟؟؟
    و
    فرشته زادکیل چی؟؟؟
    این فرشته مشکلات حافظه را درمان می کندﺒــﻮد دﯾﮕــﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮدھــﺎی ذھﻨــﯽ ﻧﯿــﺰ ھﻤﮑﺎری ﻣﯽ ﮐﻨﺪ . ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺣﻔﺎظﺖ و رھﺎﺳﺎزی ﻣﺎ از اﻧﺮژی ھﺎی ﺳﻄﺢ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻣﯽ داﻧﻨﺪ .

  3. واقا مقاله مفید و عالی بود بهترین سایت هست که تا حالا دیدم.امیدوارم که بت.نم بایکی از فرستگان مقرب ارتباط بگیرم .میخواستم بدونم که امکان داره فرسته مورد نظر به ادم درس بده مثل یه استاد.چون خودم عاسق فیزیک هستم و میخوام به سطح بالای ازس برسم.چقدر طول میکسه تا فرسته مورد نظر کمک کنه ایا کمک میکنه؟

  4. سلام
    ممنون
    برا من خیلی جالب بود
    متشکرم
    من در اوج تمرکز دقیقا داشتم اسمونو توروز با ستاره واضح میدیدم
    یهو یک نوری شدید از روبرو به طرف من گرفته شد
    نور رفت بعد صحنه ای رو دیدم که داخل یک اطاقم نوره خورشید از پشته پنجره حالته افقی چنان نور بهم میتابید
    که از لذت زدم زیره خنده
    خیلی عالی بود واقعا کیف کردم
    ممنون
    ولی نه شمعی روشن کردم نه عودی فک نمیکردم بشه به این راحتی ارتباط برقرار کرد
    و منظور از
    روز
    شمع
    عدد
    گیاه
    فلز
    چیست باید ممنون میشم یکم روشنم کنین

    1. بله اون روش حرفه ای تر هست ولی برای تقاضای کمک و ارتباط در سطوح پایین تر، این مراقبه کفایت میکنه. بعلاوه به سطح ارتعاش و آمادگی دوستان هم همونطور که گفتین مرتبطه. بعضی دوستان با همین مراقبه تجربیات خیلی عمیق و خاصی داشتن.

  5. این مقاله بسیار خوب بود و عالی است. اما من متوجه شدم که ارتباط من با اطرافیان و انهایی که نزدیک من هستند زیاد جالب نیست پس سعی میکنم اول اینها را بهبود ببخشم و بعد به این مسیر حرکت کنم .
    تشکر بسیار خوب و عالی بود ممنون که مرا به فکر فرو بردید.

  6. حس میکنم در دوران کودکی با فرشته ها در ارتباط بودم. گاهی خاطراتی محو یادم میاد… بعضی وقتها با اینکه خوب یادم نیست چه اتفاقی تو اون لحظه افتاده بوده ولی بعد از یادآوری، عجیب آروم میشم و بعد از چند دقیقه با آرامش میرم به کارام می رسم. :)

دیدگاهتان را بنویسید