|

فایل های سابلیمینال نسل جدید راستمرد – سابلیمینال کوانتومی و نتیجه تحقیقات

فایل های سابلیمینال به فایل هایی گفته می شوند که در آنها شما تلقینات هیپنوتیزور را نمی شنوید و این تلقینات به صورت مستقیم وارد ذهن ناخودآگاه شما می شود. در حدود ۸ سال پیش راستمرد برای اولین بار در ایران تکنولوژی سابلیمینال های فارسی را ارائه کرد که با استقبال هموطنان و موفقیت های چشمگیری همراه بود. تا اینکه اخیرا توانستیم پس از نزدیک به یک دهه فعالیت، سابلیمینال های جدیدی تولید کنیم که اثربخشی فوق العاده آنها در تحقیقی یک ماهه به صورت علمی هم اثبات شد. در زیر می خواهیم تفاوت این فایل های سابلیمینال جدید با سابلیمینال های قدیمی و نتیجه تحقیقاتمان را با شما همراهان گرامی سهیم شویم.

فایل های سابلیمینال نسل جدید راستمرد - سابلیمینال کوانتومیصفات شاخص و تفاوت های فایل های سابلیمینال کوانتومی با سابلیمینال های قدیمی

  • مدت و شرایط استفاده: سابلیمینال های قدیمی راستمرد حتما باید در حین آرامش و خلسه گوش داده شوند و نمی توان از آنها حین انجام کارهایی که نیاز به هوشیاری بالا دارند استفاده کرد. اما سابلیمینال های جدید را در هر مکان، زمان انجام هر کاری و به هر تعدادی که مایل باشید می توانید گوش دهید. برای مثال در حین مطالعه یا کارهای روزانه هم این فایلها تاثیر خودشان را بر ضمیر ناخودآگاه شما باقی گذاشته و هر چقدر تمرکز حواستان از آن دور تر باشد و به کار خود توجه کنید، اثربخشی فایل بیشتر می شود.
  • یک یا دو نیمکره: فایل های سابلیمینال قدیمی برای هر دو نیمکره به شکل یکسانی پخش می شدند اما سابلیمینال های جدید به طور اختصاصی برای هر نیمکره مغز پخش شده، در نتیجه دو نیمکره را همزمان درگیر کرده و باعث تعادل و هماهنگی بیشتر بین نیمکره های راست و چپ مغز می شود و اثربخشی فایل را بالاتر می برد.
  • در آستانه یا کاملا زیر آستانه شنوایی: فایل های سابق راستمرد کاملا زیر آستانه شنوایی هستند و به هیچ وجه برای شنونده امکان شنیدن تلقینات وجود ندارد. اما فایل های جدید در مرز بین شنیدن و نشنیدن قرار دارند و گهگاه شما صدایی مثل پچ پچ را در پشت موسیقی می شنوید. این مورد کاملا طبیعی است و در تحقیقی هم که داشتیم مشاهده کردیم که این نوع تلقین دهی، حتی اثربخشی بالاتری نسبت به نوع قدیمی دارد. البته دقت کنید این پچ پچ نباید کنجکاوی شما را بر انگیزد و سعی نکنید کلمات را بفهمید. چون اثربخشی سابلیمینال در عدم دخالت ذهن خودآگاه نهفته است. پس هر چقدر کمتر به آن آگاه باشید یا فکر کنید، سریع تر و عمیق تر وارد ناخودآگاهتان می شود.

نتایج تحقیقات فایل های سابلیمینال کوانتومی

موضوعی که برای تحقیق فایل های سابلیمینال جدید انتخاب شد «رهایی از گره ها و انرژی های منفی» بود. فرضیه تحقیق بر این بود که اگر شرکت کنندگان به مدت یک ماه از فایل های سابلیمینال جدید راستمرد استفاده کنند میزان انرژی منفی و گره های درونی آنها به طور قابل اندازه گیری ای کاهش پیدا خواهد کرد.

روش تحقیق و نمره گذاری: نحوه تحقیق از طریق پر کردن فرم تحقیق در ابتدای شروع آن و سپس بعد از گذشت یک ماه بود که در فرم پرسشنامه از افراد خواسته شده بود به احساس خودشان از انرژی های منفی و گره های درونی و همچنین مشکلاتی که این احساس منفی برایشان در زندگی ایجاد کرده از ۱ تا ۱۰ نمره دهند. عدد ۱ بدون انرژی منفی و ۱۰ بالاترین حد انرژی منفی بود.
سپس برای آزمون اثربخشی فایلها، از مجموع نمراتی که کاربران داده بودند میانگین گرفته شد. اگر فرضیه تحقیق درست می بود باید میانگین نمرات پس از یک ماه پایین تر از نمرات اولیه قرار می گرفت.

تعداد شرکت کنندگان و نوع فایل ها: در مجموع ۶۰ نفر در تحقیق شرکت کردند که به دو گروه تقسیم شدند و هر کدام از این دو گروه فایلی را گوش کردند که قدری با نوع دیگر متفاوت بود اما هدف هر دو فایل، کاهش میزان احساس ذهنی فرد از انرژی منفی و گره های درونی و آزمودن اثر این فایل بروی کیفیت زندگی فرد بود. در نهایت ۳۶ نفر توانستند دوره یک ماهه استفاده از فایل را به اتمام برسانند. (باقی افراد بنا به شرایطشان بطور مداوم یا اصلا نتواستند استفاده کنند)

شیوه ساخت فایلها و دو نوع فایل مورد استفاده در تحقیق: در این تحقیق تلقینات سابلیمینال در آستانه شنوایی فرد بودند و گاهی فرد به شکل پچ پچ یا کلمات مبهم می توانست برخی تلقینات را بشنود. از افراد خواسته شد به تلقینات توجهی نکنند و در حین کارهای روزمره به فایل گوش کنند. همچنین در نوع اول برای هر نیمکره مغز تلقین جداگانه ای نوشته شد، در حالی که در نوع دوم تلقینات هر دو نیمکره یکسان بود و تنها با تکنولوژی ویژه ای که در انحصار راستمرد است فایل های هر نیمکره تغییر داده شد تا منطبق با خصلت های آن نیمکره مغز اثر کند.

شرایط ویژه: همه افراد شرکت کننده برزگسال بودند و تنها شرط ورود به آزمایش داشتن هدفونی بود که فرد بتواند با آنها تلقینات هر نیمکره را به شکل جداگانه دریافت کند.
سایر شرایط کنترل نشده بود و چون انتخاب شرکت کنندگان در دو گروه به شکل تصادفی بود، نیازی به کنترل سایر متغییر ها نبود.


ویدیوی راز موفقیت فایلهای سابلیمینال راستمرد را هم حتما ببینید.


نتایج تحقیق: در فایل نوع اول میزان انرژی منفی و گره های درونی افراد بنا به گزارش خودشان تنها پس از یک ماه استفاده از سابلیمینال نسل جدید راستمرد به میزان ۲۷.۹۶% کاهش داشت. همچنین اتفاقات منفی بیرونی مرتبط با انرژی منفی افراد به میزان ۲۷.۹۶% درصد کاهش نشان داد. که این فرضیه ما را در اثربخشی فایل ها کاملا تایید می کند و همراستا با تحقیقات سایر روانشناسانی است که قبلا در صفحه فایل های صوتی به آن تحقیقات لینک داده شده.

در فایل های نوع دوم، که در نهایت تصمیم گرفته شد از آنها برای سایر محصولات هم استفاده کنیم، انرژی منفی افراد با کاهش چشمگیر ۴۰.۵۸% درصد مواجه بود و رخدادهای بیرونی مرتبط با انرژی منفی افراد هم به میزان ۳۶.۹۰% درصد کاهش نشان داد. این نتایج به قدری مثبت بود که برخی از شرکت کنندگان در فرم خود اعلام کردند که این فایل ها را به بقیه دوستانشان نیز توصیه می کنند و حتی مایلند پس از پایان تحقیق به استفاده از فایل ها ادامه دهند.

در زیر داده ها و نمودار خطی تحقیق را می توانید مشاهده کنید

سابلیمینال نسل جدید راستمرد - سابلیمینال کوانتومی
سابلیمینال نسل جدید راستمرد – سابلیمینال کوانتومی – نوع اول
سابلیمینال نسل جدید راستمرد - سابلیمینال کوانتومی
سابلیمینال نسل جدید راستمرد – سابلیمینال کوانتومی – نوع دوم

نتیجه گیری:

همان طور که قبلا هم در مورد اثربخشی فایل های سابلیمینال گفته ایم، فایل های سابلیمینال واقعا ابزاری موثر در برنامه ریزی ناخودآگاه و رفع موانع درونی و بعضا بیرونی هستند. در این تحقیق که با مشارکت پرمهر همراهان راستمردی حاصل شد، ما هم اثبات کردیم که این فایلها واقعا اثر می کنند و شما بدون توجه به شرایط سنی و جنسیت در صورتی که از فایل های معتبر استفاده کنید حتما نتیجه میگیرید.

امید به اینکه در کشور عزیزمان تحقیقاتی از این دست بیشتر انجام شود و همکاران روانشناس و روان پزشک هم در کنار سایر روش های درمانی به استفاده از فایل های سابلیمینال و فایل های صوتی خودهیپنوتیزم روی بیاورند.

فایلهای سابلیمینال جدید راستمرد را از فروشگاه، دسته سابلیمینال کوانتومی تهیه کنید.

فایل شخصی حل مشکلات خود را باکمک سابلیمینال جدید همین حالا از تلگرام سفارش دهید.

 


 

نوشته‌های مشابه

3 دیدگاه

  1. با سلام و تشکر از فایل های شما
    برای خرید فایل ها با امتیاز در سایت ، گزینه در پایین صفحه نشان داده نمی‌شود
    یعنی هنوز امکان خرید فایلهایی مثل سابلیمینالپ با امتیازهای جمع شده در سایت امکان پذیر هست یا نه؟
    اگه هنوز امکان پذیر هست لطفا گزینه اش را پایین صفحه برای اعضا درست کنید
    مرسی

  2. درود به شما
    منکه خودم از این فایل آزمایشی استفاده کردم تا یک ماه سه بار در روز
    چند ماهی بود که اتفاقات عجیبی برام میفتاد.اطرافیانم مریض میشدن و پرستاریشون میفتاد گردن من.خودم الکی پادرد گرفته بودم تمرینات معنویم رو نمیتونستم انجام بدم اصلا هیچ کاریم جور نمیشد که انجام بدم
    آرامشم یهویی از هم پاشیده شده بود همون وسط استاد این فایل رو گذاشتن که من شرکت کردم .بعد از یکماه تقریبا بیشتر مشکلاتم خودبخود از سر راهم رفتن کنار بدون اینکه من دخالتی داشته باشم.اصلا یهو یه چیزایی انگار از تنم میومد بیرون و من قشنگ حسشون میکردم.از ایشون پرسیدم میتونم ادامه بدم که گفتن بله ادامه بدید و من الان پنج ماهه که هر روز یک بار گوش میکنم و داره تک تک گره های درونیم باز میشه.سیاهی از تنم میاد بیرون
    به شدت این فایل رو به بچه های راستمردی پیشنهاد میکنم
    ممنون از تیم راستمرد و روناک جان
    و سپاس بیکران از استاد جان آقای کاظم پور عزیز که هر روز یه معجزه جدید برای شاگرداشون دارن

دیدگاهتان را بنویسید