روش های شفابخشی
| | |

روش های شفابخشی به کمک منابع نیروهای شفابخش

در این مقاله با انواع روش های شفابخشی و وسایلی که برای این منظور به کار می رود آشنا میشوید.

شفابخشی چیست؟

شفابخشی مانند روشن کردن یک اتاق تاریک بوسیله لامپ است. وقتی میخواهیم در یک اتاق روشنایی بوجود آوریم، ابتدا تاریک ترین نقطه را شناسایی و یک لامپ را برای روشن کردن انتخاب میکنیم. این به معنایی شناسایی محل بیماری و نوع مشکل در فرد بیمار و سپس انتخاب مناسب ترین قسمت برای درمان است. پس از انتخاب لامپ، باید کلید مناسب را برای روشن کردن لامپ موردنظر پیدا کنیم. این مرحله به منزله انتخاب روش مخصوص شفابخشی برای آن بیماری بخصوص است. روش های شفابخشی متعددی وجود دارد. هر روش شفابخشی ممکن است بنا بر ویژگی هایی که دارد نوع خاصی از درمان را فعال کند.

مرحله نهایی پس از فشردن کلید، جریان یافتن انرژی الکتریسیته، حرکت آن در مسیر مدار برق تا رسیدن به لامپ، روشن کردن آن و نهایتا جاری شدن نور است. این همان جایی ست که انرژی های معنوی و روحانی از طریق فعالسازی روش شفابخشی، جریان می یابند. با حرکت انرژی ها در مسیر معین، نهایتا نور جاری خواهد شد و شفابخشی انجام می پذیرد.

مکانیسم روش های شفابخشی


مقاله جامع درمانگری روحی به چه معناست؟ درمانگران معنوی چه کسانی هستند؟ را حتما بخوانید.


روش های شفابخشی

امروزه شفابخشی به شیوه‌های بسیار گوناگونی در بخش‌های مختلف جهان در حال اجراست. به‌طورکلی، می‌توان شفابخشی را بر اساس نحوه هدایت انرژی  به دو بخش تقسیم کرد:

  1. انتقال و هدایت آگاهانه انرژی ها با استفاده از ابزار و منابع انرژی بیرونی موجود در طبیعت مانند سنگ ها و کریستال ها، اصوات و نمادها و… .
  2. انتقال و هدایت آگاهانه انرژی مستقیما از طریق درمانگر. یعنی حضور شفادهنده ای که از سطح روحی و انرژی و ارتعاش بسیار بالایی برخوردار باشد و تحت تأثیر انرژی‌های منفی تضعیف نشده باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: “۲۹ نشانه ای که می گوید شما یک درمانگر روحی هستید”


شفابخشی معنوی مارهر یک از روش های بالا، انواع گوناگونی از شفابخشی را شامل می شود. با توجه به شیوه‌ درمانی که از میان دو مورد مذکور انتخاب می‌کنیم، مکانیسم شفابخشی یعنی نحوه هدایت جریان انرژی تغییر خواهد کرد.

در شفابخشی از طریق منابع بیرونی انرژی، هر فردی می تواند بدون کمک درمانگر حرفه ای به درمان خویش بپردازد. کافیست که منابع شفابخشی طبیعت و نحوه شفابخشی به کمک آنها را بشناسد.

در روش دوم حضور یک درمانگر واقعی الزامی است. درمانگر واقعی شخصی ست که هم از علم و دانش روحی بالایی در زمینه جریان نیروهای موجود در بدن انسان و در طبیعت برخوردار است و هم خودش در سطح توان روحی و ارتعاش بسیار بالایی قرار دارد و قادر است حتی بدون نیاز به منابع انرژی بیرونی، صرفا با دستان شفابخش خویش، به شناسایی و درمان بیمار بپردازد.

در این مقاله به نوع اول از روش های شفابخشی یعنی روشی که به کمک منابع نیروهای شفابخش موجود در طبیعت انجام می‌شود، می پردازیم. در مقاله بعدی از همین سری می توانید درمورد روش دوم یعنی درمان بوسیله شفاگر معنوی و ویژگی های درمانگر روحی بخوانید.


منابع شفابخشی معنوی در طبیعت

راه های شفابخشی معنویطبیعت منبع و سرچشمه عظیم نیروهای شفابخش است. حتی در داروسازی سنتی و مدرن نیز، منابع مستقیم طبیعی و یا ترکیبات و فرمول های شیمیایی اقتباس شده از طبیعت، بشر را قادر به رویارویی با بسیاری از امراض و بیماری ها کرده است.

در روش های شفابخشی مختلف، منابع متعددی به عنوان سرچشمه های طبیعی انرژی های شفابخش شناخته می شوند. این منابع شامل چهار عنصر اصلی طبیعت، انواع سنگ ها و کریستال ها، رنگ ها، اشکال، نمادهای مقدس، بخورات و عودها، روغن، عصاره، دمنوش و دود انواع گیاهان، موسیقی، اصوات، ارتعاشات و فرکانس ها، مانتراها و اذکار و… می باشند.

این منابع، به چند طریق در فرآیند شفابخشی کمک میرسانند:

  • خودشان مستقلا سرچشمه انرژی های شفابخش هستند و ارتعاشات بالایی دارند که با انتقال مستقیم آن باعث شفادهی می شوند، مانند سنگ ها و کریستال ها.
  • با سایر منابع انرژی های شفابخش در ارتباط هستند و می‌توانند انرژی حیاتی آنها را جذب کرده و از خود ساطع کنند و از این طریق به انتقال انرژی های درمانگر کمک کنند، مانند نمادها و نمایندگان چهار عنصر در طبیعت.
  • خودشان مستقلا منبع انرژی نیستند و با منبع دیگری مرتبط نیستند اما قادرند در حوزه مخصوص خود به ایجاد و تولید جریانات انرژی شفابخش بپردازند، مانند کاسه تبتی و گونگ.

عوامل مؤثر بر قدرت و اثربخشی منابع شفابخشی طبیعی

منابع شفابخشی طبیعی که معرفی شدند، همگی از اثربخشی بسیار بالایی برخوردار هستند. اما باید بخاطر داشته باشید که این ها منابع انرژی های ظریف هستند و عملکردی متفاوت از داروها و مواد شیمیایی دارند.

در گذشته های بسیار دور، انسان ها از توانایی بالایی برای درک و انتقال نیروهای موجود در طبیعت برخوردار بودند، چرا که زندگی آنها نیز حالتی طبیعی تر داشت و هماهنگی بیشتری میان انسان و طبیعت خویش وجود داشت. امروزه فاکتورهای گوناگونی در میزان تأثیرگذاری منابع شفابخشی طبیعی نقش دارند. به ‌عنوان ‌مثال عوامل موثر بر اثرگذاری کریستال ها در فرآیند شفابخشی را در نظر بگیرید:


مقاله مرتبط برای شما: “۵ راه برای تقویت توانایی شفابخشی و درمانگری

ممکن است این مطلب را نیز بپسندید: “13 تکنیک شفابخشی باستانی و مدرن”


  1. نوع و کیفیت کریستال (ترکیبات ذاتی کریستال، شفافیت، قیراط و درصد خلوص آن و…)
  2. منبع و روند تهیه کریستال (نیروهای حاکم بر محل تهیه و توزیع کریستال و فرد یا افرادی که در تمام مراحل استخراج، تراش و صیقل، خرید و فروش و نگهداری آن نقش داشته اند – توصیه می شود برای رفع این مشکل، به پاکسازی و شارژ دائمی کریستال ها بپردازید)
  3. انرژی های شخصی که کریستال برای شفابخشی او استفاده می‌شود (گیرنده انرژی های شفابخشی: هر چقدر فردی که از کریستال استفاده می کند، انرژی های منفی بیشتری ساطع کند، تاثیرات مثبت کریستال هم کاهش می یابند)
  4. انرژی های شخصی که شفابخشی را انجام میدهد (درمانگر روحی: اگرچه هر فردی خودش قادر است از منابع طبیعی شفابخشی بهره مند شود، اما یک درمانگر قدرتمند با سطح انرژی های بالا، قادر است روند درمان را تسریع ببخشد)
  5. زمان و مکان شفابخشی بوسیله کریستال (در زمان های مختلف از ماه مانند ماه نو یا بدر، اثربخشی هر سنگی متفاوت است؛ از طرفی محل انجام درمان و مراقبه نیز بسیار حائز اهمیت است و بایستی عاری از هر نوع انرژی منفی باشد)

در سنگچین بخوانید: “سنگ های درمانی و کریستال ها – اثرات آن بر زندگی و روان انسان”


کریستال درمانیهمانطور که گفته شد، کار با منابع نیروهای طبیعی، چندان هم ساده نیست و راه و رسم مخصوص به خودش را دارد. تمامی منابعی که بعنوان سرچشمه نیروهای شفابخشی در طبیعت معرفی میشوند، می‌توانند تحت تأثیر انرژی های منفی قرار بگیرند و توانایی درمانی خود را از دست بدهند و یا حتی انرژی منفی از خود ساطع کنند. درک این موضوع برای افرادی که حس ششم (شهود یا حساسیت به انرژی) قوی داشته باشند آسانتر خواهد بود.


هدیه راستمرد: درمان و پاکسازی سریع بوسیله آب نمک

عناصر اصلی طبیعت (آب، باد، خاک، آتش) درمانگران دیرینه بشر در مراسمات پاکسازی و شفابخشی به شمار می روند. آب بعنوان عنصر پاک کننده، عضو جدایی ناپذیر از حیات آدمی محسوب می شود. از طرفی نمک نیز این قدرت را دارد تا هم در بعد فیزیکی گندزدا باشد، و هم در بعد روحی، خنثی کننده انرژی های منفی باشد.

درمان با آب نمک را می‌توان به‌نوعی یکی از روش های شفابخشی حساب کرد. با این تفاوت که برخلاف سایر منابع انرژی، با این روش شما انرژی مثبتی دریافت نمی‌کنید یا سطح انرژی شما افزایش نمی‌یابد. بلکه با این روش سطح انرژی منفی شما کاهش می یابد و به نقطه صفر وجودی خود بازمی گردید.


مقاله پیشنهادی: “پاکسازی انرژی های منفی با مراقبه چهار عنصر


به پیشنهاد راستمرد شما می توانید با تهیه محلول آب نمک بنا بر دستور زیر، به شفابخشی و پاکسازی انرژی های خود بپردازید:

مقداری آب معدنی (بهتر است آب تازه از چشمه باشد ولی اگر نبود، از آب شیر هم میتوان استفاده کرد) به اندازه یک لگن و نمک معدنی (بهتر است نمک تصفیه نشده و خام از کوه یا دریاچه باشد) به اندازه یک قاشق غذاخوری را با یکدیگر ترکیب کنید. پس از استحمام، محلول را با کاسه ای کوچک از روی فرق سرتان جاری کنید بطوری که روی بدنتان سرازیر شود. تمامی بدن را به این ترتیب شستشو دهید. در حین این عمل می توانید سکوت و عدم تفکر را تجربه کنید و یا به آرامی زیر لب زمزمه کنید: “ای روح نمک مرا پاک گردان. ای روح آب مرا پاک گردان. ای ترکیب آب و نمک تو را فرامیخوانم تا مرا چو برف سفید و پاک گردانی”.


برگرفته از :

https://www.spiritualresearchfoundation.org

نوشته‌های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید