توانایی ها و نشانه های رزم آوران نور

توانایی ها و نشانه های رزم آوران نور

رزم آوران نور راه را برای سایرین هموار می کنند، آنها حامل مشعل روشنایی هستند و تعادل نور و تاریکی را در زمین حفظ می کنند. آنها بخاطر کمک به این سیاره برای بالا بردن ارتعاش و سطح  آگاهی انسان ها آمده اند. آنها درون روحشان نوری دارند که قادر است به دنیا روشنایی بخشد. بسیاری از رزم آوران نور شفاگر هستند اما اینکه چه چیزی را شفا دهند بسته به خودشان است. برخی از مبارزین نور نقش آموزگار یا درمانگر انرژی را می پذیرند، بعضی دیگر راههای ظریف تری را برای کار خود بر می گزینند.

رزم آوران نور

هنگامی که بعضی از آنها بروی زمین می آیند، هدف و ماموریت خود را فراموش می کنند و نورشان رو به افول می گذارد. در چنین زمانی ست که مبارزین نور به سفر شناخت خویشتن می روند و سعی در بهبود خود می کنند.

هنگامی که نور آنها رو به خاموشی ست، رزم آوران نور، مبارزین تاریکی خوانده می شوند و در تاریکی ها سعی می کنند راهی برای برافروختن دوباره نور خود بیابند. هرچند که این سخت ترین مرحله ست، اما پس از عبور از آن دوباره قدرتمند میشوند و مسیرشان را از سر می گیرند.

در بسیاری از داستان های قهرمانی شاهد چنین مرحله ای هستیم که قهرمان از راهش ناامید شده و از جامعه کناره می گیرد اما همیشه چیزی یا کسی بعنوان راهنما از راه می رسد و او را دوباره به راهش هدایت می کند.

رزم آوران نور

توانایی ها و اهداف رزم آوران نور چیست؟

رزم آوران نور اهداف متفاوتی را دنبال می کنند اما هدف عمده آنها کمک به مردم برای غلبه بر تاریکی شان و یافتن نور وجودشان است. مسئولیت بیشتر مبارزین نور، متعادل کردن انرژی ترس با کمک انرژی عشق است. مبارزین نور قدرت خلق چیزها را تنها با استفاده از قدرت ذهن خود دارند. آنها دارای این توانایی ویژه اند که می توانند به آدم ها احساس آرامش و امنیت داده و آنان را شفا ببخشند.  

رزم آوران نور

رزم آوران نور بسیار شهودی و دارای توانایی های روحی بسیار هستند. آنها به خوبی می توانند انرژی ها را احساس کنند. ممکن است هنگامی که در زندگی شرایط دشواری دارید یا در حال بیداری روحی هستید، آنان را ملاقات کنید زیرا که وظیفه آنها کمک به مردم در جهت یافتن هدف اصیل زندگی شان می باشد. اگر احساس می کنید که شما نیز مبارز روشنایی هستید، در اینجا لیستی از ده توانایی و نشانه مبارزین نور را آورده ایم تا با مطالعه آنها به اطمینان برسید:


مقاله مرتبط: “رزم آور نور چگونه می تواند از خودش در برابر نیروهای منفی محافظت کند؟


۱- احساس می کنید که یک ندای درونی شما را به کمک و شفای دیگران فرا می خواند.

۲- شما فردی حساس به انرژی هستید.

۳- شما دارای قدرت های روحی هستید.

۴- به حیوانات و محیط زیست بسیار اهمیت میدهید.

۵- به سمت هنرهای شفابخش جذب می شوید حتی ممکن است تا بحال چندی از آنها را آموخته باشید.

۶- به خوبی ترس های خود و اطرافیان را می شناسید.

۷- یک مرحله بیداری روحی بسیار دشوار را از سر گذرانده اید.

۸- در عین حالی که عاشق وقت گذرانی با دیگران هستید، به تنهایی به منظور شارژ مجدد خود نیازمندید.

۹- شما به خوبی افکارتان و قدرت خلق کردن خود را می شناسید.

۱۰- شما اغلب عدد ۳۱۳ یا اعداد مشابه متشکل از ۱و۳ را می بینید و این فراخوانی برای یک مبارز نور است.


مقاله مرتبط: “۵ علامتی که نشان می دهد شما از رزم آوران نور هستید


رزم آوران نور از جهانی برتر صرفا برای کمک به زمین و ساکنان آن به اینجا آمده اند. با تحمل رنج و سختی بسیار سعی بر آن دارند که این دنیا را به جای بهتری برای زندگی مبدل سازند. پس باید قدر آنها را دانست و به مسیرشان احترام گذاشت. همچنین اگر احساس می کنید که خود یکی از مبارزین روشنایی هستید، بایستی هدایایتان را بپذیرید. مسیری را برای زندگی انتخاب کنید که به شما کمک کند این توانایی ها را شکوفا کنید. به هم نوعانتان یاری رسانید.

نوشته‌های مشابه

50 دیدگاه

  1. درود و سپاس فراوان
    تمام خصوصیاتی که گفتید، در من هست
    یک درمانگر هستم ولی چند سال میشه که احساس میکنم یک انرژی منفی قوی و سنگین منو احاطه کرده، اتفاقات و شرایط خیلی بدی رو در چند سال اخیر تجربه کردم،که فکر میکنم که فقط یکی از اونها یک انسان رو از پا در میاره، پشت سر هم برام بوجود اومد، و با سختی فراوان و کمک خداوند اونها رو پشت سر گذاشتم و در حال حاضر نفسی میکشم ولی شدیدا منزوی شدم بیشتر اوقات میخوابم و حالت خنثی پیدا کردم حس کار کردن
    ندارم همش خسته ام هیچ چیزی در زندگیم روبه جلو پیش نمیره هیچ اتفاق و انگیزه ای بوجود نمیاد برای شارژ شدن و حرکتم که بتونم دوباره شاد و سرحال رو پا بایستم و به کارم ادامه بدم، هیچ جوره نتونستم از این شرایط خلاص بشم. به نظر شما راهی هست که خلاص شد؟ هر روشی که پیشنهاد شده به من جواب نداده چون بعضی روش ها که جواب نمیداد و صورت دومش این بوده که من تا شروع میکردم برای شارژ شدن وانرژی یه موردی پیش میاد که دوباره متوقف میشم .
    پیروز و پایدار باشید

    1. درود به شما فقط بعنوان یه تجربه شخصی خدمتتون عرض کنم همیشه وقتی میخواهیم به انرژی های مثبت برسیم و اوج بگیریم نیروهای منفی بازدارنده هم وجود دارند و در همه ادیان و علوم هم دیدیم و در نهایت امیدوارم هر چه زودتر به بیداریها و آگاهیهای نابتون فکر کنید و هیچ فکر منفی یا کار منفی انجام ندید مطمعنم پیروز میشید

دیدگاهتان را بنویسید