|

تحریک و بازگشایی چشم درون تنها با استفاده از یک مراقبه ی ساده و کاربردی

 

یک مراقبه ساده ی روشن بینی برای باز شدن چشم سوم

اگر خواهان بازگشایی چشم سوم خود هستید، این مراقبه کلید شما خواهد بود. من همیشه از یاد دادن این تکنیک به دیگران خوشحال می شوم زیرا بسیار ساده است. اگر همین الان، ۱۰ دقیقه وقت آزاد دارید، توصیه می کنم به انجام این مراقبه مشغول شوید.


هم اکنون بخوانید: “چشم بصیرت چیست؟ چگونه باز میشود؟ چه مراحلی را باید طی کرد؟


فاکتور اصلی در این مراقبه، قدرت تصویرسازی ذهنی است.

اگر قوه ی تخیل شما قوی است، این تمرین معنوی کمک بسیاری در زمینه ی رشد قوه ی تخیل به شما خواهد کرد.


هم اکنون بخوانید: “آشنایی با چاکرای چشم سوم یا ششم (آجنا) و کارکرد آن


۱_ ریلکس شوید.

ابتدا خودتان را راحت و آرام کنید. در مکانی ساکت قرار گرفته و برای چند دقیقه خود را ریلکس کنید. می توانید به صورت عمود بنشینید و یا خیلی آرام دراز بکشید. بدنتان را به وضعیتی قرار دهید که کاملا آرامش داشته باشید و نیازی به تکان خوردن یا خاراندن خود حس نکنید.


مقاله مرتبط: “۱۴ نشانه ی باز شدن چشم درونی


۲_ نفس بکشید.

در همان حالتی که قرار گرفته اید، چشمانتان را ببندید. برای چند دقیقه شروع به نفس کشیدن کنید. عمل دم را از بینی انجام داده. از دهان بازدم کنید.

بسیاری از مردم هنگام انجام تنفس دچار اشتباه می شوند. توصیه می کنم برای انجام صحیح تنفس، یک دست را  بر روی شکم خود قرار دهید. در این صورت هنگامی که عمل دم را انجام می دهید، شکم تان باید منبسط شوند. تنفس سطحی از سینه عملی اشتباه است که باید از آن صرف نظر گردد.


مقاله مرتبط: ۴ نشانه ی تحریک بیش از حد چشم درون


۳_ مراقبه را آغاز کنید.

اکنون قسمت خوب کار آغاز می شود. در ذهن تان درحالی که چشمانتان بسته است، عدد یک را تجسم کنید. سایز و رنگ عدد مهم نیست. آنچه از اهمیت برخوردار است، مشاهده ی عدد یک در ذهنتان می باشد.

ممکن است در قسمت پیشانی خود احساسی شبیه به مورمور شدن به وجود آید. درست در میان ابروهایتان. این همان جایی است که چاکرای چشم سوم قرار گرفته. این احساسات کاملا عادی هستند. در واقع چنین احساسی یک نشانه ی کاملا خوب از بیداری معنوی است.

اگر هیچ چیزی احساس نمی کنید، نباید نگران شوید. مشکلی وجود ندارد. پس از انجام این مراقبه برای چند بار دیگر این احساسات شروع به آشکار شدن خواهند کرد.

بعضی از افراد هنگامی که برای اولین بار این مراقبه را انجام می دهند به تقلا با ذهن خودشان می پردازند. زیرا ذهن سعی دارد شیطنت به خرج دهد و منحرف شود.

به شما قول می دهم که با تمرین، همه ی مشکلات مربوط به مراقبه محو خواهند شد. اگر حین انجام مراقبه احساس کردید که این کار دشواری است، تنها یک نفس عمیق دیگر بکشید و به کاری که در حال انجامش بودید برگردید.

اگر برایتان دشوار است در دفعه ی اول تنها چند دقیقه این مراقبه را انجام دهید و در جلسات بعدی، زمان انجام آن را گسترش دهید.


۴_ قدم بعدی!

حالا می توانید عدد یک را در ذهنتان ببینید؟ عالیست! حالا سعی کنید این تصویر را برای چند دقیقه در ذهن نگه دارید.

وقتی با این روند احساس راحتی کردید، به سمت اعداد دو و سه و غیره تا عدد ده پیش بروید.

وقتی توانستید با چشمان بسته و به راحتی عدد یک تا ده را در یک دنباله مشاهده کنید، توانسته اید از این مرحله هم با موفقیت بگذرید. تبریک می گویم!

اگر برای باز کردن چشم سوم خود در حال تقلا هستید راهکار زیر را امتحان کنید:

عدد یک را بر روی یک تکه از کاغذ بنویسید. می توانید برای نوشتن آن از یک مداد شمعی یا یک ماژیک رنگی استفاده کنید.

حالا برای ۱۰ تا ۳۰ ثانیه به تصویر خیره شوید. حالا چشمانتان را ببندید و ببینید که می توانید تصویری که در حال مشاهده اش بودید را تجسم کنید؟ به من اعتماد کنید. این ترفند حتما کمکتان می کند.


۵_ مراقبه را بسط دهید.

وقتی از اعداد خسته شدید، به سمت رنگ ها، گل ها و یا هر چیز دیگری که از تصور آن لذت می برید پیش بروید.

یادتان باشد که انجام این مراقبه تنها چند دقیقه وقت بیشتر نمی برد. من دوستی دارم که هر روز هنگام ناهار خوردن این مراقبه را انجام می دهد. پس به من اعتماد داشته باشید و همین الان دست به کار شوید.

انجام این مراقبه با این که در ظاهر کار ساده و پیش پا افتاده ای است، تاثیر زیادی بر روی تحریک چشم سوم داشته و با مداومت باعث بازگشایی آن می شود.


منبع: https://www.psychic-readings-guide.com/clairvoyance-meditation/

نوشته‌های مشابه

27 دیدگاه

  1. سلام من یه مدتی هست روی چاکراها کار میکنم و خوب هم حسشون میکنم ولی الان یه مدت هست وقتی دارم مراقبه میکنم و چشمام رو میبندم تمام بدنم بخصوص بالا تنه به شدت تکون میخوره و وقتی روی چاکرای چشم تمرکز میکنم تکون خوردنش رو حس میکنم ولی بلافاصله چاکرای هفتمم دقیقن ملاجم داغ میشه انگار انیش توش روشن کردن این نشونه چی میتونه باشه با تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام همراه گرامی
      درقسمت دیگری هم مطرح کرده بودیداین صحبت رو .
      براتون پاسخ گذاشتم
      قسمت سرچ سایت درست هست احتمالا شما درست باهاش کار نمی کنید، کلمه ی مدنظرتون رو درکادر سرچ بنویسید بعد اینتر رو ازروی کیبورد بزنید یا روی شکل سرچ کلیک کنید.
      یااگر باگوشی اینکارو انجام می دید پس از نوشتن کلمه ی مدنظرتون در کادرسرچ، شکل سرچ رو درصحفه ی گوشی تون لمس کنید.

  2. سلام ببخشید من قبلا خودم همینجوری تمرین فعالسازی چشم سوم میکردم و یه چند باری فکر کنم موفق شدم ولی زیاد مطمئن نیستم.
    راستش استعداد قدرت های درونیم زیاده ولی چون غیر اصولی کار میکنم نتیجه نمیگیرم.
    دارم از فایل های خود هیپنوتیزم شما هم استفاده میکنم. یه چندبار هم تمرین برون فکنی انجام دادم ولی هر دفعه یا ناقص بود یا موفق نمیشدم.
    الان هم سر درد و عدم تمرکز زیاد و بی خوابی شدید دارم و بعضی وقت ها که دراز میکشم یه احساس خیلی شدیدی میکنم انگار یه چیزی از توی صورتم میخواد بزنه بیرون اونقدر حسش شدیده که احساس میکنم جلوی صورتم داره کش میاره و بعضی وقت ها هم که اون نیرو سرم رو به طرفین میکشه همش احساس میکنم صورتم داره تکون میخوره و یه چیزی هی میره توی سرم هی میاد توی صورتم و احساس سنگینی سر دارم
    مممون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      برای متعادلسازی اصولی چاکراها می تونین ازمراقبه های مخصوص چاکراها استفاده کنید.
      امروزه تاثیر چاکراها روی سلامتی و جنبه های مختلف زندگی افراد بر کسی پوشیده نیست. این مراکز انرژی در حالت طبیعی همیشه در حال گردش و انتقال انرژی حیاتی در بدن فیزیکی و کالبد اثیری (انرژی) ما هستند. سه چاکرای پایینی مسئول فعالیت های فیزیکی و امور مادی زندگی ما هستند که در صورت عدم فعالیت درست، مانع حرکت انرژی و ایجاد مشکلات مادی یا سلامتی در بخش های پایینی بدن می شوند. همین طور چهار چاکرای بالایی به ترتیب مسئولیت امور غیر مادی و معنوی زندگی را برعهده دارند و عدم تعادل و فعالیت درست آنها موجب مشکلات احساسی، فکری، درونی و اختلالات سلامتی اندام های مربوط به آنها می شود.

      مراقبه های مخصوص باز کردن چاکراها بر اساس موثرترین روش ها برای فعال سازی، هماهنگ سازی و متعادل کردن چاکراها تهیه شده اند. در این مراقبه ها از روش هیپنوتیزم و تکنولوژی سابلیمینال (تلقینات پنهان)، sound healing یا همان درمان باکمک ارتعاشات صوت و مانترا گویی و تجسم خلاق استفاده شده که ترکیبی قدرتمند برای افزایش میزان نتیجه گیری شما را فراهم می آورد.
      واینکه هرتمرینی رو هم نباید برای کارروی چاکراها انجام داد.
      اون تمریناتی که پراکنده ازجاهای مختلف پیدا کردین وانجام می دهید، دیگه کنار بگذارید.

        1. بله، احتمالا به چاکراها مربوط باشه
          یاچاکرای ششمتون بیش ازحد تحریک شده.
          مقاله ی زیررو مطالعه بفرمائید:

          👁 ۴ نشانه ی تحریک بیش از حد چشم درون

          آیا می دانستید، اگر غده صنوبری شما بیش از حد تحریک شده باشد، باید چه کارهایی را انجام دهید؟ یکی از رایج ترین مسائلی که عده بسیاری در حین تقویت چشم سوم (مرکز بصری) با آن رو در رو می شوند؛ این است که افراد به تحریک بیش از حد غده ی صنوبری می پردازند و پایه ای قوی برای انرژی ایجاد نمی کنند. تحریک بیش از حد چشم سوم می تواند مشکل ساز شود. در نتیجه ی تمرینات انفرادی مربوط به چشم سوم، تحریک بیش از حد چشم سوم اتفاق می افتد. پس از اینکه این اتفاق برای شما رخ داد، شروع به تجربه این ۴ علامت خواهید کرد، غده ی صنوبری در مرکز چشم سوم بدن شما قرار گرفته است. این غده به ما کمک می کند تا به ابعاد دیگر متصل شویم و شهود توانایی های برتری مثل پیش بینی آینده را بدست بیاوریم.

          ادامه مطلب در سایت👇🏼👇🏼
          https://bit.ly/2Ndx3j7

  3. سلام وقت بخیر من این کار رو انجام دادم تا مرحل سوم بیشتر نتونستم انگار ذهنم رو نمیتونستم رو عدد یک متمرکز کنم و در این حین سرگیجه بسیار بدی گرفتم و بعد از بلند شدن هم گوش درد و سرگیجه دارم ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام همراه گرامی
      اگرعینا طبق دستورالعمل درون مقاله عمل کردید ودچارمشکل شدین می تونین انجام مراقبه رو متوقف کنید.
      بایداصولی روی چاکراهاکارکرد.
      پیشنهادمی کنم ازمراقبه های مخصوص متعادل سازی چاکراها استفاده کنید. مراقبه های مخصوص باز کردن چاکراها بر اساس موثرترین روش ها برای فعال سازی، هماهنگ سازی و متعادل کردن چاکراها تهیه شده اند. در این مراقبه ها از روش هیپنوتیزم و تکنولوژی سابلیمینال (تلقینات پنهان)، sound healing یا همان درمان باکمک ارتعاشات صوت و مانترا گویی و تجسم خلاق استفاده شده که ترکیبی قدرتمند برای افزایش میزان نتیجه گیری شما را فراهم می آورد.

  4. برای من اون دفعه اول وقتی به عدد ۳ رسیدم قشنگ احساس ارتعاش داشتم توی چشم سوم و درد. وقتی به ۷ رسیدم از درد و ارتعاش زیادش خوابم برد و خواب شفاف هم داشتم. اما دفعات بعدی دیگه درد نداشت و فقط ارامش عمیق….
    مرسی از اساتید راستمرد

    1. سلام
      روز و شب خوش
      منظور از دیدن، مشاهده توسط چشم ذهن تان است. مشاهده با چشم ذهن را می توان با تصور و تخیل هم مشابه دانست. مانند هنگامی که چشمان خود را می بندید و یک سناریو را با چشمان بسته و در تخیل خود ایجاد و یا بازسازی می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید