| |

اسرار کهن، حقیقت انرژی درمانی

energy

سراسر پیرامون ما انرژی وجود دارد. موافقید؟ در واقع خود ما از جنس انرژی هستیم و هنگامی که بدن های مادی ما نیاز به درمان داشته باشند، این کار را با روش های صحیح انرژی درمانی انجام می دهیم که منجر به افزایش سطح ارتعاشات درونی ما، تا هم ترازی با انرژی های بهزیستی و سلامتی می گردد.

امروزه پزشکی نوین بیشتر متمرکز بر کاهش علائم بیماری های جسمی و روانی است، بدون آنکه علت واقعی بیماری مورد بررسی باشد، یعنی علت وفور ارتعاشات ضعیف انرژی در فرد و یا ناهماهنگی و عدم توازن انرژی در آن فرد.

انرژی شفاست!

انرژی درمانی از زمان هبوط آدم، توسط طبیبان باستان مورد استفاده قرار گرفته است. دانش امروزی، اکنون در حال پیشرفت و جبران نقصان هایش است که این مدیون نظریه کوانتوم و شناخت این اصل است که: ” انرژی شفاست!” پزشکی نوین، انرژی درمانی را به عنوان یک رشته جدید مورد مطالعه قرار داده است؛ اما حتی در پزشکی نوین نیز، انرژی بصورت سهوی برای درمان مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان مثال تغییر ساختار فکری بیمار، یک تغییر جهت در انرژی اوست. حتی آن عده ای از پزشکان که کاملا متقاعد شده اند شیوه درمان قابل اعتماد تنها باید فرآیندی مادی و فیزیکی باشد، از اهمیت اندیشه و ساختار فکری بیمار در پیشرفت روند درمان آگاهند.

_______________________________

مقاله مرتبط: روح پزشکی و انرژی درمانی

_______________________________

انرژی مثبت با ارتعاشات قوی (ارتعاشات در سطوح بالا)، درمان را سرعت بخشیده و به پیش می راند؛ انرژی منفی و ارتعاشات ضعیف، مانع درمان شده و آن را به تاخیر می اندازد. تقریبا تمام جوامع باستان در سراسر جهان، ار انرژی درمانی استفاده کرده اند و یا در جستجوی آن بوده اند. اطبای قدیمی آگاه بودند که درمانی فراتر از دوختن جراحات و فرونشاندن تب وجود دارد. آنها می دانستند که افکار و تهدیدات نامرئی و غیرقابل مشاهده ی دیگری، منجر به ایجاد و یا پیشروی امراض جسم و روان می شوند. آنها می دانستند که چگونه میتوان درمان را از قلمرو جسم آزاد ساخت و به ابعاد معنوی و روانی ارسال نمود.

با پیشرفت پزشکی نوین، جسم و ذهن به عنوان دو نهاد مستقل از هم قلمداد شدند و دست یافته های فیزیکی بیشتری جهت درمان بکار گرفته شدند.

امروزه ما در حال تجربه تجدید فعالیت انرژی درمانی و یا همان شفای معنوی هستیم. فیزیک کوانتوم اثبات کرده است که همه چیز انرژی است. هر چیزی بر شیء  دیگر اثر می گذارد. دانشمندان در حال سنجش امری هستند که گذشتگان همواره آن را می دانستند: اینکه یک منبع یکپارچه انرژی وجود دارد که همه چیز را شکل می دهد (نه اینکه آنها را شارژ و یا به آنها نفوذ کند، بلکه شکل داده و می سازد) مانند همه اشیا، افکار، احساسات، فضای میان اشیا، نور، صدا و… .

اگر چه نشانی مبنی بر آنکه در کدامیک، انرژی شخص شما متوقف شده و انرژی شخص، شی و یا اندیشه دیگری آغاز می شود، وجود ندارد. با اینحال میادین متمرکزی از انرژی وجود دارند که آنچه شما به عنوان اشیا مادی مشاهده و درک می کنید را ساختار می بخشند. انرژی افکار، بسادگی بر این تمرکز انرژی که بدن شما را ساختار بخشیده، اثر می گذارد.

گاهی اوقات انرژی را با وجود آنکه غیرقابل مشاهده است، احساس می کنید. هنگامی که وارد اتاقی پر از افراد می شوید، می توانید بلافاصله انرژی را احساس کنید. مثبت، منفی، عصبانی، شاد، هراسان، خوش بین، بی حوصله، مشتاق، مضطرب، مهربان، حامی و … . شما بسته به چگونگی حالت ذهنی و درونی خودتان، به سمت گروه های انرژی جذب و یا از آنها دفع می شوید.

به دوره ای از اضطراب و نگرانی ممتد که در گذشته تجربه کرده اید، بیندیشید. مانند طلاق، مرگ یک عزیز و یا بحران های شخصی. به یاد آورید که انرژی شما در آن دوران چگونه بوده است؟ تاریک، غمگین، سست، بی علاقه، افسرده، خاکستری، بیمار، دردمند، ناامید و … . بله این احساسات و علائم فیزیکی، همگی مظاهر انرژی منفی افکار شما در آن دوران سخت هستند. بدین ترتیب متوجه خواهید شد که (در درون خودتان و دیگران) ناخوشی و سرعت پیشرفت آن، دست در دست افکار و احساسات منفی در حرکت هستند.

انرژی درمانی چگونه عمل می کند؟

افکار انرژی هستند. احساسات انرژی هستند. و اینها بر حال و سلامت شما اثر می گذارند. شما هستید که افکار و احساسات خود را انتخاب می کنید و بنابراین خودتان سلامت خودتان را می سازید. کیفیت افکارتان مهم است. هنگامی که انرژی منفی در افکار و احساسات بر حوزه انرژی ما مسلط می شود، بدون شک در مشکلات روانی و فیزیکی نمود پیدا خواهند کرد.

انرژی ای که درون بدن جریان دارد، بطور دقیق توسط درمانگران باستان توضیح داده شده است. به عنوان مثال چاکراها مراکز انرژی در بدن هستند. درمانگر، قادر است انرژی درون یک بیمار را احساس کند. این شامل حس کردن ناهماهنگی ها و عدم تعادل ها نیز می شود؛ مکان هایی که در آن ها انرژی بیش از حد و یا بسیار اندک است. (ناهماهنگی ها و انسداد ها منجر به ناخوشی می گردند.)

درمانگران، انرژی مثبت را از منبع یکپارچه انرژی و یا از حوزه انرژی خودشان، جذب نموده و آن انرژی را به بیمار منتقل می کنند و بدین صورت حوزه انرژی بیمار را دگرگون می سازند. آنها همچنین انرژی های مسدود شده را که مانع جریان آزاد انرژی در بدن می گردند، پاکسازی می کنند و به بدن اجازه می دهند تا خود را ترمیم کند.

شما می توانید یاد بگیرید چطور با گسترش آگاهی تان، نوع مناسب انرژی را جذب کرده و انرژی درمانی انجام دهید.

____________________________________

مقاله مرتبط: توانایی شفابخشی خود را بیازمایید

____________________________________

18-inspiring-hands-energy

خلق سریع یک ارتعاش بالاتر

انرژی های همسان یکدیگر را جذب می کنند. چنانچه شما در حال ارتعاش فرکانس منفی قابل توجهی باشید، به همان نسبت انرژی منفی را ناخواسته از شرایط و محیط اطراف خود ، مانند روابط ناکام و ناخوشی ها به خود جذب خواهید کرد. تخلیه انرژی منفی، با تولید انرژی مثبت امکان می پذیرد؛ این به معنای افزایش سطح ارتعاشاتتان، به منظور جذب همان میزان انرژی با ارتعاشات بالا می باشد.

هم اکنون با تمرین زیر پنج دقیقه را صرف افزایش سطح انرژی خود نمایید.

تمرین:

در حالتی آسوده و راحت بنشینید و چشم هایتان را ببندید. چند نفس عمیق و تصفیه کننده جهت پراکنده ساختن هر گونه تنشی که حس می کنید، بکشید. سپس به آهستگی واژه عشق را با خود تکرار کنید و اجازه دهید عشق با هر دم و بازدم به درون شما وارد شده و به سمت بیرون انتشار یابد. فقط واژه را تنفس کنید. عشق را احساس کنید. احساس کنید که با هر نفس درخشانتر و شادتر می شوید. حتی می توانید از خاطرات خوشی که داشته اید برای تقویت انرژی مثبت خود استفاده کنید.

البته مجبور نیستید خود را به پنج دقیقه محدود سازید. چنانچه روزانه این تمرین را انجام دهید، کمک به خلق انرژی مثبت با ارتعاشات بالای بیشتری، در حالت هستی و شخصیتتان کرده اید، که این امر موجب بهبود سلامتی شما می شود.

همچنین مراقبه می تواند شما را در توسعه آگاهی تان یاری دهد و به عشق و روشنایی انرژی منبع اجازه ورود به حوزه انرژی تان را ببخشد.

در آنی که شروع به کار بر روی افزایش سطح ارتعاشاتتان می نمایید، ارتعاشات قدرتمند عشق، شادی و سلامت و همه ثمرات انرژی های مثبت، جذب شما خواهند شد. این بهترین راه تضمین سلامت مطلوب است؛ چنانچه مشکلاتی در خصوص سلامت کنونی خود دارید که نیاز به حل شدن دارند، ابتدا بر روی ارتعاشات خود متمرکز شوید و چنانچه به یاری بیشتری نیاز داشتید در جستجوی یک درمانگر شایسته باشید.

shafa-ad

ترجمه: الناز، همکار راستمرد

نوشته‌های مشابه

21 دیدگاه

  1. اینکه نوشتید دانش امروزی در حال پیشرفت و جبران نقص هاشه اجازه بدید مخالفت کنم
    واقعا در باستان درمان بیماریها بسیار علمی تر و مفیدتر بود و با طبیعت و از دل طبیعت بود
    الان فقط یک صنعته که گاهی درمان اصلی رو هم پنهان میکنن تا بیماری برقرار بمونه
    نمونه اش استفاده از فلوراید و توجیهاتشه

    1. سلام ببخشید سوالی داشتم ازتون این پنتاگرام مگه یک نماد شیطانی نیست و با نماد ستاره حضرت داوود چه فرقی میکنه؟؟؟ و اینکه شما نوشتید شمن احتمالا زاراتوسترا شمن ایرانی رو میشناسید درسته؟ میدونید چجوری میشه با یک شمن ارتباط گرفت و ازش درس کسب کرد؟

  2. تریس محی ستوس در مصر باستان در نوشته هایش به مجموعه ای از هفت نظریه می پردازد که در آنها پیرامون ارتعاشات ذهنی فکر انسان و تبدیل آن به انرژی فکری که او را از یک نو آموز به یک هوشمند تبدیل میکند سخن میگوید .
    با تشکر از روناک جان به خاطر مطلب زیباشون

    1. سلام
      بنا بر تجربه و احساس شخصی من، بنظرم این عشق میتونه شامل عشق به تمام آسمان ها و زمین و فضای بین اونها و به بیانی هر چیز مادی و یا روحانی که در احساسات و یا افکار ما وجود داره باشه، وقتی عمیقا به خود واژه عشق و ماهیتش در دنیا و نقشش در زندگیمون فکر می کنیم و قدرت و عظمتش را باور می کنیم، انرژی و ارتعاش قدرتمندی را ساطع می کنیم که هم تراز با ارتعاشات مثبت این دنیا مثل سلامتی و خوشبختی خواهند شد و زمین هم بهترین تلاشش را برای اتصال ما با این نیروها خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید